Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wiecej mocy!!!

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 18 marca 2012, 21:51

Dobra Pany co by do kupy wszystko zebrać . Co można jeszcze zrobić poza:

-kompletnym wydechem
-Dynojetami
-K&N
????????????????????????????

Mechaniczne gaźniki to raz tylko pytanie ile za taką przyjemność
Wyprzedzenie zapłonu -co to , jak to gdzie i za ile takie coś mógłby ktoś wytłumaczyć?
Ostre wałki-ale to pewnie majątek , ktoś wie ile???


Generalnie niedługo powinienem na hamownie lecieć to będę wiedział co już mam. Ale zawsze może to być za mało. MA ktoś ogólnie konto na ebay-u żeby podsyłał jakieś smaczki do bladziaka za normalne pieniądze w miarę??

pozdro


P.S

Silnika z XX-a nie chce za proste to :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 18 marca 2012, 23:20

Ady wymiana wydechu na kompletny akcesoryjny zmiana filtra powietrza na K&N i wieksze dysze dadza spory przyrost mocy (na pewno kolo 10-15km) ja mam założony taki pakiet w swojej SC33 i jest duża wyczuwalna różnica miedzy seryjnym sc33. Miałem okazje to sprawdzic jak kumpel mial jeszcze taka sama cebre. :dance: , dodam że zanim kupilem dynojeta to na samym pełnym kolektorze i filtrze K&N motocykl był zdecydowanie żwawszy i narwany niż seria. Wada takiej modyfikacji to zdecydowany wzrost spalania. Seryjnie cebra palila mi kolo 6-7litrów na 100km(cykl mieszany) po zalozeniu kompletnego wydechu i filtra wzrosło spalanie o 1-2litry po założeniu dynojetów o 3-4litry, dodam że oczywiscie wszystko było ustawiane przy każdej modyfikacji. Troszke to spalanie mnie zdenerwowało i dynojeta sprzedałem i zostawilem sam kolektor z filter bo efekt akustyczny jest nieporównywalny do seryjnej sokowirówki no i cos tam motocykl jest żywszy.
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2012, 10:43

no dobrze wszystko fajnie ale co dalej. Spalanie się nie liczy , po olejaku który kotłował cały bak w 45 minut na pasie w Modlinie :D

Dodam tylko że do tego mam przednią zębatkę mniejszą o dwa zęby- to już jest fajne . Kumpel ma na seryjnych przełożeniach to jak na niego wsiadłem , muł jak cholera sama koncówka i filtr nic nie dają.

Awatar użytkownika
 
Posty: 133
Rejestracja: 23 marca 2010, 23:26
Lokalizacja: Gołkowice
Pochwały: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2012, 11:19

wsadzisz do tego sc 33 pare tys a i tak cudów nie bedziesz miał i bedzie to dalej sc 33 wez sprzedaj dołozysz te pare koła kup se zx 10 i nie bedziesz juz musial niczego tuningowac a mozy ci nie zabraknie :P a moto ladniejsze nowsze i prowadzi sie duzo lepiej takie moje zdanie

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2012, 12:19

wiem ale jak już bym miał kasę to k6 litra a nie dychę to raz. Dwa SC 33 to fajna zabawka , podatna na wszelkiego rodzaju kombinacje. Nie stać mnie teraz na zmianę moto , jak pisałem komplet wyziew już jest , filtr też , dysze to samo . Ale jak sie można pobawić więcej czemu nie?

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 19 marca 2012, 14:03

No i objechanie przez SC33 paru nowych sprzętów bezcenne ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 19 marca 2012, 21:34

W k6 to pekaja ramy jak kondony z kiosku. Zx10r Ig o niebo lepsze jak gixer. Tylko cieżko znalesc to moto w kraju w dobrym stanie. Zgodze sie ze szkoda ladowac kase w sc33 lepiej popatrzyc za czyms nowszym chyba ze planujesz sobie dożywotnio zostawic bladego bo nie odzyskasz z tego co wlozyles nawet 1/3. Co ty pitolisz ze filter i pełen wydech nic nie daje?? :ooo: :027: Chyba sobie nie wyregulowales gaziorów po modyfikacjach. Przejedz sie zwykłym bladym na pełnej serii. Ja tez wsadzilem 60Z na tył do bladego i na 5 z gazu wstaje na gume ale mineło sie to z celem!!! Jak masz za mało mocy a za dużo pieniedzy to wsadz tam turbo albo kompresor!!!
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 19 marca 2012, 22:16

yyyyyy bo to chyba do mnie . A gdzie ja pisałem że wsadzenie wydechu z filtrem nic nie daje? Zapierpapier to już fajnie ale tak jak pisałem wcześniej nie sram kasą żeby teraz dolożyć parę tysi i kupić litra. O pękających ramach w k6 już się nie wypowiadam bo i po co . Możesz mi wytłumaczyć czemu 10-tka lepsza od gixa? Może jest ciut szybsza i bardziej powalona ale to chyba w 10-tce Igen najwięcej ram pękło?

Wracając do tematu jakby któryś z Was chciał pisać jeszcze żebym kupił inne moto to niech sobie daruje. Mam bladziaka i narazie jest fajnie. Na turbo albo kompa też nie mam kasy a z innego forum wiem ile na to potrzeba. Znajomas robi GSX-ra 1000 K1 na turbolota mając już podtlenek.

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 19 marca 2012, 22:54

Pozwole sobie zacytowac
muł jak cholera sama koncówka i filtr nic nie dają.
. Co do zx10r Ig to pitolisz jak potrzaskany. W Kawasaki ramy pekały tylko w starch modelach zx6r i zx9r dycha nigdy nie miała żadnych problemów z ramą! Myśle że potwierdzi to każdy posiadacz owej zx10r na forum kawasaki. Mój znajomy były posiadacz gsxr 1000 k5 musiał spawac rame dwa razy. Zreszta suzuki sie do tego oficjalnie przyznało. Nie masz kasy na grube modyfikacje to czym chcesz podniesc moc skoro wczesniej napisales że wydech i filter nic nie daje? Naklej nalepke scigacz.pl i magnetyzer na bak bedziesz miec w opór mocy :diabel: :mrgreen: hihi: Tak dycha jest sporo bardziej szalona jak gixer, wyglada dużo lepiej i ma w opór złotych dodatków co pieknie dodaje smaku :dance: Ale odbiegłem od tematu. W zmiane przełożeń bym sie nie bawił bo seryjne daja rade. Po zmianie zyskasz na przyspieszeniu a stracisz na predkosci albo odwrotnie. Wiec gdzie tu logika? No chyba że upalasz bladego w wawie od swiateł do swiateł, i predkosci powyżej 200km/h cie nie interesuja.
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2012, 11:06

Chłopaku co do naklejek to chyba trochę przesadziłeś. Nie prowadzisz konwersacji z jakimś preclem który myśli że jak naklei parę naklejek sikacza i motogeja to wzrośnie mu moc. Czytaj ze zrozumieniem też co piszę. Moja ma już zmianione przełożenia , ma wydech i filtr oraz dynojet. To na kumpla erere wsiadłem i to ona własnie na SAMEJ końcówce , filtrze Pipecrossa i oryginalnych przełożeniach to muł. Zadałem konkretne pytanie co można jeszcze zrobić do tego co mam za niewielkie pieniądze. Skoro twierdzisz że 10-tka nigdy nie miała problemow z ramami to nie za bardzo mamy o czym rozmawiać. Skoro tweirdzisz też że czujesz różnicę w odejściu na moto które ma samą końcówkę i filtr to tym bardziej może nie pisz już w temacie:) A blady faktycznie służy jako środek lokomocji po Wawie i do upalania w trasy nie latam i maxymalna jest mi zupełnie obojętna :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 30
Rejestracja: 20 maja 2011, 15:01
Lokalizacja: Brzeszcze
Motocykl: ZX-10R
Rok produkcji: 2004

Post » 21 marca 2012, 17:35

Ehh.. poproś niech cie ktoś zepchnie z jakiejś góry(Najlepiej w zakopanym) Bedziesz miec przyspieszenie myśliwca :one: hihi: Po tym co piszesz to moge wywnioskowac tylko tyle że Rossi albo Stoner powinni brac u ciebie lekcje bo taki jest szybki dzik :diabel: Skoro fajer na seryjnych przełożeniach to muł to powinni go dawac na pierwsze moto :mrgreen: Chcesz miec moc jak w litrze ale żeby szkłem tyłek podetrzec... ahh. (Za wszy nic nie sprzedaja) chyba założyłeś już wszystko co można za racjonalne pieniadze :P

Ps. Pokaż mi jakas oficjalna informacje o pękajacych ramach w zx10r bo inaczej faktycznie pomyśle że jesteś jakimś Preclem :ooo: hihi:
TS350->GSXR 750->CBR 900RR->ZX-10R

 
Posty: 113
Rejestracja: 08 czerwca 2011, 07:54
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 1
Motocykl: brak
Rok produkcji: 0

Post » 21 marca 2012, 17:42

Gościu hamuj bajere bo nikt nikogo tu nie obraża. Jak chcesz więcej info o pekających ramach w dychach zaloguj się na SP i poczytaj . A pozatym skończ CENZURA bo już się czytać tego nie da. Zadałem proste pytanie a wywiązuje się gatka jakby dwóch (nie jeden) mistrzów prostej się przekomażało. Myślałem że któryś ma dostęp do ebaya lub jakiś innych for i coś podpowie. Nie stać mnie CENZURA teraz na nowszy sprzęt i chciałbym podrobić coś co mam. Tak Cię to gryzie czy nie masz nic do powiedzenia a chcesz uśilnie swoje rację wcisnąć jak knota w dupe?

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości