Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:12

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem CBR 900RR po wysprzęgleniu gaśnie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Problem CBR 900RR po wysprzęgleniu gaśnie

Post » 22 lutego 2010, 23:47

Witam wszystkich posiadam cbr-ke z sc33 z 1999 r. i mam taki problem otóż moto przy np. przy przyspieszaniu od 100 do 160 km/h i wysprzegleniu automatycznie gaśnie a gdy puszcze sprzegło odpala (wiadomo :) ). robiłem już regulacje gaznikow synchronizacja itp itd. Otóż nie posiadam przedniej czachy tylko taka mini owiewkę czy to możne wpływać na to ze tak się dzieje ze cebra przy wyższych prędkościach dostaje mniej lub więcej powietrza?? węże co idą pod bak mam ściągnięte. stało mi się tak ogólnie po zdjęciu owiewki przedniej. i co zrobić żeby tak się nie działo?? Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 23 lutego 2010, 00:48

W sumie problem podobny do mojego :) Właśnie złożyłem moto i niewiedząc czemu awaryjne włączam starterem rozrusznika xD

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 23 lutego 2010, 01:05

samochody na gazie gasły w ten sposób :P trza bylo dolot powietrza do air boxa usunac hehe

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 23 lutego 2010, 13:51

Trochę powagi chłopaki :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 23 lutego 2010, 17:36

wiesz co możliwe że dostaje za duzo powietrza przy wiekszych predkosciach ale nie mam pewnosci sprobuj moze odlaczyc dolot do airboxa ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 23 lutego 2010, 18:52

Ja bym najpierw szukał w elektryce, sprawdź czujnik stopki i czujnik sprzęgła, może masz coś pomylone, weź schemat do ręki, sprawdź czy są dobre ew pospinaj na stałe i zobacz co się będzie działo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 24 lutego 2010, 13:02

Z czujnikem stopki i sprzegła to nie bo to sie dzieje tylko przy wysprzeglaniu podczas szybszej jazdy i przyspieszania. a na postoju i wolnej jezdzie nic takiego sie nie dzieje

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 24 lutego 2010, 16:25

Skoro nie masz tego problemu przy niższych prędkościach wygląda na to że za dużo powietrza wpada do airbox'a i powoduje gaśnięcie!Jak sprawdzić weź się rozbujaj do 160 i wciskając sprzęgło dodaj gazu jak moto będzie chodzić to wiadomo za dużo powietrza a jak zgaśnie to zwróć się do czikena!
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 24 lutego 2010, 17:00

oky sprawdze ale teraz nie bardzo sa na to warunki za jakies 3 tyg moze :D bedzie cieplej:D Kiedy ta wiosna!!!

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 24 lutego 2010, 18:24

wydaje mi się że jest dokładnie odwrotnie jak piszą koledzy doloty airbox'a są zawsze zwrócone do kierunku jazdy żeby tłoczyć powietrze do skrzyni jeśli masz zdjęte węże to przy dużych prędkościach tworzą się przepływy turbulentne (zawirowania) i może powstać wsteczne podciśnienie zasysające powietrze z airbox'ie i gaźnika przez co motocykl ci gaśnie ale to tylko moja teoria. sprawdź czy po takim zdarzeniu masz benzynę w filtrze powietrza.

pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 24 lutego 2010, 19:08

Wydaje mi się że jak by było tak jak piszesz to moto by zgasło nawet na biegu z odkręconą manetką!A jak pisze kolega dopiero po wciśnięciu sprzęgła gaśnie!Według mnie jest tak gdyż zmniejsza się dawka paliwa a jest za dużo powietrza!Mieszanka nie ta i moto gaśnie!Masz rację że doloty airbox'a są zwrócone do kierunku jazdy ale są przysłonięte czachą w której masz tylko kilka dziurek!
Byle do Wiosny :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lutego 2010, 23:44
Lokalizacja: Złotów
Motocykl: CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 24 lutego 2010, 20:28

a może jest ktoś kto ma streeta z cbr i miał taki problem??? tego problemu nie ma przy niskich prędkościach. to co chłopaki zrobic??? Z góry dzieki

[ Dodano: Pią Lut 26, 2010 3:34 pm ]
jest ktoś taki??


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości