Masz raczej trzy możliwości:
- first - regulacja składu mieszanki najlepiej świecami Gunson's colortune !!!!!
- second - synchro (warto zmierzyć poziomy paliwa w komorach pływakowych)
- third - regulacja zaworów
Te powyższe czynności są niezbędne dla prawidłowego funkcjonowania jednostki napędowej. Zaniedbanie ma niekorzystny wpływ na osiągi i kulturę pracy.
Jeśli dawno robiłeś serwis gaźników to już pisałem na ten temat. Zanieczyszczają się groty śrub składu (pilot screw adjuster) i z każdym tysiącem kilometrów ma on bogatszą mieszankę co implikuje cięższe palenie na gorącym silniku. Zbyt bogatalub uboga mieszanka ma wpływ na temperaturę pracy nominalnej jednostki. Za uboga wywali na księżyc gniazda zaworowe. Podparte zawory hm... Nic takiego - wypalone gniazda frezujesz w trzech płaszczyznach o kątach 71, 45 i 33 stopnie, zawory które ocalały szlifujesz, a pozostałe dokupujesz nowe. Głowica do planowania profilaktycznie, no nowa uszczelka - Athena ok. 120 pln. Praktycznie wszystkie płytki zaworowe ponieważ trzonki po obróbce gniazd "podniesły sie"

Płytki nie są drogie HOT CAMS 10 pln sztuka. Jest jeszcze wersja tańsza, a mianowicie: "Pilnie sprzedam CBR 900RR w stanie idealnym (do lekkiej regulacji) z powodu wyjazdu do Londynu !
Albo opcja nr. 2 Sprzedam z żalem, ale powiększyła mi się rodzina i muszę kupić golfa najlepiej 1,9 TDI

Przepraszam Wszystkich za składnię mioch textów, ale piszę w pośpiechu :wink: Leca składać R6 bo graty wszystkie już doleciały !!! Przez tą pocztę wszystko się opóźnia