Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 03:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

zawory

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

zawory

Post » 01 listopada 2008, 01:45

siamano , sezon dobiega końca ja, już motorek odstawiłem i teraz trzeba sie zająć przeglądem i wymianami płynów itd ale zabardzo niewiem jak jest z zaworami i rozrządem co jaki czas powinno sie sprawdzać luzy na zaworach (czy w tym modelu są hydrauliczne ?) z góry dzięki za pomoc

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 01 listopada 2008, 11:05

zawory co 24 tys lancuch co 60 gdzies tak, jak nie slychac lancucha to to olej a zawory zrob napewno;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 110
Rejestracja: 12 października 2008, 12:06
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 listopada 2008, 12:35

a zaworki jakie sa w 929 ?? na płytki czy chydrauliczne ??

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 01 listopada 2008, 13:08

płytki

 
Posty: 60
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 listopada 2008, 13:56

nie spotkalem jescze zadnej rzedowej czworki z zaworami regulowanymi hydraulicznie..

Awatar użytkownika
 
Posty: 110
Rejestracja: 12 października 2008, 12:06
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 listopada 2008, 15:17

to nie ciekawie:/ robił już to ktoś w swojej maszynie ?? w poprzednim moto (Gs 500 ) tez miałem na płytki ale tam było tylko 4 zaworki, także do wymiany było tylko dwie płytki bo reszta luzów była ok, a tutaj jak rozbiore i okaże się ze będzie trzeba dokupic z 8 płytek to wyjdzie około 250 zł :/

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 01 listopada 2008, 16:04

w 929 masz 16 zaworów wiec,moze sie okazac ze 16 bedziesz musial wymienic :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 01 listopada 2008, 18:19

troche jeste przerażony no fakt 16 wentli ma ale mnie to nie zraża jak mus to mus kto ma moto ma i wydatki :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 01 listopada 2008, 18:51

Pociesz sie tym ze honda jest jest jakościowo dobra marką i regulacja zaworów czesto ogranicza sie do samej kontroli tudzież wymiany jednej-dwóch płytek niedawno serwisowałem 929 miala najechane ponad 50tys. i wszystkie luzy zaworowe były ok.

Awatar użytkownika
 
Posty: 110
Rejestracja: 12 października 2008, 12:06
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 listopada 2008, 23:12

myśle że nie bede musiał wymienieć ani jednego a tym bardziej 16 :p moja ma najechane 30 tys. ale sprawdzić można :)

[ Dodano: Nie Lis 02, 2008 10:09 am ]
Yannkes pisze:nie spotkalem jescze zadnej rzedowej czworki z zaworami regulowanymi hydraulicznie..


mój ojciec w Kawie gpz 750 miał regulowane na śróbki, tam jest silnik rzedowy 4-ro cylindrowy 16 zaworowy, szkoda że w bladym tak nie ma :/

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 listopada 2008, 11:48

zmien motor na gpz 750 i bedziesz mial tradycujna regulacje :twisted:

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 02 listopada 2008, 14:31

Hydraulika istnieje np. w CB 750 słynne seven fifty. Hydraulika jest dobra w motocyklach niewysilonych i ma wadę w postaci zacinających się popychaczy i niemiłosiernego klekotania na zimnym silniku. Jeśli przebieg jest oryginalny, to po 25 000 jak pisze MadPawel często wystarczy tylko pomiar, czasem korekta kilku luzów. W silnikach o mocy 150 kM i więcej nie wyobrażam sobie możliwości innej regulacji zaworów niż płytki pod szklankami. Jest to najbardziej precyzyjny układ pozbawiony wad występujących w dźwigienkach. Wydłuża się także okres między regulacjami z 12 do 25 tyś, a w przypadku yamahy do 42 tyś. Tak więc płytki trzeba polubić :wink: Nic nie rozstraja bardziej niż wybita dźwigienka nie reagująca na luzy serwisowe z przeciągniętą kontrą przez kowala. U mnie zawory kosztują 150 pln z wymianą płytek na hot cams, także taki wydatek co 25000 to śmich a silnik pracuje zdecydowanie ciszej :D
wciąż zajmuję się serwisem

Następna

Wróć do Ogólne (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości