Dzisiaj jest 30 kwietnia 2024, 18:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

kontrolka oleju

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 15:39
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

kontrolka oleju

Post » 25 stycznia 2011, 15:47

witam!
Po rozgrzaniu motocykla mryga kontrolka oleju a po dodaniu gazu gasnie, w czym tu może być problem?

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 25 stycznia 2011, 16:01

a jak wygląda poziom oleju ? może musisz dolać

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 25 stycznia 2011, 16:05

nie chce Cię straszyć ale to wróży jedno ... panewa-kaput
poczytaj tu:
http://forum.fireblade.pl/topics31/kont ... vt3150.htm

A i napisz coś w powitalni bo Cię zjedzą hihi:

 
Posty: 5
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 15:39
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2011, 16:25

Dzieki, myslalem własnie że to panewki. Co do naprawy tej usterki to lepiej będzie zrobić remont silnika czy dać sobie z tym spokuj i rozglądać sie za kompletnym silnikiem na wymiane?

Awatar użytkownika
 
Posty: 109
Rejestracja: 14 stycznia 2009, 17:23
Lokalizacja: Grajewo /
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 umarł.../jest r6 05
Rok produkcji: 2000

Post » 25 stycznia 2011, 17:11

trzeba sprawdzić co było powodem zatarcia , jeśli korba jest prosta i nie została jeszcze uszkodzona po tym jak przekręciła się panewka to niby można to naprawić. ja za taką operacje zapłaciłem 1000zl z nowymi panewkami , a jeśli korba jest krzywa bo moto kiedyś miało przygodę a glownie od szlifu na lewą strone szlag ją trafia to naprawa bedzie tylko na chwile...mozna poszukać drugi piec czasami trafiają się w dobrej cenie i wtedy osprzęt przełożyć i gra gitara a drugi na części.pozdrawiam

 
Posty: 5
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 15:39
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 25 stycznia 2011, 17:24

a czy silnik od 929 pasuje do 954? bo na allegro jakoś mało silników do 954

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 25 stycznia 2011, 19:40

słyszałem od kogos ze nie pasuje.. poziom oleju tutaj nie ma oczywiscie nic do rzeczy... jedyna sensowna diagnoza to wyrobione panewki.. i ja bym juz tego nie robil - kupilbym piec od 954 i latał spokojnie ;)

 
Posty: 5
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 15:39
Lokalizacja: warszawa
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 26 stycznia 2011, 14:05

a czy ktoś może polecić jakiegoś mechanika z warszawy lub okolic, który zdiagnozował by mój przypadek i doradził co lepiej zrobic remont czy wymiana pieca a może będzie znał jakieś inne sęsowne wyjscie z tej sytuacji

[ Dodano: Sro Sty 26, 2011 1:31 pm ]
lub jeżeli ktoś ma silnik cbr954 za rozsondną cene to może dac znac

[ Dodano: Sro Sty 26, 2011 1:32 pm ]
Tel 504320816

 
Posty: 10
Rejestracja: 25 stycznia 2011, 21:16
Lokalizacja: Ostrowiec
Motocykl: honda cbr954rr
Rok produkcji: 2003

Post » 26 stycznia 2011, 15:36

mnie sie chyba wydaje ze pasuje silnik od 929 bo sam mam taka z silnikiem chyba od 929. taki symbol jest obok cylindrow. czy ktos wie czy to moze byc taka wersja? moto jest z usa. ale tak to wszystko sc50.
pozdro.
:)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 26 stycznia 2011, 15:57

pasuje ale razem z instalacja elektryczna, ecu itp...

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 26 stycznia 2011, 16:06

no bo tam jest wtrysk inny itp

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 26 stycznia 2011, 20:40

Ja szukam silnika do 954 juz 3 miesiace i lipa. Jak panewki padly to z pewnoscia wal jest wyskreczowany. Poza tym zbyt male powierzchnie plaszczy tlokow zrobily masakre z tulejami i raczej nic z tego nie bedzie ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości