Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 20:56

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaka zębatka na przód lepiej?14czy15

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

jaka zębatka na przód lepiej?14czy15

Post » 01 lipca 2010, 21:15

będzie jakaś znacząca różnica jeśli zamiast 16 założe 15?czy lepiej 14???

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 01 lipca 2010, 22:04

temat przerabiany poszukaj

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2010, 22:09

czytałem,juz tamten temat ale jestem ciekaw czy lepiej załozyc 14 czy 15?

Awatar użytkownika
 
Posty: 143
Rejestracja: 20 października 2009, 09:02
Lokalizacja: zewsząd
Pochwały: 1
Motocykl: Sandały Ojca Gaudentego
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2010, 08:26

14, roznica bedzie znacząca ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Re: jaka zębatka na przód lepiej?14czy15

Post » 02 lipca 2010, 11:10

cerber666 pisze:będzie jakaś znacząca różnica jeśli zamiast 16 założe 15?czy lepiej 14???


Na 14 łańcuch Ci długo nie pożyje daj sobie 15 lub na tył 3 zęby więcej..

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2010, 13:55

14 tak szybko kończy łańcuch?

Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2010, 13:58

cerber666 pisze:14 tak szybko kończy łańcuch?


No jak będziesz CENZURA...ł to chyba nic dziwnego..A wątpię że to zmieniasz w innym celu niż guma czy tor... ;)

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 02 lipca 2010, 14:03

heheh ale tak czy tak łąncuch dostaje po dupie na innych zębatkach,tylko czy na 14 duzo szybciej sie skonczy? a odnosnie tematu zmiany przełozeń http://www.gearingcommander.com/ wpisujecie swój model motocykla ,nastepnie wciskacie Load Gearing i w drugiej tabelce wyskoczy,jaka motocykl uzyska prędkośc na róznych przełożeniach,a jaka ma na oryginalnych.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 03 lipca 2010, 12:45

Ja w poniedziałek zakładam 15x44

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2010, 19:27

to daj odrazu znac jakie odczucia po pierwszej przejazdzce po zmianie:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 03 lipca 2010, 20:00

spoko, specjalnie do gumowania zakładam, na 16x44 próbowałem z 20 razy podnieść na stojąco i nic... za 21 wystrzeliłem jak z procy do pionu mało pleców nie złapałem xD

 
Posty: 366
Rejestracja: 02 grudnia 2007, 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 1
Motocykl: cbr sc57b
Rok produkcji: 0

Post » 03 lipca 2010, 20:45

oczywiście mówisz o 2 biegu?ja jestem ciekaw czy na 14 by ja z 2 wydarł z gazu na koło

Następna

Wróć do Ogólne (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości