» 07 września 2010, 21:23
nie chodzi o przebiegi, po prostu Polacy nie chcą motocykli powyżej 50 tyś przebiegu bo wg wiekszości takie silniki są już zajechane itd. A ja mam wielu kumpli. Jeden na f4 90tyś przebiegu i mimo że wygląda na taki przebieg to ciągle daje mu w palnik i na koło i tak od 50ciu tyś km. Inny ma sc33 86 tyś i też nic się nie dzieje. Jeszcze jeden ma suzuki sv1000 z 98roku i ma tam chyba 70tyś. Był sprawdzić kompresje i okazało się że ma ubytek tylko 4 jednostki od serii (nie pamiętam teraz wartości). Po prostu ludzie kręcą licznik bo jest łatwiej sprzedać co nie znaczy że sprzedają minę.
Co do porównania sc33 z sc50 to masz racje każdy motor dostaje w dupe, ale szczerze wątpię żeby sc50 wytrwała tyle lat i takie przebiegi jak sc33 czy nawet sc44 skoro już teraz jest mnóstwo przypadków o panewkach, pękających blokach, pękających owiewkach, zaczepach lamp i czasem nawet o skrzyniach.