Dzisiaj jest 13 maja 2024, 06:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

silnik słabo reaguje na odkręcenie manetki

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 27 marca 2007, 18:54
Motocykl:

silnik słabo reaguje na odkręcenie manetki

Post » 27 marca 2007, 19:35

witam. Ujeżdzam bladego 98r. wydaje mi się że brakuje mocy temu motocyklowi, opowiem wam jakie są objawy moich spostrzeżeń dotyczących mojej cbr-y jeśli mógłby ktoś podzielić się ze mną swoimi doświadczeniami to dziękuję z góry.
motocykl pracuje na wolnych obrotach powoli ruszam mamy 1500 obr/min gwałtownie daję gazu aby przyspieszyć motocykl nie reaguje gwałtownie tylko jest chwila zamułki dopiero od 4 tyś sprzęt jedzie w miarę po ludzku.
Z gazu nie moge postawić go na koło jeździłem kolesia suzuki sv i ten motocykl rwie jak dziki na koło z 1 biegu a moja cebra słabo wypada w tym temacie, nie jeździłem na innej cbr 900 więc proszę o info jak waszę sprzęciska śmigają
Jeszcze jedna bolączka, w zeszłym sezonie jechałem z moją żoną na słowację i postanowiłem przetestować maszynkę na prędkość i co .....
rozczarowanie w 2 osoby 220km/h fakt że był troszkę wiatr od czoł ale powiem wam co spostrzegłęm na 6 biegu obroty motocykla zatrzymały się na 8tyś i gdy odkręcałem manetkę motocykl sie dusił tak jak by zbyt mało paliwa dochodził lub brak mocy
na 5 biegu obroty wzrosły do 9tyś/min zaznaczam że na luzie i na niskich obrotach motocykl wkręca się do odcięcia bez problemu .
Powieccie mi czy to normalne w cbr czy mam jakiś problem ze sprzętem dopowiem że wymieniłem filtr powietrza była robiona synchronizacja.

Jeśli ktoś mieszka we Wrocławiu lub w okolicach a chciałby się spotkać i pogadać na live to zapraszam mam coraz większe wątpliwości do tego modelu, wybijcie mnie z tego toku myślenia :cry:

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 27 marca 2007, 20:15

Wydaje mi sie ze to kwestia regulacji/synchronizacji gaznikow. Ewidentnie jak sie dusi to raczej cos z gaznikami/filtrami masz...

Co do zmulki od 1,5 tys to zawsze jest jakas dziura w oddawaniu mocy, tylko ze na 1 to praktycznie nie wystepuje bo tam obroty sa zawsze wyzej...

Nie masz problemow z odpalaniem? odpala od reki?

Ogolnie na twoim miejscu wydalbym te 3-4 stowki i zrobil regulacje/czyszczenie gaznikow, w koncu sezon sie zaczyna i szkoda by bylo miec jakis niedosyt ze moto nie chodzi jak powinien , a tak bedziesz mial problem z glowy ;) :D

 
Posty: 4
Rejestracja: 27 marca 2007, 18:54
Motocykl:

Post » 28 marca 2007, 14:10

jeśli chodzi o odpalanie to nie ma zadnego problemu z nim pali bez zażutu ale tak jak mów :) isz tytus czyszczenie zrobimy i obadamy.

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 02 kwietnia 2007, 20:43

witaj!!!

wedle mnie, to co Ty piszesz to silnikowi brakuje wyraźnie mocy, ja bym sprawdził sprężanie w cylindrach, nie wiem jak się ma to w motocyklach wysokoobrotowych, ale wiem jak to ma być w samochodach około 12- 13 bar.wtedy silnik jest w szczytowej kondycji, jeśli ciśnienie spadnie poniżej 9.5 bara to silnik kwalifikuje sie do remontu (nie myl ze stopniem sprężania) Najlepiej jak byś dosiadł innego bladego s tego roku co Twój sprawdził byś czy te typy tak mają

powodzenia !!

 
Posty: 4
Rejestracja: 27 marca 2007, 18:54
Motocykl:

Post » 08 kwietnia 2007, 00:36

dzięki henio za odpowiedz .
przydał by się ktoś z okolicy wrocławia z bladym frankiem chętny na pogawędkę jeśli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt zapraszam do siebie lub pojade z wizyta wypijemy jakieś piwko pogadamy....

Awatar użytkownika
 
Posty: 211
Rejestracja: 01 kwietnia 2007, 22:25
Lokalizacja: Czarnków
Motocykl: GIXER 1000 K7
Rok produkcji: 2007

Post » 09 kwietnia 2007, 17:48

Zgadzam się z Tytusem. Masz chyba jakiś problem z gażnikami. Synchronizacja poprawi tylko pracę na wolnych obrotach ale nie ma wpływu na moc. Możesz czasami mieć żle ustawione iglice (zbyt oszczędnie) wtedy może brakować mocy, lub żle ustawiony skład mieszanki. A świece wymieniałeś? Stare świece pod obciążeniem mogą gubić iskrę a na luzie wszystko będzie ok. Pozdro :)

 
Posty: 4
Rejestracja: 27 marca 2007, 18:54
Motocykl:

Post » 01 czerwca 2007, 21:13

Panowie teraz już wiem co było przyczyną tak słabego motocykla jak wyżej pisałem.
Głównym powodem okazało się że jest przestawiny to znaczy ktoś źle zakłądał łańcuszek rozrządu co spowodowało znaczny spadek mocy i to zamułę co pisałem wcześniej przed naprawą byłem na chamowni i wskazało moc 84 Koni po porawnym ustawieniui wymianie 4 płytek na zaworach wydechowych oczywiście przy okazji czyszczeniu gaźników moc wzrosła do 137 koników Panowie nie robiłem synchronizacji.
To cała historyjka mojego bladego.
Dziękuję wszyskim którzy próbowali mi pomóc i do zobaczenia gdzieś na trasie.Pozdrawia Sofix z Wrocławia. :twisted: [shadow=darkred][/shadow]

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 07 czerwca 2007, 10:12

:o roznica w mocy szokujaca :o
teraz widac ze jak cos robi "fachowiec" ktory nie ma zielonego pojecia o robionej rzeczy i uczy sie na naszym sprzecie to az mam ochote komus przy... :)
Ale wazne ze wszystko jest ok i mozesz roskoszowac sie pelna moca franka :)
pozdrawiam


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości