-krzywa rama, lagi
-niewyważone koło
-stara opona
-wyząbkowana przednia opona
-wyj***ne łożysko głowki ramy
-krzywo ustawione tylne koło np jak ktoś naciągał łańcuch tylko z jednej strony

No i parę opcji z innej beczki
-jeśli jesteś świeżkiem i to twoje pierwsze moto, pierwsza taka prędkość wiec możesz mieć różne schizy.
-przy 230 wypada chować się za owiewką bo pomimo "dopasowanej skory" tworzysz opór i twoje ciało zachowuje się jak flaga tworząc wrażenie trzepotania.
-po prostu wiatr cie rzucił, co przy takich prędkościach i otwartych przestrzeniach się zdarza.
-przyśpieszenie, odciążenie przedniego koła, nierówność na drodze, brak amora skrętu = trzepotanie kierą.
Wykluczyłbym zużycie opony z młodym DOTem bo taka jest mimo wszystko stabilna pomimo braku mięsa (nie mylić stabilności z przyczepnością)