Dzisiaj jest 28 marca 2024, 09:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zimowanko dziewięc dwa dziewięć ;d

Jeśli chcesz coś napisać nie koniecznie związanego z motocyklami napisz to tutaj !

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 269
Rejestracja: 06 lipca 2007, 08:32
Lokalizacja: Komarówka
Motocykl: CBR929RR
Rok produkcji: 0

Post » 24 października 2010, 15:12

sasza_19 pisze:Mi nigdy w 929 swiec nie zalało przez przepalanie

Dokładnie tak jak piszesz.
Ja lubię posłuchać dźwięku moto w zimie i zawsze przepalam. Pocyka sobie, browca można wtedy wypić, wentylator się załączy i wszyscy są zadowoleni. :mrgreen:
A jak śniegu nie ma to lubię poczuć wiaterek we włosach he he. Dlatego nie lubię rozbabrać maszyny na zimę żeby było dużo ceregieli z ewentualną przelotka po okolicy. Ale każdy ma swoje zdanie :diabel:

 
Posty: 16
Rejestracja: 11 listopada 2010, 21:04
Lokalizacja: Nysa
Motocykl: Fireblade 929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 listopada 2010, 13:10

Temat moze stary, ale się dorzucę.

Najważniejsze. Przepalanie. Ciekawi mnie, dlaczego tylu z was to robi? Przepalanie to najgorszy z zabiegów, który możenie zrobić motocyklowi. Przejażdżka jakieś 20 KM jak pogoda pozwala to ok, ale przepalanie nie ok. Przy przepalaniu po jakimś czasie możencie zaobserwować mleczko w szkiełku poziomu oleju ( nie wierzyłem, puki nie zobaczyłem sam i nie poczytałem o tym troszku). Kolega dzwoni do mnie i mówi " w mojej maszynie płyn w oleju biały". Wpadam do niego i pierwsze pytanie. Przepalany? PRZEPALANY.
Dokładnie nie wiem na czym ten proces polega ale chodzi o to, że w powietrzu jest wilgoć, która skrapla się w misce i może odpalrować na zasadzi różnicy temperatur, ale tylko podczas EKSPLOWATACJI a nie przepalania. Od momentu jak to zobaczyłem nigdy nie przepalałem. Moje motocykle nawet 4-5 miechów nie były odpalanie i na wiosene po wymienie oileju gadały bez problemu.

Opony - koła na podnośnik i spuścić troszku powietrza (20 %) i niech stoją. Aku co miesiąc doładowywać, wachy pod korek i na wiosnę G W A R A N T odpala.

Gaźniki opróżnić z paliwa rzecz jasna.

Taką mam metode i mnie nie zawodzi.

Awatar użytkownika
 
Posty: 85
Rejestracja: 22 października 2010, 19:34
Lokalizacja: Radomsko
Motocykl: CBR 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 07 grudnia 2010, 18:33

Skoro juz napisales o tym "mleczku". Mozna to rowniez zaobserwowac w aucie ktore, jezdzi na krotkich odcinkach i rzadko silnik osiaga temperature pracy. Po prostu w silniku skrapla sie para wodna, ktora nie odparowuje gdy silnik jest niedogrzany. Para trafia do oleju i stad w oczku mozna zobaczyc biala zawiesine, a w aucie wystarczy odkrecic korek i tez mozna to zauwazyc, nawet w lecie gdy jest dodatnia temperatura. Z tego wynika, ze silnik nie powienien pracowac niedogrzany, wiec przepalanie w zimie robi wiecej zlego niz dobrego.

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 08 grudnia 2010, 19:40

ja za kazdym razem chcialem zimowac,ale mamy takie zimy ze przy +3 jak sneigu na glownych nei bylo a cisnienie w Bani,to getry 2 swetry i kombiak i przewietrzyc motgo nie zaszkodzi:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 367
Rejestracja: 25 lipca 2010, 22:22
Lokalizacja: Staszów
Pochwały: 1
Motocykl: Honda 929
Rok produkcji: 2000

Post » 22 grudnia 2010, 21:29

Nie będe zakładał nowego tematu :)

Pomoże ktoś z kupnem na ebay.uk ?

Jeśli mógłby ktos udzielić pomocy gg5723288 Z góry dziękuje wesołych świąt :)

Poprzednia

Wróć do Off-Topic

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości