Dzisiaj jest 16 czerwca 2025, 13:30

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z paliwem?

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 26 maja 2011, 00:36
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1998

Problem z paliwem?

Post » 08 lipca 2011, 11:58

Mam pytanie do Was panowie . Mianowicie po ściągnieciu baku i ponownym jego założeniu paliwo nie chce lecieć tzn raz leci , raz nie . Moto chodzi tylko na 3 gary i gaśnie . Czy możliwe że sie bak zapowietrzył lub cos w tym stylu?

 
Posty: 97
Rejestracja: 22 stycznia 2010, 23:32
Lokalizacja: Konstanty
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 08 lipca 2011, 13:18

może wężyk się zagiął od podciśnienia albo od paliwa.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 08 lipca 2011, 14:41

a może nie podłączyłeś wężyka od podciśnienia, sprawdź jak kolega powiedział czy wężyki nie są nigdzie zagięte i czy są podłączone

 
Posty: 4
Rejestracja: 26 maja 2011, 00:36
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1998

Post » 08 lipca 2011, 18:07

bardzo prawdopodobne bo z tymi wężykami sie pogubiłem . Powiedzcie jaki to wężyk , skąd biegnie i gdzie do baku wlatuje . Z góry dzięki

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 08 lipca 2011, 18:30

Wężyk podcisnieniowy to ten cienki łączący kranik i kolektor dolotowy silnika (od spodu za gażnikiem) do baku on nie idzie.

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 09 lipca 2011, 12:46

dokladnie do kranika maja byc podlaczone 2 wezyki jeden grubrzy a drugu za ni cienszu pozniej jeden cienki idzie do baku od spodu na wysokosci kranika i on idzoe az do ramy gdzie konczy sie rozdzielaczem 3nikiem od ktorego ida kolejne 2 to odpowietrznik i pytanie gdzie do choloery mam upchac te 2 weze bo sa cholernie dlugie ...;/
kiera 2 koła i mina wesoła:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 09 lipca 2011, 14:47

tak czytam i nie mogę zakumać , w baku są tylko takie wyjścia (1) kranik którym idzie paliwo z wężyka na filter i do gazników się rozdwaja prawo lewo oraz (2) gruby wężyk który kończy się na dole motocykla pod silnikiem czyli wyjście ma na ziemię i(3) trzeci cieniutki tak samo idzie na ziemię .

mój problem polega na tym że jak pod pompuję paliwo pompką na krótko tzn. bezpośrednio z aku ,odpalam moto i ładnie gra na wszystkie gary po czym po chwili tak jakby paliwo się kończy pompka podłączona normalnie i obroty spadają pracują nie wszytkie gary i po dłuższej chwili gaśnie tak jak by nie dostawał paliwa .

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 09 lipca 2011, 21:10

do kranika ida 2 wezyki jeden gruby a drugi cienki czyli 2 maja byc podlaczone do kranika i jeden bardzo cienki do baku obok nkranika to odpowietrznik i wsio a reszta zostaje niepodlaczona :) od odpowietrznika jak dalej nie bedziesz kumal to podesle ci fote hehe
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 09 lipca 2011, 22:51

podłączenie ma ok, a może masz przewód przetarty od pompy paliwa i dlatego paliwka nie dostaje gdy nie podłączasz na "krótko"????

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 10 lipca 2011, 10:29

zapodaj fote bo wierzyć mi sie nie chce ze od kranika dwa wężyki bo u mnie jest jeden i u kumpla co ma sc33 95 rok tez jeden i dwa obok gruby i cięki odpowietrznik :)

przewód jest ok podmienię na dniach przekaźnik od pompy bo może to jest przyczyna ale dziwne bo bezpiecznik cały a przekaźnik by się zjarał .

 
Posty: 4
Rejestracja: 26 maja 2011, 00:36
Lokalizacja: Częstocho
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1998

Post » 11 lipca 2011, 04:06

Panowie mialiście racja nie podłączyłem podciśnienia do kranika :) Po podłączeniu wszystkie bóle minęły . Dziękówa

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 11 lipca 2011, 11:25

tzn. ? możesz jaśniej bo może u mnie ten sam problem


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 2 gości