Dzisiaj jest 05 sierpnia 2020, 18:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Ogłoszenie Admina
BRELOKI HONDA FIREBLADE.PL cena dla forumowiczów 10zł info na PW

Wymiana oleju przedniego zawieszenia

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 19 marca 2008, 10:45
Lokalizacja: Chojnów
Motocykl: CBR 954 RR
Rok produkcji: 0

Post » 15 kwietnia 2008, 07:29

witam
poproszę również o instrukcję zmiany uszczelniaczy na pw, też mnie to czeka, a nie chciałbym robić tego "po omacku"
pzdr i z góry dziękuję

 
Posty: 56
Rejestracja: 16 marca 2007, 18:14
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 16 kwietnia 2008, 09:35

lagi uszczelnione, olej wymieniony ,robiłem to pierwszy raz według opisu kolegi (karli) serdeczne dzieki. Balem sie tego imbusa co odkreca sie pneumatem , ale u mnie wykreciłem bez najmniejszego problemu. Niestety zaniepokoil mnie luz na panewkach umieszczonych w lagach, jak wlozylem lagi, osadzilem zimer zauwazylem dosc znaczacy luz poczatkowo myslalem ze jest on na glowce ramy, byc moze taki ma byc -

jak wygladalo to u was

oleju wlalem po 500ml. czy te 13ml. ktore nie dolalem moze miec jakies znaczenie?

 
Posty: 406
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 09 lutego 2009, 21:23

a propo wyminy oleju i uszczelniaczy, czy moze ktos wyslac instrukcje krok po kroku jak to zrobic i wogóle w jaki spo0sób zdemontowac lagi na PW,dostrp do nzrzedzi mam bo pracuje w warsztacie samochodowym, ale nigdy w moto przodu nie rozbierałem, z góry dzieki

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 18 lutego 2009, 10:27

Ten link http://www.fireblade.pl/sc50_uszczelniacze.php i ewentualnie serwisówa i na pewno sie uda.
Robak

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 13 marca 2009, 22:57

Z kolegą również zabraliśmy się za wymianę oleju w uszczelniaczach. Wszystko ładnie porozkręcałem wyciagnelem lagi później rozkręciłem wylałem stary olej i w końcu przyszedł moment na złożenie nowych uszczelniaczy również pięknie weszły, ale tylko rurkę nośna, gdy chciałem go wepknac do golenia to za jasna holere go nie mogłem wcisnąć :/ próbowałem kilkoma sposobami go tam wepknac ale bez skutku :/ . Również mieliście z tym jakieś problemy ??
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2009, 23:45

Również miałem z tym problemy... Udało mi się to wcisnąć sposobem z opisu na stronce (połówka rurki PCV i młoteczek). Słyszałem również o specjalnym urządzonku do wciskania uszczelniaczy, ale osobiście nie próbowałem.

 
Posty: 408
Rejestracja: 25 czerwca 2008, 22:57
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 3
Motocykl: sc57 04'
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2009, 00:18

do tych uszczelniaczy trzeba mieć sporo cierpliwości i być ostrożnym żeby ich nie zniszczyć. faktycznie ciężko je wepchnąć na swoje miejsce... ja w 1000rr siedziałem nad nimi chyba 2 godziny (samo wbicie)... dobrze jest zostawić stary uszczelniacz, założyć nowy i wbijać go uderzając właśnie w ten stary. wtedy równo wchodzi i nie uderzamy bezpośrednio w nowy uszczelniacz. po zabiegu trzeba rozciąć stary i usunąć go.

 
Posty: 22
Rejestracja: 24 lutego 2008, 18:40
Lokalizacja: WLKP
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 0

Post » 14 marca 2009, 11:13

Ja wczoraj też miałem z tym problem trochę cierpliwości potrzeba aby dostały się na swoje miejsce w stanie nienaruszonym ( używałem starego uszczelniacza do wbijania i jak już nowy prawie wszedł założyłem pierścień zabezpieczający i delikatnie wbiłem na swoje miejsce ) :wink: , wychodzi na to , że albo naprawdę jest ciężko je tam umieścić albo Panowie jesteśmy zwykłymi amatorami :P
Robak

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 16 marca 2008, 22:34
Lokalizacja: Kalisz WL
Motocykl: Honda CBR 954
Rok produkcji: 2003

Post » 14 marca 2009, 22:45

Udało się w końcu :) na rurze nośnej, co są takie (pierścienie, tulejki ?? - nie wiem jak to się fachowo nazywa trzeba było głębiej wcisnąć w goleń ponieważ utrudniały wsuniecie uszczelniacza. A co do wbijania uszczelniacza urzyłem rowniez starego uszczelniacza i młotka uderzałem delikatnie w stary uszczelniacz w wokół i powoli nowy wszedł w swoje miejsce. Przejechalem sie po niezbyt ładniej drodze i niezauwazyłem zeby ciekło :D wiec sądze że bedzie ok :mrgreen:
Wkoncu spotkalem swoja milość CBR 954

Awatar użytkownika
 
Posty: 564
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 16 marca 2009, 21:33

Jeśli się nie pocą od razu to uszczelniacz raczej dobrze wszedł.. :) Jak by się skrzywił to by się pociło od razu.Na pierwszy raz można się trochę pomęczyć nikt Bogiem się nie urodził,ale kilka razy to zrobicie i w 2h 2 lagi opanujecie.. :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Rejestracja: 29 marca 2009, 20:13
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 07 kwietnia 2009, 21:36

RobAk_CbR pisze:Ja wczoraj też miałem z tym problem trochę cierpliwości potrzeba aby dostały się na swoje miejsce w stanie nienaruszonym ( używałem starego uszczelniacza do wbijania i jak już nowy prawie wszedł założyłem pierścień zabezpieczający i delikatnie wbiłem na swoje miejsce ) :wink: , wychodzi na to , że albo naprawdę jest ciężko je tam umieścić albo Panowie jesteśmy zwykłymi amatorami :P

dzisiaj wymieniałem u siebie te uszczelniacze i powiem wam patent na to ,
pierwszy próbowałem zrobić według opisów z postów wyżej ale jakoś nie bardzo szło więc założyłem z powrotem stary uszczelniacz potem nowy podkładka te pierścienie i lagę na maxa do góry potem dwa razy młotkiem gumowym od spodu i wszystko na miejscu zakładamy pierścień i usuwamy stary uszczelniacz za pomocą np cążków tylko takich lepszych ,godzinka i po sprawie
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa

 
Posty: 555
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 07 kwietnia 2009, 23:36

Mnie zdziwko chaplo jak mi kumpel uszczelniacze z wymiana oleju w godzine zrobil. :shock:

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość