Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 21:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zamiana na tlumiki??Lub ktos kto mi skroci komin

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 29 maja 2010, 21:51

i ja sie podłączę do DOMELA...tez mnie edzio komin przerobił, nie wział drogo-choc są tacy, co twierdza, ze w h*j drogo-efekt w porównaniu do poprzedniego oryginalnego brzmienia-piorunujący...ja tez sie na przeróbkach kominów nie znam, wogóle tylko widły poprawnie trzymać umiem, a wiadomo-normalny Polak, od hydrauliki po pilotowanie promu kosmicznego potrafi...panowie-niektórzy pracuję, ciężko i długo, nie każdy robi kapitalny remont silnika n a chodniku pod blokiem...peace
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 29 maja 2010, 22:25

miki, daj fotkę jak to wygląda.
Też mam w planach coś z kominem zrobić, może i edzia będę prosił ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 30 maja 2010, 06:50

miki napisz ile Cie to kosztowało hihi: hihi: hihi:

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 30 maja 2010, 08:39

ładnie to wyszło, tylko znaczek remusa dałbym bardziej na środek :P
też mam końcówkę do wyciachania (tytan) -będzie z tym jakiś problem?

koszty 160 zł za skracanie + zapinanie na pocztę i stanie w kolejkach to jak dla mnie nie drogo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 31 maja 2010, 17:49

koledzy - a czy osławiony Edzio skróci także (ewentualnie) wydech akcesoryjny ?

chodzi mi o mojego akrapovica, który to po szlifie na prawą stronę został obłożony karbonem, ale tak sobie myślę że jakby był krótszy to by lepiej wyglądał..

http://www.otofotki.pl/img13/obrazki/at ... G_0191.JPG
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 31 maja 2010, 22:37

Do nikogo urazy nie mam ze może ma dwie lewe ręce ,szczerze to bym zamienił umiejętność dorabiania mocowań do amora na skraca nie wydechu :P . A cała sztuka w skracaniu polega na tym ze wydech przelotowy jest nic innego jak rura środkowa kratowana owinięta watą (wygłuszeniem ) a na to obudowa i garść nitów .Karbon idzie brzeszczotem a tytan czy kwa sówka diaksem ,Jedyne ale to tylko dobre wymierzenie bo jak to w życiu jak za mocno urzniesz to już najczęściej ...uj

 
Posty: 242
Rejestracja: 08 czerwca 2009, 23:37
Lokalizacja: Łowicz
Pochwały: 2
Motocykl: CBR900RR SC28
Rok produkcji: 1994

Post » 01 czerwca 2010, 09:47

Ja to bym oryginalny komin zostawił... Odkręcił tylko dekle, a reszte dorobił... Zostaje rura i rurka w środek z wypełniniem watą... Potem wrazie co (przegląd, sprzedaż, kłopoty z psami etc) Przerzucamy tylko dekle/flansze i dalej normalny tłumik...
Jadę w lassss odkręcam gazzzz i... wypada maneteka ;-)

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 01 czerwca 2010, 21:34

Insaine pisze:Do nikogo urazy nie mam ze może ma dwie lewe ręce ,szczerze to bym zamienił umiejętność dorabiania mocowań do amora na skraca nie wydechu :P . A cała sztuka w skracaniu polega na tym ze wydech przelotowy jest nic innego jak rura środkowa kratowana owinięta watą (wygłuszeniem ) a na to obudowa i garść nitów .Karbon idzie brzeszczotem a tytan czy kwa sówka diaksem ,Jedyne ale to tylko dobre wymierzenie bo jak to w życiu jak za mocno urzniesz to już najczęściej ...uj



z ciekawości spytam kolego - po ile dorabiasz mocowania do amorka do 929 ??

zależy od rodzaju amortyzatora ?

mozesz napisac przykaldowe ceny na priv ?
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 01 czerwca 2010, 22:14

Jak akurat nie dorabiam ale tylko DOMEL , ale mam na stanie mocowanie Harrisa do ohlinsa do 929(jeszcze nie założone bo pompkę muszę ogarnąć ) i muszę usiąść i rozrysować wsadzić na net dla mas :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 01 czerwca 2010, 22:48

gogo_one, robilem od podstaw mocowanie dla zbira i wyszlo chyba jakies 160 zl?? cos kolo tego ale nie pamietam dobrze.Mocowanie z metalu choc za wieksza kase moglbym z aluminium dorobic teraz.Ale metal pewniejszy i ciezar niewiele wiekszyTak mniej wiecej wyglada koszt dorobienia samego ramienia ktore przykreca sie do srub na baku naszych maszyn i dalej idzie do koncowki amorka skretu.Do tego wciaz potreba mocowania ktora trzyma sam amortyzator skretu i przykreca sie go do sruby na glowce ramy

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 01 lipca 2010, 13:15

oki Domel, wielkie dzięki za info - jestem zciśnieniowany żeby kupić teraz amor więc jeśli się trafi jakiś bez tego mocowania to na 100% się zgłoszę do Ciebie
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Poprzednia

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość