Dzisiaj jest 03 maja 2024, 11:07

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zbyt głośne zawory!!!

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 17
Rejestracja: 30 września 2012, 21:35
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl:

Zbyt głośne zawory!!!

Post » 02 października 2012, 20:55

Witam. Chciałbym wiedzieć czy wszystko w porządku, gdy słychać bardzo zawory gdy dodaję gazu do 5 tys. obrotów? Gdy chwilę przytrzymam na 5 tys. to cichnie. Sprzedający twierdził, iż zrobił to celowo aby zwiększyć dawkę paliwa (osiągów). Czy to jest normalne? Może ktoś z Was też tak robił albo miał coś takiego? Proszę o odp.

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 października 2012, 21:03

Siema,ale bzdur Ci gościu nagadał. a z kad wiesz że to zawory? może coś innego? najlepiej nagraj dzwięk i wrzuć do posłuchania;) pozdro

 
Posty: 17
Rejestracja: 30 września 2012, 21:35
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl:

Post » 02 października 2012, 21:12

kolego zawory na sto bo ja mam cbr jurz dwa lata i zrobiłem 30ty km i nadal jezdżę nim tylko je słysze jak przyspieszam

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 października 2012, 21:19

to nie rozumię o co chodzi. o to że normalne że klepią? to nie. jeśli klepią mocno tzn że są za duże luzy i zawór się wtedy mniej otwiera i jest raczej mniejsza niż wieksza dawka paliwa

 
Posty: 17
Rejestracja: 30 września 2012, 21:35
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl:

Post » 02 października 2012, 21:35

o widzisz masz morze orientacje kosztu naprawy albo kogos co ma płytki zaworowe

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 października 2012, 21:47

regulacja okolo 200 plytki dostepna na allegro koszt jednej okolo 10 zl strzelam

 
Posty: 17
Rejestracja: 30 września 2012, 21:35
Lokalizacja: Tarnów
Motocykl:

Post » 02 października 2012, 21:51

co ile km regulujecie zawory

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 02 października 2012, 21:56

co 25 tyś sprawdzasz wg serwisówki a płytki chyba w org ok 17 zł sprawdz sobie na str motorista.pl nie zawsze trzeba wszystkie wymieniać czasami wystarczy niektóre pozamieniać, ale do tego musisz mieć nanometr dobry
Ostatnio zmieniony 03 października 2012, 07:49 przez january, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 03 października 2012, 07:26

o matko boska przenajświętsza :ooo:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 03 października 2012, 10:15

january pisze:musisz mieć nanometr dobry


http://pl.wikipedia.org/wiki/Nanometr

raczej miałeś na myśli śrubę mikrometryczną zewnętrzną

Awatar użytkownika
 
Posty: 79
Rejestracja: 12 maja 2011, 08:09
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: SC28 NH1F
Rok produkcji: 1992

Post » 03 października 2012, 13:19

To na bank nie zawory, po pierwsze zawory na szklankach nie klepia, chyba że byś miał 2mm luzu to po raz. po dwa sprawdź czy dokręcone są świece bo niedokręcone dają łudząco podobny dźwięk do cykania. Po trzecie jak dokręcisz i cykanie nie ustanie, wymień uszczelki pod kolektorami cylindrów koszt 5zł za szukę czyli jakieś 20zł.

generalnie szukaj po najprostrzej drodze bo czasami mała rzecz daje groźne oznaki. ja miałem tak samo a okazało się że uszczelka była zużyta, i 240zł za regulacje tydzień temu zapłaciłem, co prawda zaprocetuje to na przyszłość ale wolałem to zrobić po zimie. ehh

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 03 października 2012, 13:23

nie chciałem nic pisać ale tak jak Cziken napisał chłopaki coś tutaj chrzanicie jakieś farmazony o stukających zaworach, zawory nie klepią chyba że się wypnie to co innego.

i nie nanometr a mikrometr tak jak napisał motobandyta

luz zaworowy przeważnie w fajerach się zmniejsza a nie powiększa

pewnie ci stuka kosz sprzęgłowy albo cos z rozrządem

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość