Dzisiaj jest 25 czerwca 2025, 14:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

po regulacji zaworów

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

po regulacji zaworów

Post » 28 listopada 2008, 21:32

witam wszystkich mam pytanie czy po regulacji zaworów trzeba z synchronizowac gazniki ?? bo regulacja zaworów była potrzebna poniewarz był zbyt maly luz na zaworach (cisnienie po rozgrzaniu było mniejsze na 3 cyl a teraz jest ideal;) )i przed tom regulacją jakis 3 miechy robiłem synchronizacje ale czy po regulacji zaworow nie zmienia sie tam jakies podcisnienie?? czy niejest wieksze bo teraz moto po regulacji zaworów wydaje mi sie taki mniej jadliwe ;/ ??

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 28 listopada 2008, 22:42

Wartość podciśnień zmienia się nieznacznie i należałoby zrobić tym bardziej, że wcześniej miałeś podparte zawory, Synchro nie doda mocy a polepszy kulturę pracy biegu jałowego
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 204
Rejestracja: 21 września 2008, 10:30
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl: były cbr 900 sc33 jest gsxr1000 k7/sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 02 grudnia 2008, 10:10

oki tak zrobie dzieki POZDRO


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości