Dzieki, myslalem własnie że to panewki. Co do naprawy tej usterki to lepiej będzie zrobić remont silnika czy dać sobie z tym spokuj i rozglądać sie za kompletnym silnikiem na wymiane?
trzeba sprawdzić co było powodem zatarcia , jeśli korba jest prosta i nie została jeszcze uszkodzona po tym jak przekręciła się panewka to niby można to naprawić. ja za taką operacje zapłaciłem 1000zl z nowymi panewkami , a jeśli korba jest krzywa bo moto kiedyś miało przygodę a glownie od szlifu na lewą strone szlag ją trafia to naprawa bedzie tylko na chwile...mozna poszukać drugi piec czasami trafiają się w dobrej cenie i wtedy osprzęt przełożyć i gra gitara a drugi na części.pozdrawiam
słyszałem od kogos ze nie pasuje.. poziom oleju tutaj nie ma oczywiscie nic do rzeczy... jedyna sensowna diagnoza to wyrobione panewki.. i ja bym juz tego nie robil - kupilbym piec od 954 i latał spokojnie
a czy ktoś może polecić jakiegoś mechanika z warszawy lub okolic, który zdiagnozował by mój przypadek i doradził co lepiej zrobic remont czy wymiana pieca a może będzie znał jakieś inne sęsowne wyjscie z tej sytuacji
[ Dodano: Sro Sty 26, 2011 1:31 pm ] lub jeżeli ktoś ma silnik cbr954 za rozsondną cene to może dac znac
mnie sie chyba wydaje ze pasuje silnik od 929 bo sam mam taka z silnikiem chyba od 929. taki symbol jest obok cylindrow. czy ktos wie czy to moze byc taka wersja? moto jest z usa. ale tak to wszystko sc50.
pozdro.
Ja szukam silnika do 954 juz 3 miesiace i lipa. Jak panewki padly to z pewnoscia wal jest wyskreczowany. Poza tym zbyt male powierzchnie plaszczy tlokow zrobily masakre z tulejami i raczej nic z tego nie bedzie