Dzisiaj jest 14 czerwca 2025, 22:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gaźnik gdzie przewody paliwowe

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2012, 14:01
Lokalizacja: skawina
Motocykl:

gaźnik gdzie przewody paliwowe

Post » 17 września 2013, 16:03

witam chciałem was prosić o pomoc kilka dni temu przywieźli mi 900rr w 5 skrzynkach moto praktycznie poskładane aczkolwiek niemam pojęcia do czego podpiąć jeden z przewodów gaźnika mam podpięte zasilanie bak gaźnik + przewód między 2 i 3 gaźnikiem natomiast niepodpięty jest przewód idący z tyłu od strony świec jest między 1 i 2 gaźnikiem następnie idzie koło 3 i 4 gaźnika i wychodzi koło napinacza do czegop go wpiąć ?

[ Dodano: Wto Wrz 17, 2013 4:06 pm ]
foto

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 17 września 2013, 16:15

Jesli chodzi o to o czym mysle (foto chyba sie nie załączyło) jest to wezyk przelewowy komor pływakowych - jesli zaworek iglicowy sie zawiesi i przeleje komore plywakowa tym wlasnie wezykiem wywala nadmiar. Wezyk ten nie jest nigdzie podlaczony, z prawej strony moto pod owiewkami powinno byc miejsce aby go wczepic.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 17 września 2013, 16:20

http://www.bike-parts-honda.com/pieces- ... BLADE.html

kolego nie zapomnij się przywitać :one:
Załączniki
P1220450.JPG
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2012, 14:01
Lokalizacja: skawina
Motocykl:

Post » 17 września 2013, 20:20

dzięki bardzo za zdięcie takiego potrzebowałem czyli mam rozumiećże wężyk niejest nigdzie podpięty i w przypadku przelania pływaka paliwo wyleje sie na silnik ? hmm troszke to dziwne mi sie wydaje ale skoro tak jest to wierze na słowo mam jeszcze pytanie czy sc33 jest kranik otwierany podciśnieniem w moim przypadku jest uszkodzony czy moge go zastąpić kranikiem bez podciśnienia naprzykład z f4 ? tak zrobiłem ale paliwo sie wylało węzykiem przelewowym i niewiem czy kopać w gaźnikach czy poprostu zregenerować uszkodzony kranik zgóry dzięki za szybką odpowiedź

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 17 września 2013, 20:29

to zdjęcie jest akurat sc28 :D ale kranik odpowiada za zamykanie i otwierane paliwa może coś zle podłączyłeś :ooo: podciśnienie
-1--2--klama i guma haha

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 17 września 2013, 21:09

Tak to jest zrobione ze paliwo po przelaniu gaznikow leje sie na silnik niestety :/ . Kranik jest podcisnieniowy (mowa o sc33), ale nawet jak jest trafiony i puszcza cały czas paliwo to z gaznikow nie powinno sie lac. Wiec samą regeneracje kranika trzeba zrobic, ale dodatkowo też czyszczenie gaznikow ze szczegolna uwaga na komory plywakowe, pływaki i zaworki iglicowe wraz z ich gniazdami. Czasami po dlugim postoju zaworki nie trzymaja, najczesciej po kilku godzinach, max nastepnego dnia po zalaniu jest ok - paliwo jakos zgrubnie to czysci, ale i tak radze dokladne czyszczenie bo bedzie sie to powtarzało. Na kraniku od F4 tez lac z gaznikow nie powinno, nie ma on tak jak napisales podcisnienia - ale nie ma to wpływu na przelewanie gaznikow. Ogolnie nie polecam jego zalozenia - ale jak bedziesz pamietal o jego zakrecaniu to da rade.

 
Posty: 3
Rejestracja: 20 maja 2012, 14:01
Lokalizacja: skawina
Motocykl:

Post » 18 września 2013, 16:35

dzięki bardzo wyczyściłem kranik z 900rr moto ogólnie chodzi temat uważam za zamknięty jeszcze raz dzięki za pomoc pozdrawiam

[ Dodano: Sro Paź 23, 2013 9:54 pm ]
panowie poratujcie jeszcze raz wiedzą mam następujący problem moto nie odpala po chwili dłuższego kręcenia wyrzuca mi paliwo przewodem wentylacyjnym z gaźnika tym po prawej stronie na silnik co może być przyczyną z góry dzięki pozdrawiam


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości