Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 18:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Hamulce, krzywa tarcza?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 27 marca 2011, 01:35
Lokalizacja: Stegna
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Hamulce, krzywa tarcza?

Post » 01 kwietnia 2011, 23:28

Witam.
Posiadam sc33 z 99r, podczas hamowania pojawiło się bicie i grzeją mi się tarcze w trakcie zwykłej jazdy, a koło ciężko się obraca. Podejrzewam, ze bicie występuje przez krzywą tarczę hamulcową, ale czemu występuje taki opór, czy może to być spowodowane skrzywieniem tarczy, czy problem może tkwić w czymś innym?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 02 kwietnia 2011, 00:52

Kolego POWITALNIA najpierw taki tu zwyczaj :D
zwal zaciski i zobacz tak co bedzie a moze Ci tez tloczki nie odbijaja ja tak mialem w F4i
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 02 kwietnia 2011, 10:40

tłoczki zapieczone za duzo płynu ale jezeli podczac hamowania bije kierownica to krzywa tarcza do prostowania

 
Posty: 78
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 01:23
Lokalizacja: Kraków
Pochwały: 3
Motocykl: 1000RR
Rok produkcji: 2005

Post » 02 kwietnia 2011, 14:17

Raczej do wymiany, chyba że jesteś zwolennikiem prostowania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 40
Rejestracja: 27 marca 2011, 01:35
Lokalizacja: Stegna
Pochwały: 1
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 03 kwietnia 2011, 10:13

Zaciski zdjąłem, rozkręciłem, wyczyściłem, zmieniłem płyn i problem grzejących się tarcz poszedł w zapomnienie, ale i tak tarcze są krzywe, pozostaje mi znaleźć proste i je zmienić. Dziękuję za pomoc. Temat uważam za zamknięty.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 kwietnia 2011, 10:52

jezeli nie sa mocno krzywe wyprostuj

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 kwietnia 2011, 12:31

Siem tak jak myslalem. Plynu pewnie nie wymieniales od poczatku ze tak sie stalo?? i nie czysciles szczek ??
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 03 kwietnia 2011, 13:15

wiertło pisze:Siem tak jak myslalem. Plynu pewnie nie wymieniales od poczatku ze tak sie stalo?? i nie czysciles szczek ??
szczek rotfl2: wybacz

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 03 kwietnia 2011, 13:50

crazyduck pisze:
wiertło pisze:Siem tak jak myslalem. Plynu pewnie nie wymieniales od poczatku ze tak sie stalo?? i nie czysciles szczek ??
szczek rotfl2: wybacz

no słucham ??? wiesz lepiej ??? o dzwonie nie pisał !!!

[ Dodano: Nie Kwi 03, 2011 2:29 pm ]
To może inaczej napisze żeby ulzyło Tobie ( ZACISKI) POZDRAWIAM MIŁEGO DNIA hihi:
Oddam nerkę za cbr :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości