Dzisiaj jest 18 maja 2024, 14:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

gdzie ta rurka ma isc

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 października 2007, 20:43
Lokalizacja: Oława
Motocykl: Fireblade 900 RR
Rok produkcji: 0

gdzie ta rurka ma isc

Post » 13 czerwca 2009, 19:50

witam .mam pytanie oddałem motorek do magika który zsynchronizował mi gaźniki .teoretycznie są zrobione tylko owy magik nie podłączył mi
jednej z dwóch rurek znajdujących się przy gaźniku a dokładnie tej węższej . moje pytanie gdzie ona ma być podłączona .bo ja nie mogę się doszukać tamtego miejsca w które ma ona wchodzić . podłączona jest przy kraniku a nie wiem gdzie ma iść jej drugi koniec.dzieki

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 czerwca 2009, 20:17

do krucca wychodzacego z glowicy chyba na 2 cylindrze

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 13 czerwca 2009, 21:17

Kolega zapytał o wężyk przy kraniku, więc raczej to będzie odpowietrzenie zbiornika paliwa. Dochodzi on do trójnika , potem jeden idzie na doł "pod" motocykl , a drugi do głównego profilu ramy - do niczego nie podłączony.
Jeśli nie miał by podłączonego wężyka od podciśnienia do kranika to silnik odpalił by tylko na chwilę, do tego na jednym kolektorze dolotowym łapał by lewe powietrze przez co pracował by nierówno na wolnych obrotach.

Więc według mnie mechanik dobrze zrobił - jeśli oczywiście o to chodzi.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 14 czerwca 2009, 11:10

podłączona jest przy kraniku a nie wiem gdzie ma.."przykraniku"tam sa dwa wezyki jeden grubszy paliwowy drugi cienszy od membranki wiec tak to zrozumialem i pisze gdzie powinien byc podlaczony,chyba ze u ciebie sa 3 wezyki w kraniku to sorki a napisal przy kraniku nie przy zbiorniku hihi:

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 października 2007, 20:43
Lokalizacja: Oława
Motocykl: Fireblade 900 RR
Rok produkcji: 0

Post » 15 czerwca 2009, 21:13

już znalazłem odpowiedz podejrzałem u właściciela takiego samego .ale dziękuje za odpowiedz . chodziło mi o węższa rurkę od podciśnienia której wo gule nie miałem
bo owy magik ja przesiał i nic nie podłączył , do kranika oprócz przewodu który dostarcza bajure grubszy a do bloku silnika do tego króćca od podciśnienia cz czegoś przy drugim cylindrze podłączył przewód odpowietrzaczy bak węższy . już doszedłem do tego jak ma być i jest ok .dzięki jeszcze raz za rade .(a z niepodłączonym wężykiem od podciśnienia chodził tez tylko na dole szarpał :P )

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 15 czerwca 2009, 21:37

To kolego chyba masz kranik rypniety, bo bez wężyka od podciśnienia paliwko nie powinno lecieć. Sprawdź to bo może zacząć ci "oleju" w silniku przybywać i popsujesz motura....

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 października 2007, 20:43
Lokalizacja: Oława
Motocykl: Fireblade 900 RR
Rok produkcji: 0

Post » 16 czerwca 2009, 21:57

ja w jaki sposób mam to sprawdzić cz jest ok ??? a jeśli jest już zepsuty to jak go naprawić .da rade jakoś cz trzeba kupować używkę?????

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 16 czerwca 2009, 22:49

Najprościej jest zdjąć wężyki: paliwowy z rozgałęzienia przed gaźnikami, oraz podciśnienia z kolektora dolotowego - tak żeby zostały one na kraniku. Następnie sprawdzasz poprawność działania we wszystkich jego położeniach. Do testu podciśnienie można wytworzyć własnymi płucami. Na Off - bez, jak i z podciśnieniem paliwko nie powinno lecieć. W pozycji Res oraz On powinno lecieć TYLKO po przyłożeniu podciśnienia.
Jest to oczywiście mało fachowa metoda - jednak do podstawowej diagnozy wystarczy.

Profesjonalnie przeprowadzony test sprawdzający jest opisany w serwisówce - do pobrania pod adresem::
http://www.fireblade.pl/down_serwisowki.php

Jeśli kranik nie będzie działał poprawnie można go zregenerować przy użyciu zestawu naprawczego, np takiego ::
http://sklepy.allegro.pl/item602352650_602352650.html
Używanego kranika nie polecam gdyż może się okazać że jest w takim samym, lub nawet gorszym stanie.

 
Posty: 19
Rejestracja: 18 października 2007, 20:43
Lokalizacja: Oława
Motocykl: Fireblade 900 RR
Rok produkcji: 0

Post » 17 czerwca 2009, 20:40

dziękuje za pomoc , :jupi:


Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 8 gości