Pierscienie tak szybko nie padaja, olej radze wymienic i nie jezdzic zanim nie nareperujesz maszinu. Sprawdz kranik - jak padnie membranka, ktora jest w jego srodku, benzyna leci przez rurke podcisnienia kranika centralnie do kolektora dolotowego --> cylindrow ---> miski olejowej. To mega wazne, beznzyna przy zgaszonym silniku nie moze leciec, bez wzgeldu na to czy kranik jest na ON, RES, czy OFF. Jak juz to ogarniesz to wyczysc, lub jesli to konieczne wymien zaworki iglicowe w gaznikach, no i powinno byc okej.
PS. Kranik mozna WSTĘPNIE sprawdzic w 2 krokach,
1. Czy nie leje sie paliwo przewodem paliwowym na zgaszonym silniku odlaczajac wezyk od gaznikow (dosc czeste ze wzgeledu na wiek sc33).
2. Na zgaszonym silniku odłącz rurke podcisnienia, ale nie od kranika, tylko od kolektora dolotowego i zassij pyskiem

jesli po zasysie i zatkaniem jezykiem bedzie trzymal cisnienie (przyssie sie do jezyka) to kranik raczej ok .