Dzisiaj jest 01 maja 2024, 06:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Gazniki regulacja ustawienia JAK ????

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 sierpnia 2010, 16:33
Lokalizacja: Komorów
Motocykl: Honda CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Gazniki regulacja ustawienia JAK ????

Post » 14 września 2010, 21:42

Zaczne od tego ze mam tlumik przelotowy devil i dodatkowo skrucony. Mialem taki problem ze bardzo strzela z wydechu jak pusze mu z gazu i leci na biegu bo jak juz gazuje go na postoju to tam raz moze strzeli (zauwarzylem ze czym wieksza predkosc a nizej zapiety bieg ze bardziej ciegnie go silnik tym bardziej strezla moze to bedzie pomocne) droga faza to ze jak juz nawet widzialem w tematach jak mi sie nagrzeje to dlawi go do 3tys obrotow dzis wydarlem gazniki i swiece i tak siece biale na koncu a rozebranie gaznikow jutro sie biore i prosze o pomoc i opinie na temat moich objawow no i jak mam ustawic wszytko w gaznikach tak po chlopsku ile obrotow itp aaa filtr orginalny dolaczam zdj dla ciekawskich
PS sorrki za bledy jak sa :P
http://rapidshare.com/files/419063535/DSCN1682.zip

 
Posty: 108
Rejestracja: 26 listopada 2009, 22:32
Lokalizacja: Strzegom
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1996

Post » 24 września 2010, 10:57

Witaj kolego, trochę nie jasno napisałeś, ale z tego co napisałeś można wywnioskować, że przyczyn strzelania w rure może być kilka, na moje oko to możesz mieć coś z zapłonem, może moduł nie domaga, albo któraś z cewek, może być tak, że gaźniki są źle ustawione, tylko, że nie da się ustawić prawidłowo gaźników kręcąc śrubą tyle, a tyle obrotów w lewo lub prawo, do tego jest sprzęt potrzebny, ja radziłbym ci, abyś znalazł dobrego mechanika, i on ci powie co jest grane. A z którego Komorowa jesteś, może tego pod Świdnicą ?

 
Posty: 111
Rejestracja: 06 września 2010, 14:00
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: Franek Sc50>> GSX-R 1000 L1
Rok produkcji: 0

Post » 24 września 2010, 13:50

Mój poprzedni motocykl miał podobne objawy, też walił marchewami :) Na początku mi sie to podobało, ale gniazda zaworowe mogą sie wypalić także to naprawiłem, U mnie przyczyną była zbyt bogata mieszanka w gaźnikach :)
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 24 września 2010, 19:28

A ci dwaj staruszkowie na zdjęciach też do regulacji??? rotfl2:
Poważnie to stawiam na zapłon lub mieszankę!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Post » 26 września 2010, 13:07

Z tego co ja pamiętam z forum, to każdy tłumik przelotowy będzie strzelał w rurę po spuszczeniu z gazu ( tak pisali koledzy z forum ). Czy to nie normalka?????

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 26 września 2010, 13:54

Zgadza się maki ma strzelać jak mu dasz gazu i jak spada na biegu też będzie strzelać!Ale po założeniu sportowego tłumika czy filtru powietrza niezbędna jest regulacja synchro gaźników!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 200
Rejestracja: 15 lutego 2009, 23:04
Lokalizacja: PIŁA
Pochwały: 1
Motocykl: Była SC 33 jest SC57 A
Rok produkcji: 2005

Post » 26 września 2010, 17:14

marcinkus pisze:Zgadza się maki ma strzelać jak mu dasz gazu i jak spada na biegu też będzie strzelać!Ale po założeniu sportowego tłumika czy filtru powietrza niezbędna jest regulacja synchro gaźników!


A w tym rzecz ( oczywiście przy zmianie filtra na sportowy)....

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 sierpnia 2010, 16:33
Lokalizacja: Komorów
Motocykl: Honda CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 28 września 2010, 16:50

dzięki za odp. poskładałem to wszytko ladnie odpalił i śrubkę od wolnych obrotów (ta pod spodem ) wykęciłem o 2,5 obrotu i dzieje sie tak juz mniej sie dlawi na wolnych (znaczy jak sie nagrzeje ruszanie z nich ) ale jak jest zimny i odpalam go na ssaniu to wskoczy na wyższe obroty i zaraz spadnie ze ledwo chodzi. Przestawilem wiec na 2 obroty wykręcona (wkręciłem o 0,5 obrotu ) no i lepiej ale znow jak juz zlapie temperature to go dlawio na wolnych :( wróciłem do 2.5 obrotu i na zimno jak go odpailem zauwazylem ze jezeli wykrece linke od wolych obratow to cos lepiej aaa jeszcze nie dodalem ze jak po chodzi na ssaniu i spuszcze juz je to gasnie odpale i chodzi na wolnych jakies pomysly co zepsulem :P no i ile fabrycznie ma byc wykerona srubka od wolnych na kazdym gazniku pzdr (OGOLNIE MOTO LEPIEJ CHODZI ROWNO I WYDAJE MIS IE ZE MNIEJ PALI jak by nie to ssanie to byl bym zadowlony

ps komorow podkarpacie ;]

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 28 września 2010, 16:58

Bez wakuometrów nie ustawisz tego!
Byle do Wiosny :)

 
Posty: 4
Rejestracja: 25 sierpnia 2010, 16:33
Lokalizacja: Komorów
Motocykl: Honda CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1997

Post » 29 września 2010, 18:06

Spoko tylko kolego powiedz jak mam sie do tego zabrac wakumetry mam powiem jak zrobilem ustawuilem rowno srubki od wolnych i ustawilem gazniki wakumentrami aaa jak moge zmienic dawke mieszanki na wyszych obrotach iglica podcisnieniowa ????
ps wlasnie chcialem zeby kotos konkretnie opisal co po czym sie powinno zrobic i jak bo duzo o tym szukalem nie ma nic konkretnego z gory dzieki za wasz wysilek

Awatar użytkownika
 
Posty: 349
Rejestracja: 22 września 2009, 18:05
Lokalizacja: Nysa
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Rok produkcji: 2006

Post » 29 września 2010, 19:54

Sam tego nie robiłem!Wiem że wakuometry podłączasz do śrub od podciśnienia i kręcisz śrubkami od gaźników aż będziesz miał takie same ciśnienia w 4 gaźnikach!Skład mieszanki ustawia się za pomocy świecy colourtune czy jakoś tak!
Byle do Wiosny :)


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości