Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 18:26

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Światła Awaryjne

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Światła Awaryjne

Post » 21 czerwca 2010, 20:31

Jedyną rzeczą jako mi brakowało w 954 to światła awaryjne.
Niechcąć kombinować przy oryginalnym przerywaczu, zamontowałem drugi od MZ, można i jakiś elektroniczny z samochodu.
Podłączyłem do niego kierunkowskazy, prąd z akumulatora, przełącznik no i wszystko jest ok.Pełna satysfakcja.

Części jakie potrzebne to:
- włącznik 2-5zł
- przerywacz 8-20zł
- 2xdiody prostownicz min 3A 1-2zł
- troche kabla 1mm2
- obowiązkowo browar

Schemat poniżej:
Załączniki
Untitled-TrueColor-01.jpg

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 22 czerwca 2010, 00:03

Sam myślałem o czymś takim , fajnie to wygląda w sc59 i myślałem ,żeby całą manetkę jakoś zaadoptować u siebie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 22 czerwca 2010, 00:18

nikor11, jak mozesz wrzuc fote jak to wyglada na kierownicy ten wlacznik
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2010, 00:20

Jak ktoś ma zamontowany w moto alarm Datatool to o ile dobrze pamiętam przy uzbrojonym alarmie trzeba przycisnąć i przytrzymać chwilę oba przyciski na pilocie na raz i włączają się światła awaryjne bo ten alarm ma taką opcje :D

 
Posty: 319
Rejestracja: 06 listopada 2008, 14:02
Lokalizacja: katowice
Pochwały: 1
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2010, 11:05

super tylko po co komus właczac awaryjne z pilota, skoro najczesciej używałoby awaryjnych w ruchu tj w podziekowaniu i niektórzy używają go też na paradach i podczas latania na gumie, tak wiec niepraktyczne jest włączanie z pilota.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2010, 11:16

Producent myślał raczej o względach bezpieczeństwa bo po to są światła awaryjne a nie o paradach i jeździe na gumie. Ja tylko napisałem, że jest taka opcja w tym alarmie bo nie każdy pewnie wie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 22 czerwca 2010, 12:43

nikor11, brakuje na schemacie jednego elementu - browara hihi:
fajna sprawa takie awaryjne, często brakuje ich jak trzeba komuś podziekować

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 22 czerwca 2010, 15:49

super spraw tez kiedys myslalem teraz juz mam :D

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Post » 22 czerwca 2010, 16:01

rommi browar wymieniony :-)

Ja mam lewą manete od chyba 900rr czy 929, awaryjki włączam tam gdzie powinny być długie a długie mam w góra-dół a mijania automatycznie po przekręceniu kluczyka.
Najlepszym rozwiązaniem jest kupno manety od nowszego fajera ale 200zł osobiście wole wydać na paliwo...

I filmik ale z rapida trzeba pobrać 12MB

http://rapidshare.com/files/401670837/S6300018.AVI.html
Załączniki
S6300015.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 28 lutego 2011, 16:02

ktos pomoze HELP :brawo:

jestem z wawy,suzkam kogos z wawy albo okolic do pomocy:) szukam w necie,i nierozumiem tych schematow... kto mi pomoze zrobic cos takiego w garazu:) browarek full oczywiscie i reszta jak kos chetny:)

bo ja chcialem kabelki od kierunkowskazow od rpzerywacza cbr org, w jeden kabelek i pod bakiem do keirownicy na guziczek,a tu czytam o jakis diodach itp :|
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 59
Rejestracja: 08 lipca 2010, 11:17
Lokalizacja: PL
Motocykl: CBR 929 RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 28 lutego 2011, 18:37

a co tu rozumieć??? to chyba prostsze od nauki jazdy na tylnym kole...

[ Dodano: Pon Lut 28, 2011 5:43 pm ]
http://moto.allegro.pl/motocyklowe-swia ... 59379.html

chyba najlepiej będzie jak sobie kupisz coś takiego, to znacznie mniej skomplikowane w podłączeniu. Zaoszczędzisz sobie czasu i nerwów i nie kosztuje znowu tak wiele. Co najwyżej można zmienić przełącznik na taki wciskany, jak np. przycisk reset w kompie coś takiego: http://allegro.pl/przycisk-reset-fi15-c ... 95239.html

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 28 lutego 2010, 12:38
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: 954fb
Rok produkcji: 2003

Post » 28 lutego 2011, 23:29

sam sie zastanawiam nad czyms takim,dobra sprawa :one: ale juz bym nie kombinowal bo elektronik ze mnie zaden,a ten sprzecik z allegro niewyglada na taki skomplikowany :mrgreen:

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości