Dzisiaj jest 03 lipca 2025, 21:09

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Kierunkowskazy zintegrowane w oryginalną lampę

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Kierunkowskazy zintegrowane w oryginalną lampę

Post » 02 lutego 2011, 22:46

No i zrobiłem, zintegrowałem kierunkowskazy z lampą bez cięcia, wiercenia i kombinowania. Poczytałem trochę w internecie o podobnych przeróbkach w autach i wszystko sprowadza się do użycia mocnych diód LED. Jak wiadomo, mamy cały czerwony klosz w tylnej lampie, a chcemy mieć żółte kierunkowskazy żeby nie zwracać uwagi policji.
Do przeróbki użyłem:
1. 2x Diody szerokokątne high power LED w oprawce żarówki postojowej W5W
2. 2x gniazda żarówek postojowych W5W prostokątne
3. Dorobiłem odbłyśniki a także wyłożyłem klosz od środka odblaskową folią (namęczyłem się bo nie rozklejałem lampy)
4. Dorobiłem mocowanie do oryginalnego mocowania lampy

Jak ktoś chce, to mogę na PW wysłać namiary na kolesia z allegro, który ma wszystko co potrzeba w dobrych cenach, łącznie z opornikami do diodowych kierunków. Co do mocowania, każdy musi się pomęczyć i pokombinować, bo nie ma gotowego sposobu. Tak samo jest z odblaskiem i folią wewnątrz klosza. Trzeba to zrobić metodą prób i błędów. żeby wszystko było bardziej widoczne, zamieniłem też postojówki/stop na diody.

Jedynym problemem są przepisy, ponieważ na to nie mamy homologacji, ale jak się porządnie zrobi to wygląda jak oryginał i co najważniejsze, dobrze świeci, a wtedy nas czepiać nie będą
Załączniki
1394591575.jpg
1416987160.jpg
Zdjęcie0250.jpg
Zdjęcie0253.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 02 lutego 2011, 23:07

bardzo ładnie to wygląda :brawo:

 
Posty: 234
Rejestracja: 06 stycznia 2011, 15:51
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Honda
Rok produkcji: 0

Post » 02 lutego 2011, 23:33

Bardzo ciekawie i oryginalnie to wygląda :brawo: ,ale chyba mnie osobiście jednak te odstające klocki przypadają troszkę bardziej :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 19 października 2010, 20:34
Lokalizacja: Hindenbur
Pochwały: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Rok produkcji: 1999

Post » 03 lutego 2011, 14:17

szacun za wytrwałoś
spoko to wyglada
tylko w mojej ocenie chyba lepiej to by wyglądało
gdyby lampa stopu swieciła normalnie a nie dwoma punktami led
kierunki były by bardziej widoczne

OGÓLNIE PIEKNIE

Awatar użytkownika
 
Posty: 378
Rejestracja: 21 sierpnia 2010, 22:42
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 4
Motocykl: CBR 900rr
Rok produkcji: 1998

Post » 03 lutego 2011, 14:38

Aparat zretuszował blask i zaciemnił całe zdjęcie. Obydwa zdjęcia robione były przy tym samym świetle dziennym, a jednak obydwa się różnią. Na zdjęciu widać jakby postojówki świeciły punktowo, ale tak naprawde świecą całe. Aparat ujął tylko najjaśniejsze punkty, żeby zaciemnić obraz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 78
Rejestracja: 19 października 2010, 20:34
Lokalizacja: Hindenbur
Pochwały: 1
Motocykl: w poszukiwaniu sc57 lub suzuki k4
Rok produkcji: 1999

Post » 03 lutego 2011, 18:32

no to miodzio - GRATKI

[ Dodano: Czw Sty 12, 2012 11:05 pm ]
odgrzebie kotleta
bo chce podzialac sam ktos z was dlubal przy tej przeróbce ???


http://www.youtube.com/watch?v=n_uhmLULsjM

[ Dodano: Sob Sty 14, 2012 6:21 pm ]
u mnie tez juz lampa przerobiona z tym ze wykorzystałem wklady z kierunków ledowych


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości