It is currently 18 November 2025, 20:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zmiana wał+panewki vs. spawanie karterów.

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Zmiana wał+panewki vs. spawanie karterów.

Post » 05 May 2010, 08:31

Przyszedł blok od Lucky'ego. Niestety jest trzaśnięty. Na każdym karterze za sprzęgłem są dwie rysy po 3 cm... Jest podejście do TIGa, ale nie wiem czy to robić. Nie są to części/miejsca nośne... Pęknięta jest część karterów z tyłu w komorze sprzęgła, na zewnątrz. Nie ma ubytków...

Młody się upiera aby przełożyć wał z panewkami i korbami. Pytałem już tutaj i na ścigaczu, ale zdania są podzielone a konkretów nie otrzymałem...

Jak doczytałem w Haynesie to selekcja panewek jest dobierana pod oba elementy. Kartery oraz wał. Na karterze jest BBCBC na wale L11111. Czy to oznacza, że na pierwszej podporze wału jest panewka B1, dalej B1, C1, B1, C1?? Oczywiście przenosi się to na kolor panewki...

Drugiego bloku nie sprawdzałem bo młody nie miał ściągacza do magneta przy sobie i dziś oblookam...

Hmm... Chciałbym tym motocyklem pojeździć trochę i nie wiem co będzie lepsze...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 22 December 2008, 00:03
Location: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Year production: 2005

Post » 05 May 2010, 10:29

Kiedyś mi cziken929 poradził co by nie przekładać bebechów jednego silnika do drugiego - po pierwsze pasowania. A po drugie i tak się "oliwiara" zrobi.
IMHO -Jak małe pęknięcia to dobry spawacz TIGiem to załatwi...

Z tym ze w moim tylko jedno gniazdo śruby od dekla było pękniete i spawacz to rach ciach pospawał.

Jeszce jest opcja z takim klejem - metalem (aluminium) w płynie... http://www.swistak.pl/a3083427,Klej-do- ... iowa.html#

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 05 May 2010, 12:06

Sprawdze jeszcze jakie pasowania są u mnie w bloku wybite... Może... Tfu tfu nie zapeszać ;)
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 194
Joined: 22 December 2008, 00:03
Location: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Year production: 2005

Post » 05 May 2010, 13:26

Z tego co cziken mówił jest sześć pasowań. Także szanse są :)

 
Posts: 242
Joined: 08 June 2009, 23:37
Location: Łowicz
Points: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Year production: 1994

Post » 05 May 2010, 15:02

6 pasowań, ale na każdą z 5 panewek :mrgreen:
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

User avatar
 
Posts: 695
Joined: 23 June 2009, 10:54
Location: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Year production: 2014

Post » 05 May 2010, 17:17

odpusc sobie i pospawaj to :)


Return to Ogólne (CBR900RR SC28)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest