Dzisiaj jest 16 kwietnia 2024, 21:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

PIERWSZA ZDRADA

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

PIERWSZA ZDRADA

Post » 21 czerwca 2008, 19:13

:cry: ...Nie minał miesiac jak zachwalałem moje 929 za bezawaryjnośc..a tu [glow=orange]ZDRADA[/glow]...
...co jest?jade z predkoscia ok 120 i motor co jakis czas sie zachowuje jakby nie dochodzilo paliwo---przerywa---jak wolno jade,hamuje sielnikiem -motocykl gasnie -zapala sie FI .....PALIWO jest---a zachowuje sie jakby sie konczylo...
Koledzy doradzcie--bo sie robi niebezpiecznie--zapierdalam w manewrze wyprzedzania tira--a tu motocykl sie dławi i zamiast wyprzedzac hamuje silnikiem :shock:
Koles z serwisu mowi -zmien paliwo--ale ja tankuje VPOWER,,,lipa
z kazdym dzniem jazdy sytuacja sie przytrafia sie coraz czesciej :cry:

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 21 czerwca 2008, 21:32

Pierwsze co bym sprawdził na swoją ręke bez ingerencji mechanika i ładowania $ to - filtr powietrza (może coś go przypchało?) oraz świece - po tym zabiegu bym dopiero zaczoł coś myśleć o poważniejszych rzeczach i o podstawieniu do serwisu..

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 21 maja 2008, 19:11
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 03:39

Masz zainstalowany jakieś odcięcie zapłonu ? Sprawdź filtr powietrza, świece i wyłącznik zapłonu na kierownicy. Jeśli nic nie wskórasz to pewnie gaźniki do roboty a jeśli i to nic nie da to możesz zacząć się martwić.. :-) Tak na prawdę ciężko jest coś doradzić online; po prostu trzeba eliminować usterkę metoda prób i błędów ;)
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 25 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: SC 44,SC 57B
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 03:59

929 ma wtrysk paliwa :) może być problem z pompą paliwa*przypchana( , może być milion głupotek poprostu musisz to zdiagnozować kawałek po kawałku
Choćbym Pędził Ciemną Doliną , Zła Się Nie Ulęknę.....

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 04:00

"beyontruh" - gaźniki w 929 ?????!!!!!!!!! To ciekawe?????? Czytac dokładnie posty i nie pisac bajek, bo to powoduje tylko zamieszanie!!!!!! Za chwile ktoś założy nowy temat "jak regulowac gaźniki w 929"!!!!! Pozdro!!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 12:53

a to jakas stara wersja 929 z gaznikami?
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 10
Rejestracja: 21 maja 2008, 19:11
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 14:11

sorry nie doczytałem trochę późno było - mój błąd ;)
Za odwagę trzeba płacić. Strach jest za darmo.

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 14:29

no kolego na innych wylewasz żółć i ganisz za zmianę biegów bez sprzęgła a tu taka plama. nie popisałeś się. to chyba daje nam pojęcie ile warte są twoje uwagi i poziom wiedzy jaki reprezentujesz.
no to się odgryzłem :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 20 stycznia 2008, 15:35
Lokalizacja: LUBAWA
Motocykl: HONDA FIREBLADE SC33-98R
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 21:27

panowie proponuje zalozyc nowy temat---ODGRYZANIE SIE
zalosne
pozdrawiam Tomek

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 22:09

motobandyta, :) chyba powiniem buzke usmiechnieta na koncu dodac bo widze ze nie zalapales
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 22 czerwca 2008, 22:18

Może lepiej zamiast sobie niepotrzebnie dogadywać udzielicie koledze fachowej porady, bo chyba właśnie tego potrzebuje.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2008, 22:44

ale przyczyn moze byc duzo
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości