Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 18:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zawory sc 33

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

zawory sc 33

Post » 04 lutego 2011, 21:13

Witam jestem nowy na tym forum mam pytanko odnosnie bladego sc33 nie wiem czy dobrze slyszalem ale wydaje mi sie ze slysze klekoczace zawory jak sie tak wslucham nie wiem moze to tylko moje przeczulenie heh ale czy mozna to jakos sprawdzic ?? dzieki pozdrawiam wszystkkich milosnikow 2kolek
kiera 2 koła i mina wesoła:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2011, 21:19

Gruby84, oczywiscie ze mozna

jedzie sie panie do najblizszego serwisu motocyklowego oni robia co trzeba a my zadowoleni i pewni ze wszystko jest okej mozemy dalej katowac nasze szczescie :D
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 04 lutego 2011, 21:52

hmm no tak tyle to i ja wiem tylko chcialem sie dowiedziec czy tak owy poglos jest normallny a co do serwisow nie tak latwo a ostatnio kiedy chcialem wymienic klocki tarcze to dostal bym te same co mialem tyle ze przetoczone a zaplacilem za nowe wiec sorki ze to co moge robie sam ... ale dzieki pozdrawiam
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 lutego 2011, 22:36

generalnie luzy sie kasuja wiec nie uslyszysz czy klekocza,jedynym wyjsciem jest sciagniecie pokrywy i pomieżenie luzów a tarcz nie da rady przetoczyc nie ma takiej mozliwosci to nie tarcza żeliwna i żaden nóż nie przezyje :!:

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 04 lutego 2011, 22:41

Gruby84, no to nie widze problemu aby samemu sobie podlubac, w koncu zima jest :/

wystarczy sciaganac pokrywe glowicy i wszystko jest na wierzchu, szczelinomierz w reke i sobie sprawdzamy luzy :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 05 lutego 2011, 15:48

a moze sie orientujesz jakie luzy powinny byc ??? dziekki
kiera 2 koła i mina wesoła:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 124
Rejestracja: 08 marca 2009, 22:46
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: cbr 1000 rr sc59 HRC
Rok produkcji: 2009

Post » 05 lutego 2011, 16:31


 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 05 lutego 2011, 16:36

Dolot 0.13 - 0.19
wydech:
96-97: 0.19-0.25
po 97: 0.22-0.28

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

a dzieki

Post » 05 lutego 2011, 23:53

a dzieki wielkie jak widac jestem nowy na tym forum wiec nawet nie wiem gdzie grzebać pozdrawiam .
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 06 lutego 2011, 00:09



Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości