Dzisiaj jest 03 lipca 2025, 20:39

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

skrzynia biegow z 96-97 a 98-99

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

skrzynia biegow z 96-97 a 98-99

Post » 20 lipca 2010, 13:02

Witam,

Czy kompletna skrzynia biegow z silnika z 98 wejdzie w blok z 97? :)
Mam oba piece, jednak w tym nowszym dwojka zdecydowanie lepiej dziala... Czy podejdzie ta nowsza skrzynia do starszego...?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 lipca 2010, 18:42

nie wejdzie. jak chcesz mam skrzynię z 97

[ Dodano: Czw Lip 22, 2010 6:43 pm ]
masz piec do 98 ? jak jest ok wymienię kompletnę korbowody z panewkami za skrzynię:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 303
Rejestracja: 22 sierpnia 2008, 09:48
Lokalizacja: serokomla
Motocykl: szukam...
Rok produkcji: 0

Post » 22 lipca 2010, 19:50

zagadaj do szczurek83 on wkladal skrzynie 99r do 97r
moim zdaniem kompletna podejdzie

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 lipca 2010, 22:17

MAJĄ RÓżne długości wałków, moim zdaniem wątpliwie rozwiązanie :>

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 23 lipca 2010, 11:52

pekal1 pisze:masz piec do 98 ? jak jest ok wymienię kompletnę korbowody z panewkami za skrzynię:D


mam piec z 98, jakies 45k przelatane, nie mial lekko, to byl moj pierwszy piec w sc33, uczylem sie na nim duzo. spawany jeden karter silnika (po szlifie w 31k km, szlifowala na drodze, trafila na kraweznik, sruby dekla wyrwaly kawalki bloku silnika) cieknie z pod planowania pod dekiel i jeden spaw sie poci. lekko nie mial ale oleju _nigdy_ nie brakowalo, zawsze swierzy filtr powietrza i olej - to byla podstawa w tym silniku. luzy robione na 40k, dwie plytki do wymiany i to na sile bo miescily sie w gornym zakresie serwisowym podanym przez honde... Nie bede sciemnial, silnik nie mial lekko ale i staralem sie dbac o niego... nie wiem w jakim stanie jest korbowod... do opisu traktowania silnika doloz sobie historyjke i fakt, ze to Honda to pewnie jeszcze drugie 45k zrobi...

A ta Twoja skrzynia to w jakim stania? Przelata jeden sezon pod ciezka reka?

[ Dodano: Pią Lip 23, 2010 12:02 pm ]
hm... skrzynia z Hornet 900 z 2002 pasuje do sc33 z 98-99...


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość