Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 maja 2009, 07:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Motocykl: Honda CBR 900 RR
- Rok produkcji: 0
» 25 maja 2010, 21:40
Witam kolegów
Moi drodzy na pewno nie pierwszy podchodzę do tego tematu zresztą po obejrzeniu forum znalazłem tylko próby przełożenia koła od F3. Dzisiaj miałem okazje porównać wymiary tarcz z VFR 750 i z Fire. Co się okazuje mimo iż kształt tarczy jest inny odległość między ich zewnętrznymi krawędziami jest taka sama jak w SC33 tak samo jak ich wielkość. I teraz moje pytanie czy w związku z tymi podobieństwami przy zastosowaniu tulejek dystansowych z VFR-y można by przełożyć to koło i cieszyć się 17 calową obręczą z przodu a co za tym idzie (oszczędnością) oraz dużo większym wyborem opon przednich ? Czy ktoś z was koledzy próbował już robić taki przeszczep ? Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
- Lokalizacja: Bieniewic
- Motocykl: 954RR
- Rok produkcji: 2002
-
» 25 maja 2010, 22:49
Siema ja ogarniałem temat w zeszłym roku i wrzuciłem sobie 17 z f3 ale z vfr też bez problemu pasuje

tylko ze ta opcja jest możliwa w sc33 96-97
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 22 marca 2010, 23:35
- Lokalizacja: Jarrow /
- Pochwały: 1
- Motocykl: CBR900RR
- Rok produkcji: 1996
-
» 26 maja 2010, 10:47
Ja mam taki myk z VFR750 w sc33 '96, da sie cieszyc jak najbardziej, przy okazji zmienilem blotnik na karbonowy zeby zmiana byla bardziej odczuwalna wizualnie
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 25 maja 2009, 07:58
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Motocykl: Honda CBR 900 RR
- Rok produkcji: 0
» 26 maja 2010, 20:14
Witam koledzy
Faktycznie przy okazji ze kumpel miał wypadek to przełozyłem koło i pasuje jak ulał tylko pytanie czy może być sztywna tarcza hamulcowa bo w Sc33 są przecież pływające na takich nitach.
-
ARNOStaly Bywalec
-
- Posty: 1040
- Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
- Lokalizacja: Oberschlesien
- Pochwały: 5
- Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
- Rok produkcji: 1997
» 26 maja 2010, 21:10
wydaje mi sie ze musi byc plywająca
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 22 marca 2010, 23:35
- Lokalizacja: Jarrow /
- Pochwały: 1
- Motocykl: CBR900RR
- Rok produkcji: 1996
-
» 27 maja 2010, 00:35
dokladnie, plywajaca
-
-
- Posty: 21
- Rejestracja: 01 czerwca 2010, 21:32
- Lokalizacja: Kutno
- Motocykl: 900rr
- Rok produkcji: 1997
» 01 czerwca 2010, 22:02
Ja bym nie zmieniał tej felgi, 16 w bladej jest zamiast amora skrętu, bez przyczyny konstruktorzy nie zakładali by tam 16
-
-
- Posty: 129
- Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
- Lokalizacja: Bieniewic
- Motocykl: 954RR
- Rok produkcji: 2002
-
» 02 czerwca 2010, 01:32
lucky a gdzie kupiłeś błotnik carbonowy bo ja tez szukam ale jak narazie to te co widziałem to ceny mają z kosmosu
-
-
- Posty: 55
- Rejestracja: 22 marca 2010, 23:35
- Lokalizacja: Jarrow /
- Pochwały: 1
- Motocykl: CBR900RR
- Rok produkcji: 1996
-
» 02 czerwca 2010, 16:09
-
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 01 listopada 2007, 09:50
- Lokalizacja: skarżysko
- Motocykl: cbr 900rr sc33
- Rok produkcji: 1997
-
» 03 czerwca 2010, 09:40
witam koledzy podłącze sie do tematu felgi bo własnie taką zakupiłem czy może ktoś podac wymiary tulejek dystansowych do koła od vfr pasujących do cbr900 97r ????wiadomo ze pasują od cbr 600 f3 .prosił bym o pomoc
z góry dzieki pozdrawiam
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość