Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Max 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 6
Rejestracja: 13 czerwca 2008, 13:18
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Max 929

Post » 30 czerwca 2008, 09:22

Jaka jest prędkość max w 929 podawana przez producenta w stanie fabrycznym, a ile wyciągają Wasze sprzęciory :) po modyfikacja (jakich?). Moją leciałem 266 km/h ale po zatrzymaniu okazało się że nie ma powietrza w tylnym kole więc nie wiem czy to jest wiarygodny wynik.
Mam tylko sportowy filtr powietrza KN.(na razie :mrgreen: )

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2008, 15:35

ja swoja blat zamknalem
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 30 czerwca 2008, 16:11

Macie CENZURA probelmy czy to wazne ile wskazuje licznik jak i tak 99% przeklamuje w jedna albo druga strone.

 
Posty: 6
Rejestracja: 13 czerwca 2008, 13:18
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2008, 16:24

Jaki ku...........a problem? Po prostu pytam z ciekawości. Chcę zweryfikować czy mój egzemplarz nie jest jakąś padaką lub czy nie jest jakoś dziwnie poprzerabiany albo udrutowany.

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 30 czerwca 2008, 17:09

Taki CENZURA problem ze jakbys tak chcial to bys zobaczyl takich tematow juz z 5 gdzie predokosci max danych sprzetow byly walkowane w CENZURA razy a dane techniczne 929 sa na stronie glownej.
A wskazanie licznika nic Ci nie da w sprawdzeniu stanu silnika bo znam sporo sprzetow ktore CENZURA swojego maxa a drugiego dnia juz silnik byl zajebany wiec nie wiem co by Ci to pomoglo, ale jesli tak koniecznie chcesz wiedziec to 266 to dla 600 wyniki...

 
Posty: 6
Rejestracja: 13 czerwca 2008, 13:18
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2008, 19:25

Kulturą to Ty nie grzeszysz...... Ja pierd.....e. Widziałem takie posty, jak ktoś pytał o coś co juz było to inni podawali link do tego tematu. No ale Ty wolisz kur....ć niż pomóc. Życzę powodzenia w życiu. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 30 czerwca 2008, 20:45

Jesli widziales takie tematy to nie wiem po co zakladasz tematy, wole nie grzesyc kultura niz inteligencja....
Taki juz jestem ze denerwuje mnie lenistwo i brak chocby proby pomyslenia ze strony innych...

 
Posty: 167
Rejestracja: 01 stycznia 2008, 21:29
Lokalizacja: Kalisz Po
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2008, 22:28

Proponuje polatac sprzeciorami , emocje opadna i banan bedzie na twarzy . Ja wlasnie sobie poganialem i teraz spokojnie moge isc spac :)
---
Pozdrawiam :)
Jacek

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2008, 22:46

ja jechalem miliard :) a tak powaznie to napewno cos kolo 270 ale jakis czas pozniej 250 i wiatr zbytnio nie pozwalal, wydaje mi sie ze w 929 mam o wiele mniejsze przeklamania niz kolega na r6 przy moim 230 u niego cos podzchodzilo pod 250!!!! ale powiem tyle ze ma on r6 torowa i wcale zbytnio nie odstaje odemnie choc tez nie ma drog na to zeby tak sprawdzic, a no i z tego co 2 kumpli obczajonych w cbr stwierdzilo ze moja jest mocniejsza od serii przez wydechy

 
Posty: 50
Rejestracja: 23 lutego 2008, 22:47
Lokalizacja: Błonie k/
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 30 czerwca 2008, 23:28

U mnie wybiło 265, ale uważam ze nie to jest najważniejsze, bo jazda powyżej 230 to juz walka z wiatrem i naprawdę trzeba mieć gdzie jechać z taką predkościa. Manetke na prostej to potrafi przekręcac każdy głupi.
A tak wogóle to miłej jazdy pełnej pozytywnych wrażeń.

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 25 maja 2008, 21:24
Lokalizacja: warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: SC 44,SC 57B
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2008, 02:13

po przeczytaniu pytania tak się kur....zmartwiłem że niewiem iż,zlazłem na parking,odpaliłem zuzię i przeleciałem się połczyńską na poznań aż do jawczyc :) 276 na budziku osiągnięte dwa razy i więcej nie chciała :)) do 265 bez stresowo dalej trzeba było chwilkę poczekać :) 57b max 283 i musiałem chamować :) pozdro
Choćbym Pędził Ciemną Doliną , Zła Się Nie Ulęknę.....

 
Posty: 6
Rejestracja: 13 czerwca 2008, 13:18
Lokalizacja: Białobrze
Motocykl: 929
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2008, 08:07

Dzięki chłopaki za odpowiedzi. Widzę że w tych fajerkach to normalny wynik, jestem spokojny jest wszystko OK. Dzięki jeszcze raz i pozdrawiam.

A tak dla riposty:

RudiszRR pisze:Jesli widziales takie tematy to nie wiem po co zakladasz tematy, wole nie grzesyc kultura niz inteligencja....
Taki juz jestem ze denerwuje mnie lenistwo i brak chocby proby pomyslenia ze strony innych...

Ja bynajmniej podobnych tematów w dziale 929 nie widziałem

Czytając Twój ostatni post nie jestem pewny czy czytasz ze zrozumieniem - chyba nie.
Więc kulturą jak i inteligencją też nie grzeszysz.

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości