Dzisiaj jest 03 lipca 2025, 20:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kompaktybilnosc silnikow sc28 i sc33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 22 marca 2010, 23:35
Lokalizacja: Jarrow /
Pochwały: 1
Motocykl: CBR900RR
Rok produkcji: 1996

Kompaktybilnosc silnikow sc28 i sc33

Post » 16 kwietnia 2010, 11:54

Czy przy zamontowaniu silnika z sc28 do sc33 trzeba zmieniac gazniki i elektryke silnika na ta z sc28? Jak z kompaktybilnoscia sprzegla, magneta i innych gratow? Ktos cos wie ?
Pytam bo zamowilem silnik n z ebaya i jakis idiota wyslal mi silnik z sc28 mimo ze byl opisany jako sc33

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: Kompaktybilnosc silnikow sc28 i sc33

Post » 16 kwietnia 2010, 12:03

Możliwe,że kolo myślał jak ma nowsza lampę przód to już ma sc33 :D
Osobiście takiej przekładki nie robiłem ale ziom robił i nic nie musiał zmieniac (żadnych większych przeróbek).Teraz nie pamiętam ale może miał tam problem z jakąś 1 kostką,ale mocowania pasowały :piwo:

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 16 kwietnia 2010, 12:15

a ja z kolei zastanawiam sie czy są jakieś przeciwwskazania przy montażu silnika z 954 do ramy z 929

Awatar użytkownika
 
Posty: 55
Rejestracja: 22 marca 2010, 23:35
Lokalizacja: Jarrow /
Pochwały: 1
Motocykl: CBR900RR
Rok produkcji: 1996

Post » 16 kwietnia 2010, 12:32

odebralem pake i witki mi opadly jak zobaczylem numer silnika, dzwonie do idioty a on mowi ze myslal ze to sc33 bo motor ma sc33 bo pierwsza rejestracja w 1997 a wogole to on sie niezna, a piec niekompletny bez pompy wody ,sprzegla ,magneta, rozrusznika wiec musze jakas operacje przeprowadzic na szczep z sc28 i sc33... no CENZURA mnie strzeli
Chyba sobie pedaly zamontuje bo zaraz mnie krew zaleje ze pogoda ladna a ja jestem w dupie przez idiote...

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2010, 12:46

Nowy pisze:a ja z kolei zastanawiam sie czy są jakieś przeciwwskazania przy montażu silnika z 954 do ramy z 929


929/954 jest taki sam na zewnątrz w środku minimalnie inna skrzynia ale tez pasuje,no i wiadomo góra tłoki cylindry 929 ma inne..
lucky pisze:Chyba sobie pedaly zamontuje bo zaraz mnie krew zaleje ze pogoda ladna a ja jestem w dupie przez idiote...


No tak bywa z debilami..Ale mogłeś poprosic o fotki dokładne nr silnika itp.. :/

 
Posty: 162
Rejestracja: 22 listopada 2009, 02:25
Lokalizacja: ze wsi
Pochwały: 1
Motocykl: 1100XX
Rok produkcji: 2004

Post » 16 kwietnia 2010, 13:16

lucky a ile zaplaciłes za silnik? bo nie wykluczone ze i ja bede musiał gdzieś sie pokręcić za piecem do mojej 929
Martin.B.M. pisze:929/954 jest taki sam na zewnątrz w środku minimalnie inna skrzynia ale tez pasuje,no i wiadomo góra tłoki cylindry 929 ma inne..

głownie chodzi mi o to czy mocowania ramy i silnika się zgrają bo jak bede wymieniał to cały silnik, ale z tego co widzę to tak więc taką opcje tez będę miał na uwadze

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 16 kwietnia 2010, 13:35

lucky pisze:odebralem pake i witki mi opadly jak zobaczylem numer silnika, dzwonie do idioty a on mowi ze myslal ze to sc33 bo motor ma sc33 bo pierwsza rejestracja w 1997 a wogole to on sie niezna, a piec niekompletny bez pompy wody ,sprzegla ,magneta, rozrusznika wiec musze jakas operacje przeprowadzic na szczep z sc28 i sc33... no CENZURA mnie strzeli
Chyba sobie pedaly zamontuje bo zaraz mnie krew zaleje ze pogoda ladna a ja jestem w dupie przez idiote...


Ile dałeś za silnik?? Chcesz go sprzedać??
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Re: Kompaktybilnosc silnikow sc28 i sc33

Post » 16 kwietnia 2010, 20:29

lucky pisze:Czy przy zamontowaniu silnika z sc28 do sc33 trzeba zmieniac gazniki i elektryke silnika na ta z sc28? Jak z kompaktybilnoscia sprzegla, magneta i innych gratow? Ktos cos wie ?
Pytam bo zamowilem silnik n z ebaya i jakis idiota wyslal mi silnik z sc28 mimo ze byl opisany jako sc33

sprawdz jescze sprawe z napedem predkosciomierza czy niejest to jakos inaczej rozwiazane

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Re: Kompaktybilnosc silnikow sc28 i sc33

Post » 16 kwietnia 2010, 23:40

PS BXL pisze:
lucky pisze:Czy przy zamontowaniu silnika z sc28 do sc33 trzeba zmieniac gazniki i elektryke silnika na ta z sc28? Jak z kompaktybilnoscia sprzegla, magneta i innych gratow? Ktos cos wie ?
Pytam bo zamowilem silnik n z ebaya i jakis idiota wyslal mi silnik z sc28 mimo ze byl opisany jako sc33

sprawdz jescze sprawe z napedem predkosciomierza czy niejest to jakos inaczej rozwiazane


w sc 28 jest slimak w kole od predkosci, ale kolega ma farta bo ma 96 i dekielek od malej zebatki ma wbudowany czujnik. Z gażnikami tez problemu nie będzie. Najbardziej martwil bym sie sprzegłem - na pewno są inne tarcze, ale może całe od sc33 podejdzie.


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości