Dzisiaj jest 03 lipca 2025, 20:31

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Easy pull w SC33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Easy pull w SC33

Post » 06 sierpnia 2010, 21:58

Używa ktoś? Po dłuższej trasie boli mnie łapa od sprzęgła. Który lepszy, ten z klamką (krótka) czy ten na linkę? I w ogóle czy jest aż taka różnica z EP a bez?

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 06 sierpnia 2010, 22:06

Jak masz "smykałkę" do majsterkowania to możesz zrobić samemu "zmiękczacz" sprzęgła jak stunterzy robią - dorabiając dłuższe ramię przy deklu sprzęgła gdzie wpięta jest linka. Możesz dospawać kawałek metalu do oryginalnego z gniazdem na linkę. No chyba , że wolisz klamkę ze zmiennym mocowaniem linki takie jak robi np ASAP itd (ok200zł). Ciężko mi powiedzieć , która opcja lepsza bo nie praktykowałem w tej dziedzinie - jedynie, która tańsza lżej powiedzieć. PZDR

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 sierpnia 2010, 22:20

Zacznijcie od dobrego przesmarowania :))

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 06 sierpnia 2010, 22:25

Przesmarowane już dawno, sprzęgło lekko chodzi, ale jednak jest trochę niewygodne. Zresztą u mnie pełne rozłączenie jest gdzieś przed połową wciśnięcia, a bez sensu żeby potem dusić same sprężyny. Dospawanie to jest wyjście i nie miałbym z tym problemu tyle że szkoda mi ciąć trochę sprzęta bo z psem to mój ma tyle wspólnego, że kiedyś nasikał mi na oponę :-P

Chociaż z 2 strony... zawsze jakaś alternatywa, a ile najlepiej przedłużyć?
No i kto lata z EP?

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 06 sierpnia 2010, 22:43

w sc 33 sprzeglo az tak ciezko nie chodzi a ktos mi kiedys wspominal ze smarowanie linek to zle rozwiazanie poniewaz jezeli smarujesz czyms tlustym olej smar odr5obiny kuzy sie przylepieja i linka sie zaciera :/

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 06 sierpnia 2010, 23:30

ja używam takiej klamki w mojej 929 (jedyny minus ze nie podpiętego czujnika sprzęgła) , dla mnie rewelacja

http://moto.allegro.pl/item1166479632_w ... _pull.html

 
Posty: 61
Rejestracja: 03 kwietnia 2010, 22:39
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 0

Post » 16 sierpnia 2010, 13:03

crazyduck pisze:w sc 33 sprzeglo az tak ciezko nie chodzi a ktos mi kiedys wspominal ze smarowanie linek to zle rozwiazanie poniewaz jezeli smarujesz czyms tlustym olej smar odr5obiny kuzy sie przylepieja i linka sie zaciera :/


moje doswiadczenia w tym temacie to potwierdzaja... a calkiem solidnie przekonalem sie juz o tym kiedy na rowerze duzo latalem ;)
Jesli juz raz linke przesmarujesz bedziesz musial ja smarowac co jakis czas... wlasnie przez ten syf


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości