Dzisiaj jest 03 lipca 2025, 20:48

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

amortyzator skretu Arrow

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 73
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 21:33
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 1998

amortyzator skretu Arrow

Post » 27 maja 2010, 15:51

witam
wpadł mi w ręce nowy nie używany amorek skrętu arrow niestety nie mam mocowań moje pytanie czy ma ktoś pomysła lub info jak go zamontować czy można coś samemu wyrzeźbić czy jednak trzeba kupić zestaw montażowy (koszt ok 500pln) moje moto to cbr900rr sc 33 rok 98 będę wdzięczny za info amor arrow titanium A 2011N
Załączniki
20100527013.jpg
CHWDP zawsze i wszędzie !

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 27 maja 2010, 16:45

1.podejrzec jak wyglada mocowanie u kogos innego i takowe sobie dorobic
2.zamowic samo mocowanie.
Mocowanie to czesto bliska wartosc zakupu samego amorka.Musisz poporsic kogos z forum kto dysponuje czyms takim

 
Posty: 73
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 21:33
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 27 maja 2010, 18:00

wasnie probowalem sam dorobić mysle ze on powinien byc tak zamocowany a to ciezki temat musial bym miec choc fotki mocowan bez tego nic nie zrobie
Załączniki
amor2.jpg
CHWDP zawsze i wszędzie !

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 27 maja 2010, 19:07

Może też być zamocowany przed zawiasem

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 27 maja 2010, 19:29

czy to mocowanie zrobisz pilnikiem?a no mocowanie laga stelaz za krotki skok

 
Posty: 73
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 21:33
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 27 maja 2010, 21:19

a moze jakies propozycje rysunek zdjecie jak to moze wygladac
CHWDP zawsze i wszędzie !

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 27 maja 2010, 23:59

jutro zrobie ci foty mojego mocowania :) choć szczerze mówiąc to raczej bedzie ciężko coś takiego samemu zrobic :/
ale jakiś bystry tokarz pewnie by ogarnął temat :D

 
Posty: 73
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 21:33
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 28 maja 2010, 00:06

bede wdzieczny przeslij mi na judyckim@wp.pl moze zrobie sam ale dzis probowalem i mi sie wydaje ze ten amor za krotki zeby go do lagi i stelarza zegarow zmocowac stad wniosek ze musi byc jakos inaczej
CHWDP zawsze i wszędzie !

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 28 maja 2010, 13:49

szczurek83, nie chce sie chwalic ale dorabialem mocowanie do amorka zbirowi z forum :diabel2:
zapytaj sie go jak wyszlo i wyglada :diabel2:

 
Posty: 73
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 21:33
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 30 maja 2010, 18:35

amozesz jakies foto tego rozwiazania podeslac bo ja tez chcialem dorobic ale wydaje mi sie ze on jest po prostu za krotki zeby go zamocowac do lagi i stelaża zegarów

czy jak amor jest zamocowany kiera powinna tak samo skrecac sie w obie strony do konca ?

[ Dodano: Nie Maj 30, 2010 7:17 pm ]
wydaje mi sie ze po zamontowaniu amora kiera ma mniejszy skret niz bez niego ogranicza go dlugosc amora mam racje ? u nas nikt niema amorkakretu dlatego nawet nie mam gdzie co obejrzec
CHWDP zawsze i wszędzie !

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 30 maja 2010, 20:49

No właśnie o to chodzi żeby amor nie zmniejszał i tak już niedużego skrętu.

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 30 maja 2010, 20:53

amor NIE MOZE ograniczac obsolutnie zadnego skretu moto! nie moze i juz HAWK rzeklem :diabel2: Co do mocowania to jest to mocowanie ktore sie przykreca do srub do baki tak ze amor ladnie ci sie prezentuje nad bakiem.
cos takeigo http://img691.imageshack.us/img691/4498/img0724l.jpg
Po 1 musialbym miec dostep do sc33 zeby wymierzyc rozstaw srub lub dlugosc ramienia a po 2 muslabym miec amor w reku zeby dorobic ramie ktore bedzie trzymalo amortyzator w miejscu.Ogolnie bez sc 33 pod reka bardzo ciezko byloby to wykonac i napewno yloby to bardzo pracochlonne

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości