Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 10:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

CBR przymula na 2sek. i jest pełna moc

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 16
Rejestracja: 24 czerwca 2012, 14:15
Lokalizacja: Brzesko
Motocykl:

CBR przymula na 2sek. i jest pełna moc

Post » 22 lipca 2012, 13:12

Witam serdecznie drogich forumowiczów.W swoim fajerku porobiłem już pełny przegląd tzn. gaźniki czyszczenie i synchro,wymiana świec,filtra powietrza a także czyszczenie kranika.Nie pisze o tym,żeby się chwalić tylko aby wykluczyć wymienione opcje.Pamiętacie może jak na samym początku miałem problem z motorkiem tzn jechałem większymi prędkościami odpuściłem gaz i go muliło jak by paliwa nie dostawał.Problem praktycznie ustał bo mechanik powiedział ,że posypała się jakaś gąbka czy filtr przed gaźnikami i sie dysze tym pozapychały.Problem teraz polega na tym gdy jadę 120km/h odwijam mu do końca tak jak by minimalnie zmienił dźwięk (dzwiek podobny do lewego powietrza) muli go z 2sek ale motor przyspiesza a potem idzie jak na fajera przystalo doslowanie wyrywa do przodu i jest tak za kazdym razem.Zastanawia mnie czy jak wymienial swiece to mogl zgasic od razu motor i uszkodzic swiece i w tym siedzi problem?Jak ustawić te wężyki jest ich chyba 3 lub 4 wyprowadzaja one spaliny lub wode na zewnatrz?Wspominał też ,że dysze są większe o 10 niż powinny i ktoś mogl zalożyc K&N i sportowy wydech,czy dysze założone o 10 mają takie znaczenie,założył sportowy wydech i motor też tak mulił na 2sek.Czy może to być wina jakichś membran,podobno 1 kosztuje 200zł,które nie chodzą bardzo szybko bo się zastały?Krótko mówiąc odkrecam manetke jest muł 2sek. a potem szatan co mogłbym zrobić sam we własnym zakresie tzn sprawdzić?

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 lipca 2012, 15:53

nie sądzę żeby to były membrany, bardziej skład mieszanki, większe dysze dają więcej paliwa... filtr zapewne seryjny więc objaw masz jak przy zasyfionym filtrze...

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 22 lipca 2012, 18:37

za mocno nasaczony filter k n zmien filter na seryjny i powinno byc ok

 
Posty: 16
Rejestracja: 24 czerwca 2012, 14:15
Lokalizacja: Brzesko
Motocykl:

Post » 22 lipca 2012, 22:59

Filtr powietrza jest to nowka widziałem ze było opakowanie z harta czyli zmiana na K&Na powinna zalatwic sprawe?

EDIT:Panowie zauważyłem dziś rano ,że strzela z wydechu wczesniej tego nie było.Pomóżcie :clap:

Awatar użytkownika
 
Posty: 29
Rejestracja: 16 marca 2011, 12:30
Lokalizacja: opole
Motocykl: cbr 900 rr sc 33
Rok produkcji: 1996

Post » 21 września 2012, 12:55

ja tak miałem jak łapał mi lewe powietrze w kraniku, kupiłem wtedy zestaw naprawczy i wszystko grało, niestety był to gixer 1100 on miał kranik na podciśnienie. może króćce ...


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości