Zwykłym najzwyklejszym przerywaczem mozesz to sprawdzic czy bedzie mrugało. Taki najzwyklejszy w sklepie motoryzacyjnym kup około 5-8 złociszy kosztuje nie powinien wiecej. Jesli bedzie na 3 wsówki to nie przeszkadza i tak wykorzystasz tylko 2 z nich. Na takim najzwyklejszym Polskim przerywaczu jesli bedą 3 wyjscia będzie oznaczone prawdopodobnie L , P , i masa. wyciągnij ten mostek który masz i podłącz w to miejsce L+masa lub P+masa powinno zadziałac. Jesli bedziesz kupował ten specjalny pod diodowe kierunki to moim zdaniem wystarczy tylko z 2 końcówkami.
W Hondzie jest to tak zrobione ze są tak jakby 3 oddzielne obwody. Jeden na prawą stronę ,drugi na lewą i trzeci ten z przerywaczem.
Jesli dobrze pamiętam idzie to tak ze po właczeniu zaplonu zasilanie idzie na przerywacz, potem dalej z niego na przełącznik i z przełącznika na PR lub LEW stone podajesz prąd i zamykasz obwód (kierunki są na stałe podłączone do masy) i sobie mruga :wink:
Dawno nie bawiłem sie z instalacją wiec mogę sie mylic co do prądu i masy(może być to na odwrót podłączone ze kierunki na stałe do prądu a masa przez przełącznik). Mozesz to sprawdzic podłączając próbówkę ( jak masz oczywiscie ) jeden koniec do masy lub klemy - na akumulatorze , a drugi do tej kostki co masz tam ten mostek wpiety. Na jednym koncu powinno zaswiecic na drugim nie. Pozdrawiam i zycze miłej zabawy.