Dzisiaj jest 18 maja 2024, 00:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Bierze olej - nie sprawdzałem dokładnie ile ->1l./1000km

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 5
Rejestracja: 07 lutego 2009, 23:43
Lokalizacja: Wawa / Łó
Motocykl: blady 954
Rok produkcji: 2003

Bierze olej - nie sprawdzałem dokładnie ile ->1l./1000km

Post » 08 lutego 2009, 00:08

Jestem załamany, kupiłem motocykl i pierwszy raz (jak głupi) nie sprawdziłem kontrolki oleju <dałn> nie wiem jak mogłem tego nie sprawdzić - zapytałem tylko chłopaka, który mi wsadził tą minę, czy bierze olej (2003 rocznik - nawet mi nie przyszło do głowy, że honda '03 moze brac olej!) - odpowiedział, że od wymiany do wymiany nigdy nic nie lał <- kłamał, a ja głupi uwierzyłem, jak dojechałem do domu to okazało się, że nie puszczał chmury, bo było za mało oleju, a jak nalałem tyle ile powinno być to <tragedia>

Koleś miał mi oddać 2700zł za remont, dzwonił zapewniał, że wszystko ureguluje, że głupia sprawa - sam nie wiedział - bo nie dolewał (ściema, jak ...) ale miał oddać i zniknął - jak się później dowiedziałem jest za granicą ...

Pewnie trzeba wymienić uszczelniacze, mam nadzieje, że to pomoże - aż boję się sprawdzać co jest w środku. Pali i pracuje ładnie - łańcuszek chyba słychać, ale to i tak powinienem wymienić przy tym przebiegu. Reszta bez zarzutu - tylko ten olej i ten dym.

Możecie coś doradzić? Pocieszyć :P i polecić jakiegoś taniego i dobrego fachowca, który nie zedrze ze mnie, na razie zbieram na remont - spłaciłem motocykl niedawno i teraz nie mam za bardzo funduszy na duże wydatki (pierścienie ok 500 + uszczelki :x + za robote)

Najchętniej sam bym to zrobił - tylko, nie wiem czy przy pomocy manuala i kluczy z Leroy Merlin :mrgreen: jest sens się za to zabierać.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 08 lutego 2009, 00:26

kiedys wymienialem koledze gumki na prowadnicach i jak lubial olej tak go lubial dalej :mrgreen: pierscieni nie wymienialemm bo za drogi interes byl no ale powodzenia

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 00:54

Hmm jeśli ściągniesz głowicę, to do zrobienia pierścieni zostaje tylko 1 krok :) A uszczelniacze zawrowe można robić bez ściągania czapki (podpinasz sprężarkę w miejsce świecy i możesz spokojnie rozpinać zawory, nie wolno robic tego tłokami)

 
Posty: 261
Rejestracja: 02 kwietnia 2008, 16:37
Lokalizacja: Warmia i
Pochwały: 2
Motocykl: Czarny
Rok produkcji: 2008

Post » 08 lutego 2009, 10:14

Chico,ja bym się z tym zwrócił do chikena-lokalizacja-Krasnystaw.Wie wszystko o tych silnikach(chyba spi z nimi he he-pozdro chiken) :wink:

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 11:00

Witam,jęsli sam sobie tego nie umiesz zrobić to bym tego nie robił..Jeśli są pierścienie do wymiany to na długo nie wystarczą,chyba ze poszły same uszczelniacze zaworów..Ale jęśli wywalisz kasę za uszczelki za 16 uszczelniaczy zaworowych + pierścienie olej itp to masz ok 1500zł za częsci a teraz jeszcze robota mechanika najtaniej z 500zł a znając życie wymiana pierścieni na długo nie wystarczy,chyba że bedziesz latał jak na choerku :) Wymieniałem takie coś w 900rr Yzf 750r i jak się gumowło to po sezonie to samo olej paliło jak diabli.
Lepiej sprzedać silnik i kupić nowy sprawdzony lub cały moto sprzedać i kupic inny .Pozdrawiam..;)

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 11:13

puszcza chmurę jak schodzi z obrotów czy też jak wkręcasz go na obroty i jak z nich schodzi?? jeśli dymi tylko jak schodzi z obrotów to uszczelniacze, a jak cały czas to pierścienie (pewnie przegrzany silnik). miałem tak z vfr 750 i tak mi mechanik powiedział kiedyś. wymieniłem najpierw same uszczelniacze, CENZURA w CENZURA kasy i gówno to pomogło, pierścienie były do wymiany ale już sie w to nie bawiłem bo same pierścienie (oryginalne) kosztowały tyle co cały silnik (ok 1600zł o ile dobrze pamiętam) więc kupiłem drugi silnik i tobie też bym radził przekalkulować sobie wszystko czy ci się opłaca w to bawić. stary silnik możesz ojebać na części.

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 15:40

Dokładnie wywalisz w h.j kasy a to dalej będzie złom..A jeszcze trzeba liczyc kase z naprawę...Moto musiało ostro dostać w dupę..Bo nie znam 954 czy 929 aby brały dużo oleju..

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 lutego 2009, 20:53

Martin.B.M. pisze:Dokładnie wywalisz w h.j kasy a to dalej będzie złom..A jeszcze trzeba liczyc kase z naprawę...Moto musiało ostro dostać w dupę..Bo nie znam 954 czy 929 aby brały dużo oleju..


A ja znam takie sztuki :mrgreen: Kupuj drugi piec to moja rada
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2009, 21:01

A ja znam takie sztuki :mrgreen: Kupuj drugi piec to moja rada[/quote]

Ja wcale nie mówię że Ty takich nie znasz :D Tylko te co ja znałem po ostrym katowaniu to ziomale już się ich dawno pozbyli ;) Ale co do pieca w 100% się zgadzam. Pozdro..:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 09 lutego 2009, 00:14

Kurde szkoda chłopaka. Niema sensu pchać się w remonty - szukaj pieca. Pozatym jeśli byłbyś zainteresowany naprawą to w Rzeszowie mogę kogoś polecić, ale chyba do Czikena masz bliżej.

 
Posty: 44
Rejestracja: 04 lutego 2009, 21:24
Lokalizacja: Pcim doln
Motocykl: Poszukiwana 954
Rok produkcji: 2003

Post » 09 lutego 2009, 00:19

a jaki przebieg ma ta fajerka ??

 
Posty: 567
Rejestracja: 05 marca 2008, 01:29
Lokalizacja: małopolsk
Pochwały: 2
Motocykl: SATAN-LUCYFER 954RR
Rok produkcji: 0

Post » 09 lutego 2009, 01:57

Pewno jak większość 25000!!!! Realny - nie znany!!! :mrgreen:

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość