Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:03

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Oczko od oleju

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR954RR SC50 2002-2003

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Oczko od oleju

Post » 19 kwietnia 2010, 18:15

Panowie problem następujący, po spuszczeniu oleju w oczku cały czas pokazuje pełny stan oleju. Zdjąłbym dekiel ale nie mogę dostać uszczelki...
Ciągle zastanawiałem się ile oleju wlane że zawsze był pełny stan.
Aha moto niedawno kupione od gsxrlukasza z lublina tzw igiełka zachwalana przez forumowiczów rotfl2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 19 kwietnia 2010, 18:45

uszczelki? silikon srebrny polecam spoecjalny do blokow alu. pozatym tam orginalnie chyba jest na silikon? jak bedziesz wlewał olej to wlej bez zastanowiania sie cała czwórke ;)

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Post » 19 kwietnia 2010, 18:55

Wlałem całą 4 przed wyjazdem do Cz-wy.Ale czy oczko mogło się aż tak przebarwić od oleju?Dziwnie się lata i nie wiadomo czy tam tak naprawdę jest olej...

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 21 marca 2010, 23:51
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBR 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 19 kwietnia 2010, 19:24

To że przez oczko nie widać poziomu to nic strasznego, po prostu jest brudne i tyle. A jeśli chodzi o Twój sprzęt to mogę tylko pogratulować Ci wyboru - gdybyś się nie pospieszył o tydzień to teraz to czerwone cacko byłoby pod moim zadkiem ;)
Nie przejmuj się tym że nie widać poziomu - jak cały olej ścieknie to lej 4 litry. Tyle w tym temacie.
Ps. oczywiście spuszczasz na lekko rozgrzanym, prawda?

 
Posty: 45
Rejestracja: 12 marca 2010, 19:36
Lokalizacja: wgr
Motocykl: Było 954
Rok produkcji: 2003

Post » 19 kwietnia 2010, 19:31

Zgadza się na rozgrzanym. Wlałem całe 4 litry CASTROL POWER 1 RACING

Awatar użytkownika
 
Posty: 592
Rejestracja: 06 sierpnia 2009, 21:15
Lokalizacja: Ziemia
Pochwały: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Rok produkcji: 2018

Post » 19 kwietnia 2010, 20:31

Całe 4 litry? :ooo: Oczko się zabrudziło? :ooo: Heh a niby od czego? Od oleju?

Pierwszy raz słyszę, że oczka się zabrudzają :ooo:

Uważaj kolego, bo to nie jest normalne, a 4 litry to grubo ponad stan. :/ Powinno wejść 3 z małym kawałkiem.

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 19 kwietnia 2010, 20:33

pewnie jakby to nie był motocykl kupiony od Waszego kolegi Łukasza to zaraz by poleciały odpowiedzi typu, że to jakiś szrot i że zaniedbywany olej był itp,itd, bo oczko jest nie przejrzyste, a tak to nawet jakby smoła była w silniku to i tak jest igła i niczym nie trza sie przejmowac bo to przecież igła od Łukasza...Nie pisze tego złośliwie ale już w wielu tematach pojawiły sie takie krzywe akcje że jak motor od znajomego i wcześniej był polecany przez innych forumowiczów no to już tak trzeba trzymać do końca. Niepotrzebnie kolega Nikor11 pisał że chodzi o motor od Łukasza. Może wtedy odpowiedzi i sugestie byłyby obiektywne. To napewno nie jest normalne!!!Chyba że był tam lany HIPOL!!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 19 kwietnia 2010, 20:42

halo halo Ja tu jestem:) Oczko było takie jak już kupiłem moto ( sprowadzone z Francji) arek a w oleju to bym Cie utopił całego, więc nie zarzucaj mi zaniedbania wymiany oleju,,, kto mnie zna to wie !!! w 954 wchodzi 3.7L bez problemu 4 litry się wlewa,,,,ps. nie zarzucać mi że szrot ja nikogo nie zmuszałem do kupna, chłopak przyjechał odpalił,sam powiedział ze ładnie cyka,motocykl był w bardzo dobrym stanie wizualnym i technicznym . Koniec w tym temacie !!!
Ostatnio zmieniony 19 kwietnia 2010, 20:48 przez gsxrlukasz, łącznie zmieniany 2 razy

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 19 kwietnia 2010, 20:44

czytaj ze zrozumieniem!!! nigdzie nie napisałem że zaniedbałeś motor

Awatar użytkownika
 
Posty: 194
Rejestracja: 22 grudnia 2008, 00:03
Lokalizacja: Ozarow Ma
Motocykl: YZF R1
Rok produkcji: 2005

Post » 19 kwietnia 2010, 20:46

Wg serwisówki jest tak:
przy wymianie oleju - 3,5 litra
przy wymianie oleju z filtrem - 3,7 litra
po demontażu silnika - 4,0 litry.

Kiedyś 4- ke wlałem po demontażu silnika i było za dużo. Ze 2-3 setki ściągnąłem i dopiero sie poziom pokazał.

Jak za dużo oleju to też chyba nie dobrze (do normalnej jazdy - nie mowie co permanentnym gumowaniu :) )
Ostatnio zmieniony 19 kwietnia 2010, 20:49 przez losiak, łącznie zmieniany 1 raz

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 19 kwietnia 2010, 20:49

arek pisze:czytaj ze zrozumieniem!!! nigdzie nie napisałem że zaniedbałeś motor


a ch-j wie co podmiot liryczny miał na myśli więc eliminuje jedną z opcji...

 
Posty: 282
Rejestracja: 25 maja 2008, 19:51
Lokalizacja: wroclaw
Motocykl: był zx10r, jest sc57
Rok produkcji: 2004

Post » 19 kwietnia 2010, 20:53

widze, że próbujesz zabłysnąć znajomością polonistyki ale w tym temacie chyba nie o to chodzi. A określenia typu podmiot liryczny zachowaj dla swoich kolegów i rodziny...

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR954RR SC50)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości