Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:41

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pytanie z innej beczki

Jeśli chcesz coś napisać nie koniecznie związanego z motocyklami napisz to tutaj !

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 13 maja 2011, 12:20
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: Honda CBR 900rr FIREBLADE sc33
Rok produkcji: 96

Pytanie z innej beczki

Post » 10 sierpnia 2011, 18:07

Witam. Obecnie jestem na etapie zakupu 4 kółek. Ostatnio upatrzyłem sobie Audi a6 2.5tdi :) :) Co o tym sadzicie?? Bo jak go oglądałem to autko to całkiem zadbane i silniczek dobrze śmigał....... -> ->
A6 2.5TDI 150hp ALWERNIA

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 10 sierpnia 2011, 20:23

całkiem miło wygląda ... A czemu nie w quattro? silnik w wersji optymalnej (spokojnie można >180 KM wycisnąć)
Jak nie był klepany to posprawdzaj nalepki na przednim pasie i słupkach (niby szczegół ale łatwo zweryfikować czy są to 10-letnie oryginały).
Dość drogie zawieszenia, bo one najczęściej się sypią na naszych drogach, ale do ogarnięcia....
Silnik w wersji 2.5 tdi ma różne opinie .... jedni mówią ze nie za ciekawy inni chwalą, ja nie mam doświadczenia ale wszyscy mówią że tylko w manualu to dobrze jeździ.
Tak wiec ogólnie polecam.

 
Posty: 26
Rejestracja: 25 lipca 2011, 15:39
Lokalizacja: Poland
Motocykl: Honda CBR 954 RR FireBlade
Rok produkcji: 0

Post » 10 sierpnia 2011, 21:06

Niestety w większości słyszałem złe opinie na temat silnika 2.5 TDI w Audi, tak samo jak i w silnikach 2.5 TDI w Passatach.

Auto ze skrzynią automatyczną według mnie jest bez sensu ...

Co to za frajda gaz i hamulec - nudna jazda.

Po za tym w automacie jest słabsze przyspieszenie i V-max. od manualu i więcej pali ...

A tą prawą ręką to co niby miałbyś robić :P

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 sierpnia 2011, 21:16

jezeli chodzi o silnik to kolega juz ich pare robil glownie walki rozrzadu sie sypia,jak trafisz na dobr to jezdzisz jak ze wszystkim

Awatar użytkownika
 
Posty: 146
Rejestracja: 14 maja 2010, 18:25
Lokalizacja: Gorlice
Motocykl: FireBladeee 1000 RR
Rok produkcji: 2004

Post » 10 sierpnia 2011, 22:20

Jeśli zakupisz autko i będziesz coś potrzebował z części to zapraszam.

nie wszystko wystawione, posiadam każdą część (prawie :) ) .

http://allegro.pl/listing.php/search?st ... id=3574330

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 10 sierpnia 2011, 22:56

jak chesz moge ci lepszą przyprowadzić z hamburga- QUATRO 2000 r,130kkm,ful skóra za 4 tys euro.jak cos na PW

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 13 maja 2011, 12:20
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: Honda CBR 900rr FIREBLADE sc33
Rok produkcji: 96

Post » 11 sierpnia 2011, 19:14

MILO pisze:całkiem miło wygląda ... A czemu nie w quattro? silnik w wersji optymalnej (spokojnie można >180 KM wycisnąć)
Jak nie był klepany to posprawdzaj nalepki na przednim pasie i słupkach (niby szczegół ale łatwo zweryfikować czy są to 10-letnie oryginały).


Bo ciężko zastać quattro w dobrym stanie a tak pozatym to fundusze mnie niepuszczaną na mocniejszą wersję ;) ;) A jakie mam te naklejki sprawdzic na tym pasie pzrednim i słupach? gdzie one są??

misiopajur pisze:jak chesz moge ci lepszą przyprowadzić z hamburga- QUATRO 2000 r,130kkm,ful skóra za 4 tys euro.jak cos na PW


coś podejrzany przebieg jak na takie auto :| i dlaczego tak tanio??

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 11 sierpnia 2011, 20:01

tu masz przykład nalepki na słupku bocznym z reguły o poduszkach powietrznych od strony pasażera :
http://img52.imageshack.us/i/img0640nj.jpg/
z drugiej strony posprawdzaj też śruby mocowań drzwi i przeguby (głównie drzwi kierowcy powinny być najbardziej zużyte).

zdjęcia nalepki na pasie przednim przykład:
http://s4.ifotos.pl/img/16_hssxnwh.JPG

tak jak pisze niby pierdoła ale dużo mówi o oryginalności auta a czasem można też naleźć nie odklejoną nalepkę z przebiegiem przy ostatnim serwisie który ma się nijak do licznika :P

Jest tak jak przy zakupie każdego używanego sprzęta, pierdoły mówią wszystko...

Powodzenia w zakupie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 11 sierpnia 2011, 22:56

tome1121 pisze:
MILO pisze:całkiem miło wygląda ... A czemu nie w quattro? silnik w wersji optymalnej (spokojnie można >180 KM wycisnąć)
Jak nie był klepany to posprawdzaj nalepki na przednim pasie i słupkach (niby szczegół ale łatwo zweryfikować czy są to 10-letnie oryginały).


Bo ciężko zastać quattro w dobrym stanie a tak pozatym to fundusze mnie niepuszczaną na mocniejszą wersję ;) ;) A jakie mam te naklejki sprawdzic na tym pasie pzrednim i słupach? gdzie one są??

misiopajur pisze:jak chesz moge ci lepszą przyprowadzić z hamburga- QUATRO 2000 r,130kkm,ful skóra za 4 tys euro.jak cos na PW


coś podejrzany przebieg jak na takie auto :| i dlaczego tak tanio??



bo koleś ma 4 samochody i 4 motocykle :D
jak chcesz moge ci za tydzien porobic foty

 
Posty: 198
Rejestracja: 24 maja 2010, 20:28
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 3
Motocykl: xx w ramie sc33
Rok produkcji: 2006

Post » 11 sierpnia 2011, 23:05

MILO pisze:jak chesz moge ci lepszą przyprowadzić z hamburga- QUATRO 2000 r,130kkm,ful skóra za 4 tys euro.jak cos na PW
Kombi czy sedan ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 11 sierpnia 2011, 23:18

kombi na czarnych 17-stkach

Awatar użytkownika
 
Posty: 297
Rejestracja: 16 sierpnia 2010, 23:20
Lokalizacja: Kluczbork
Pochwały: 3
Motocykl: gsx-r 1000 k7
Rok produkcji: 2004

Post » 12 sierpnia 2011, 02:08

Z tego co wiem z własnego doświadczenia,siadają również pompowtryski w tym modelu,ojciec ma a6 c5 1.9 tdi 131 km moim zdaniem jest to lepsza opcja niż 2,5 hmmmm a nie myslałes np. 2.8 benzynka? 193km :) i do tego opcjonalnie lpg mam w swojej A4 2.6 i takie a4 2.5 tdi owijasz bez problemu:) Dodatkowo mam LPG więc 100 km robie za 30 zł , Każdy patrzy ze diesel mało pali,ale jakby nie patrzeć koszta ekspolatacji są duzo wyzsze niz przy silniku benzynowym,no głupi przykład wymiana swiec benzyna potrzebuje zwykłe swiece a diesel drozsze zarowe,co jednak przy V6 robi róznice bo to jednak az 6 cylindrów. nie wspomnie np. o zaworze EGR który czesto pada w dieslach, i kosztuje 500 zł :) Kiedyś ktoś mi powiedział ciekawą rzecz "Zycie jest zbyt krótkie by jezdzic Dieslem" :)
Motocykle - mój ustrój, mój wybór, moje życie...

Następna

Wróć do Off-Topic

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości