It is currently 18 November 2025, 13:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Hamulce, krzywa tarcza?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 40
Joined: 27 March 2011, 01:35
Location: Stegna
Points: 1
Motocykl: sc33
Year production: 1999

Hamulce, krzywa tarcza?

Post » 01 April 2011, 23:28

Witam.
Posiadam sc33 z 99r, podczas hamowania pojawiło się bicie i grzeją mi się tarcze w trakcie zwykłej jazdy, a koło ciężko się obraca. Podejrzewam, ze bicie występuje przez krzywą tarczę hamulcową, ale czemu występuje taki opór, czy może to być spowodowane skrzywieniem tarczy, czy problem może tkwić w czymś innym?

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 April 2011, 00:52

Kolego POWITALNIA najpierw taki tu zwyczaj :D
zwal zaciski i zobacz tak co bedzie a moze Ci tez tloczki nie odbijaja ja tak mialem w F4i
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 02 April 2011, 10:40

tłoczki zapieczone za duzo płynu ale jezeli podczac hamowania bije kierownica to krzywa tarcza do prostowania

 
Posts: 78
Joined: 22 April 2010, 01:23
Location: Kraków
Points: 3
Motocykl: 1000RR
Year production: 2005

Post » 02 April 2011, 14:17

Raczej do wymiany, chyba że jesteś zwolennikiem prostowania.

 
Posts: 40
Joined: 27 March 2011, 01:35
Location: Stegna
Points: 1
Motocykl: sc33
Year production: 1999

Post » 03 April 2011, 10:13

Zaciski zdjąłem, rozkręciłem, wyczyściłem, zmieniłem płyn i problem grzejących się tarcz poszedł w zapomnienie, ale i tak tarcze są krzywe, pozostaje mi znaleźć proste i je zmienić. Dziękuję za pomoc. Temat uważam za zamknięty.

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 03 April 2011, 10:52

jezeli nie sa mocno krzywe wyprostuj

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 April 2011, 12:31

Siem tak jak myslalem. Plynu pewnie nie wymieniales od poczatku ze tak sie stalo?? i nie czysciles szczek ??
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 03 April 2011, 13:15

wiertło wrote:Siem tak jak myslalem. Plynu pewnie nie wymieniales od poczatku ze tak sie stalo?? i nie czysciles szczek ??
szczek rotfl2: wybacz

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 April 2011, 13:50

crazyduck wrote:
wiertło wrote:Siem tak jak myslalem. Plynu pewnie nie wymieniales od poczatku ze tak sie stalo?? i nie czysciles szczek ??
szczek rotfl2: wybacz

no słucham ??? wiesz lepiej ??? o dzwonie nie pisał !!!

[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 2:29 pm ]
To może inaczej napisze żeby ulzyło Tobie ( ZACISKI) POZDRAWIAM MIŁEGO DNIA hihi:
Oddam nerkę za cbr :)


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest