Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Max 929

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2008, 13:19

sluchajcie to jak to jest? ja swoim bladym wycisnalem licznikowe 300 km/h model sc33, zwykly seryjny, nawet jeszcze ma oryginalny filtr powietrza a taka niby nowsza 929 wyciska mniej? ciekawe co by sie stalo jakby do sc33 zamontowal kn i dynojety lub podlubal przy przelozeniu

znaczy generalnie dziwi mnie ze 929 z wieksza moca i nowa konstrukcja jest wolniejsza o ile tak naprawde jest
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 01 lipca 2008, 22:46

ja swoja lecialem 290km/h i nie bylo zadnych problemow z osiagnieciem tej predkosci

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2008, 08:58

to zebyscie sie nie zdziwili po podlaczeniu gps i skorygowanie licznikowego v-max do gps

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2008, 20:49

generalnie nie zdarza mi sie jezdzic szybciej niz licznikowe 270 wiec po co mi gps?! wazne ze inni zostaja z tylu i to wcale nie musze cisnac 200 wystarcza dobre winkle :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2008, 07:37

fabiq pisze:inni

Znaczy sie kto??? :P .Że niby JA???:P:P:P.A z winklami masz racje,temat znany i lubiany przez "mistrzóf prostej" i bujaki na starówce:P.HEHE..
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 03 lipca 2008, 08:07

BUZKA pisze:
fabiq pisze:inni

Znaczy sie kto??? :P .Że niby JA???:P:P:P.A z winklami masz racje,temat znany i lubiany przez "mistrzóf prostej" i bujaki na starówce:P.HEHE..

miałeś na myśli "mistszóf" ?? dużo takich znam, niestety

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 03 lipca 2008, 09:49

SC 33 powinna wskazywac okolo 285 max 929 i 954 powinny wskazywac 299 alle i tak zadne z tych wynikow to nie jest dobry pomiar bo na profesjonalnym sprzecie wyjdzie i tak mniej.

Kocmanek kup sobie kolo i CENZURA sie w czolo

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 lipca 2008, 02:12

RudiszRR pisze:Kocmanek kup sobie kolo i CENZURA sie w czolo
:)
BUZKA pisze:Że niby JA?
ty to jestes mistrzem łapania shimmy i podjudzania samochodow do wbijania sie w tyl innym samochodom :D wiecej nad jezioro z toba nie jade :P
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 04 lipca 2008, 11:07

No zdarza sie najlepszym:D:D.Nie moja wina że jak ktoś nie chce mnie wpuscić to przyspiesza i nie zauważa że auto przed nim inne stoi:P:P.Jak chciał przycwaniakować to teraz pojadą mu po OC i sie nauczy uważać.A co do shimmy to mam problem,amor chyba mam do wymiany bo słaby jest... :?:
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 05 lipca 2008, 08:13

BUZKA pisze:Nie moja wina że jak ktoś nie chce mnie wpuscić to przyspiesza i nie zauważa że auto przed nim inne stoi:P:P.Jak chciał przycwaniakować to teraz pojadą mu po OC i sie nauczy uważać.

Mistrzostwo świata. Pogratulować :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 149
Rejestracja: 21 kwietnia 2008, 13:30
Lokalizacja: tomaszoof
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2001

Post » 11 lipca 2008, 09:38

o proszę

http://uk.youtube.com/watch?v=g-J8IUxOV ... re=related

i wszystko jasne

[ Dodano: Sro Lip 16, 2008 2:15 pm ]
spójrzcie ile typowi 2 razy budzik pokazuje.. ciekawe czy moto grzebnięte czy serio się tak bujnęła... ?

http://uk.youtube.com/watch?v=aI92mda6x ... re=related
PEACE 2 ALL WEED SMOKERS

Awatar użytkownika
 
Posty: 714
Rejestracja: 13 kwietnia 2008, 20:04
Lokalizacja: Lbn/W-wa/Ząbki
Pochwały: 8
Motocykl: GSXR 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 16 lipca 2008, 22:30

heheh, ale miałam ubaw, może założymy wątek "pokurwiajmy się", też się lubie bluzgać :D heh, a tak poważnie,
wyleciałam na obwodnice i 270 to ostatni wynik jaki widziałam, aczkolwiek potem po prostu zabrakło mi odwagi patrzeć na licznik, wolałam na drogę, no i to prawda że to już walka z wiatrem i równowagą podczas powiewów.
A powiem szczerze jeżdżę często z kumplem, który ma zx9 i ma licznik do 290 km/h a przekroczyla mu wskazówka za... i dalej ciął...
Myśle że 299 jest do osiągnięcia a i tak może być zakłamane bo potem nie widać, jest blokada licznika do 299 i więcej nie wykaże,
Kolejna kwestia jaką poprę to drogi.. niestety na palcach jednej ręki mogę wyliczyć ZAJEBISTE drogi po jakich cięłam więcej niż dwa kilometry, dobry asfalt zwykle kładziony jest kuźwa kawałkami, a do CENZURA asfaltów trzeba zajebistych opon i umiejętności.
A teraz jedźmy na Sandomierz się CENZURA :D

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości