Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:05

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zakup 954 - kilka wątpliwości

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 31
Rejestracja: 17 grudnia 2011, 12:27
Lokalizacja: Czerwionk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Zakup 954 - kilka wątpliwości

Post » 17 grudnia 2011, 19:31

Witam

Przymierzam się do zakupu 954 na nowy sezon. Niestety większość sprzętów w okolicy to same ulepy więc nie ma za bardzo w czym wybierać... Okazało się jednak że znajomy sprzedaje swój sprzęt. Cena jaką woła za niego to 13tys, moto technicznie jest IDEALNE i potwierdzają to wszyscy którzy mieli z nim styczność. Wszystkie wymiany zrobione - nowe opony, nowe plyny, klocki itd. Napęd z tego co widziałem wytrzyma jeszcze z 30tys. W moto zamontowany jest tłumik ARROW. Teraz o wadach. O ile TECHNICZNIE nie ma się do czego przyczepić to wizualnie już nie jest tak kolorowo. Pęknięcia na czaszy przy reflektorach, pęknięta prawa owiewka na dole (troche nieudolnie poklejona) i u góry w okolicach styku z czachą. Pęknięty zadupek z prawej strony pod siedzeniem. Moto miało parkingówkę na prawą stronę. Do tego przerysowana felga. Ogólnie nic poważnego przez co nie dałoby się jeździć ale jednak razi. I tu moje pytanie - czy w tej cenie warto się pokusić na to moto i bawić się przez zimę z tymi pęknięciami, malowaniem czachy i ogona + ew zakupem nowek prawej owiewki?

Pozdrawiam
Arek

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 17 grudnia 2011, 19:55

Ja prawde mówiac bym sie nie zastanawial, jezeli technicznie jest stan idealny to bym bral, wizualnie zawsze sie da dopracowac ;) A te pekniecia przy reflektorach to niestety typowa bolaczka 954

Awatar użytkownika
 
Posty: 89
Rejestracja: 25 października 2011, 19:12
Lokalizacja: Iłża
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 954RR
Rok produkcji: 2003

Post » 17 grudnia 2011, 20:12

Jeżeli to znajomy więc powinien ci doradzić i powiedzieć czy warto, chyba że on cię nie uważa za swojego znajomego tylko jako potencjalnego kupca. Ale jeśli tylko parę elementów do poprawy wizualnie, myślę że warto, Ja za swoją dałem 15400 i też delikatnie czasza była pęknięta ale ktoś ładnie ją pozszywał. Ogólnie malinka

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 17 grudnia 2011, 20:51

za ta cene to nei znajdziesz 954 perełki...
Jeżeli kolega cię nie "wykoleguje" i technicznie igla kupuj! wizulanie za 1800 kupisz komplet nowych plastikow z owiewki24, albo bedziesz tak smigal.tylko sprzedac ja bedzie ciezko, bo ktos jak wizualnie go nie rpzekonasz to nie uwierzy ze serce ma dobre:)

Generalnie jak zamierzasz latac na gumie, to nie zmieniaj plastików, w 954 zawsze sie rozwalą,chociazby od wibracji dziur polskich:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 17 grudnia 2011, 21:09

Napęd wytrzyma 30 tyś.????Daruj sobie ten motong.Poczekaj a kupisz lepszy.

Awatar użytkownika
 
Posty: 368
Rejestracja: 14 listopada 2011, 12:49
Lokalizacja: Zamość
Pochwały: 1
Motocykl: --------------
Rok produkcji: 0

Post » 17 grudnia 2011, 23:25

wazne sa bebechy ze tak powiem :) urode mozna poprawic :one:

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 17 grudnia 2011, 23:32

Yarson 954 pisze:za ta cene to nei znajdziesz 954 perełki...
Jeżeli kolega cię nie "wykoleguje" i technicznie igla kupuj! wizulanie za 1800 kupisz komplet nowych plastikow z owiewki24, albo bedziesz tak smigal.tylko sprzedac ja bedzie ciezko, bo ktos jak wizualnie go nie rpzekonasz to nie uwierzy ze serce ma dobre:)

Generalnie jak zamierzasz latac na gumie, to nie zmieniaj plastików, w 954 zawsze sie rozwalą,chociazby od wibracji dziur polskich:)



i kolega Yarson 954 znowu mądrze prawi!
Polacy... chcieli by za 13tys perełkę 954.
Tak jak koledzy wyżej piszą.
Jeżeli to twój kolega, inni mieli styczność z tym moto i potwierdzają że technicznie OK - to się nie zastanawiaj i bierz !
A przez zimę plastiki doprowadzisz do ładu.
Chyba że masz 2-3tys więcej to dołóż i kup ( nie koniecznie ) sprawny technicznie i wizualnie.

 
Posty: 74
Rejestracja: 18 lutego 2009, 16:39
Lokalizacja: sjz
Motocykl: 919mono, zx10r,b12R
Rok produkcji: 0

Post » 18 grudnia 2011, 00:01

lepiej pożdzierany jeżdzący niż stojąca lalka z wytarganym piecem,
usterki o których piszesz to pierdoły
jak piec oki to bym brał reszte sie zrobi z czasem

 
Posty: 31
Rejestracja: 17 grudnia 2011, 12:27
Lokalizacja: Czerwionk
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 0

Post » 18 grudnia 2011, 01:42

Siwy_ryry pisze:Polacy... chcieli by za 13tys perełkę 954.


Nie pisałem o tym że szukam "perełki" za 13 tys. Doskonale zdaję sobie sprawę jak wyglądają ceny bo poluję na to moto już jakiś czas. Chodziło mi raczej o to, czy warto kupić takiego - którego stan techniczny wszyscy potwierdzają i chwalą, czy lepiej szukać jakiegoś wygłaskanego za ~15tysi. Ale z tego co się już dowiedziałem za ~1000zł można spokojnie położyć profesjonalnie lakier na całe moto, do tego naklejki za ~400 (widziałem gdzieś na allegro) i moto będzie jak nowe. A tymczasem myślę że sezon przelatam tak jak jest ;) Jak pojawi się jakaś wolna gotówka to będę się bawił z estetyką.

trutenz czemu cię tak zniechęcił ten napęd? Jest jeszcze sporo zapasu więc myślę że nie ma się co martwić jak na razie ;) To z tego co wiem wzmacniany DID.


Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Post » 18 grudnia 2011, 01:51

Kurcze:)
ja 2 latat temu za 12tysm puscilem 954:
do zrobienia: prawy boczek pomsligu(lakier),
kosyzk sprzeglowy pukał, czacha poklejowana, pospawana,ale do lakieru;]
Biegi ladnie wchodizły, i nie brała oleju:)

Niektórzy pewnie nie zrozumiej,ą skąd ta niska cena, ale życiowa głupota....:(
rozstałem się z moto do siemiatycz, po 2 m-cach rozp.... tuningowe tarcze i całe moto:)

a kieydś...Koledzy- nie kupuj Igły R1,i w ogole igly z tych modeli to padaki!!!
Byłem Cwany:):):):):)

hehehe
Tak cwany,że po oswojebniunsię z tymi masyznami stwierdziłem, ******niech będzie brzydka, niedomalowana, Ważne, że moja i Niezawodna:)


Wkońcu moto Dla Spełnienia życiowych nacji nie dla Potencji:)

kupiłem sc 33...Po VFR,najlepsze motocykle Hondy dla Wariatów:)))

Pozdrowienia:)
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 18 grudnia 2011, 11:13

Arkadius pisze:
Siwy_ryry pisze:Polacy... chcieli by za 13tys perełkę 954.


Nie pisałem o tym że szukam "perełki" za 13 tys. Doskonale zdaję sobie sprawę jak wyglądają ceny bo poluję na to moto już jakiś czas. Chodziło mi raczej o to, czy warto kupić takiego - którego stan techniczny wszyscy potwierdzają i chwalą, czy lepiej szukać jakiegoś wygłaskanego za ~15tysi. Ale z tego co się już dowiedziałem za ~1000zł można spokojnie położyć profesjonalnie lakier na całe moto, do tego naklejki za ~400 (widziałem gdzieś na allegro) i moto będzie jak nowe. A tymczasem myślę że sezon przelatam tak jak jest ;) Jak pojawi się jakaś wolna gotówka to będę się bawił z estetyką.

trutenz czemu cię tak zniechęcił ten napęd? Jest jeszcze sporo zapasu więc myślę że nie ma się co martwić jak na razie ;) To z tego co wiem wzmacniany DID.




i o to chodzi.
Jak pewne moto technicznie to brać brać brać.
I Jak ktoś wyżej pisał " urodę można poprawić".
Więc czekamy na twój post w - nowe nabytki.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 18
Rejestracja: 13 września 2010, 19:43
Lokalizacja: Pisz
Motocykl: Honda CBR 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 18 grudnia 2011, 19:46

Yarson 954 pisze:Kurcze:)
ja 2 latat temu za 12tysm puscilem 954:
do zrobienia: prawy boczek pomsligu(lakier),
kosyzk sprzeglowy pukał, czacha poklejowana, pospawana,ale do lakieru;]
Biegi ladnie wchodizły, i nie brała oleju:)

Niektórzy pewnie nie zrozumiej,ą skąd ta niska cena, ale życiowa głupota....:(
rozstałem się z moto do siemiatycz, po 2 m-cach rozp.... tuningowe tarcze i całe moto:)

a kieydś...Koledzy- nie kupuj Igły R1,i w ogole igly z tych modeli to padaki!!!
Byłem Cwany:):):):):)

hehehe
Tak cwany,że po oswojebniunsię z tymi masyznami stwierdziłem, ******niech będzie brzydka, niedomalowana, Ważne, że moja i Niezawodna:)


Wkońcu moto Dla Spełnienia życiowych nacji nie dla Potencji:)

kupiłem sc 33...Po VFR,najlepsze motocykle Hondy dla Wariatów:)))

Pozdrowienia:)

Ładnie i dobrze napisane :)
Pozdro

Następna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości