Dzisiaj jest 12 maja 2024, 20:47

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pulsowanie klamki przy hamowaniu - krzywe tarcze???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Pulsowanie klamki przy hamowaniu - krzywe tarcze???

Post » 31 lipca 2008, 23:58

Witam,
mam problem, przy hamowaniu bardzo wyraźnie pulsuje mi klamka hamulca (oczywiście przód) do tego stopnia, ze nie da się jeździć. :evil:
Już zabuliłem za prostowanie tarcz, ale to nie dało oczekiwanych rezultatów - nadal klamka pulsuje przy hamowaniu.
Czy jest możliwe, żeby tarcza na swoim obwodzie miała różne grubości?
Czy może to (pulsowanie/pompowanie klamki przy hamowaniu) być inny powód - jaki?
Z góry dzięki za odpowiedzi i podpowiedzi, bo już mnie .... strzela :evil:
Kupiłem sprzęta i nawet się dobrze nim nie przejechałem ...
Pozdr.

 
Posty: 40
Rejestracja: 05 lutego 2008, 22:10
Lokalizacja: świętokrz
Motocykl: cbr 900 sc 28
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 00:32

Może masz ABS zamontowany?:) Bo innego wytłumaczenie nie widze, jak byś miał krzywe tarcze, to hehehe, klocki by Ci sie konczyły po , no nie wiem ilu Km, ale szybko:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 01 sierpnia 2008, 02:34

Zmień płyn hamulcowy?(na jakiś dobry)(dobrze odpowietrz układ) słyszałem ze jak na byle jakim się jeździ to potrafi się szybko zagotować,Może jeszcze nie masz dobrze wyważonego koła lub jakąś felerną gumę na przodzie sprawdź :?:

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 06:23

rommi, bo tarczy nie da sie dobrze wyprostowac juz to przerabialem, aby zniwelowac ostatnie bicie tarczy daje sie ja do zebrania a pozniej efekty sa jak piszesz

szukaj innych tarcz
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 07:52

FabiQ nie takie rzeczy sie robiło:D.A jak coś to ja odkupie stare tarcze:D
You can't fuck with

 
Posty: 7
Rejestracja: 29 lipca 2008, 10:24
Lokalizacja: wawa
Motocykl: 900rr
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 09:23

któraś tarcza jest krzywa, zmierz która i szukaj nowej.

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 09:53

To jest tak...
Bierzesz przód do góry,sciągasz jeden zacisk i krecisz kolem lekko naciskajac klamke:D.Jezeli bije to tarcza na ktorej jest zacisk jest krzywa,a jak nie to druga jest krzywa.Mam jedną na 100% dobrą na sprzedaz:D.
You can't fuck with

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 sierpnia 2008, 10:10

ponieważ tarcze są drogie to Polaczki prostują, a raczej "prostują" bo nie da się tarczy przywrócić pierwotego kształtu. Jeśli byłyby tak krzywe, to przy hamowaniu cała kiera derebiłaby strasznie a nie sama klamka hampla. Sprawdź klocki czy zużywają się równomiernie i tłoczki czy pracują bez zakłuceń.
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 12:11

cziken929 pisze:nie da się tarczy przywrócić pierwotego

No jestem innego zdania:D.Troche popracowałem w żelastwie i dokładność do 0,01mm nie jest mi obca przy tak prostym elemencie jak tarcza.
You can't fuck with

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 sierpnia 2008, 12:40

tak na pewno prostujesz tarczę z dokładnością do jednej setnej mm. No proszę Cię nie pisz takich głupot chyba,że pomyliłeś wartości o jedno zero. A jak prostujesz tarcze pływające na zużytych i wybitych tulejach ? Ciekawe jak prostujesz tarcze, hmm... we wrzeciono i podjeżdżasz imakiem z ... -)) i młoteczkiem puku puku :roll: Masz techniczne wykształcenie i pracujesz w metalurgji ?
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 01 sierpnia 2008, 14:04

No dokładność wyrażona w 0,01mm:D.A wykształcenia technicznego z metalurgi nie mam,ale za to 5 lat pracowałem jako tokarz z doświadczonymi ludzmi,pare cudów widziałem i pare sam zrobiłem:D.No i pare maszyn co nieeeezłe rzeczy potrafią też widziałem.A na tarcze do moto wystarczy 0,05mm dokładnościi jest dobrze:D.Nawet tarcze "idealne' mają pare setek bicia:D
You can't fuck with

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 sierpnia 2008, 15:04

to nie pisz, że prostujesz tarcze z dokładnością do 0.01mm bo producenci tarcz będą Ci przysyłać nowe do centrowania. przechodziłem przez 5-cio letnie technikum mechaniczne i setki godzin pracowałem na tokarkach ,frezarkach, szlifierkach, wytaczarkach, etc. i wiem co jest możliwe a co nie jest. Dl twojej wiadomości i uzupełnienia wiedzy żeby pisać na forum to co inni będą czytać i często sugerować się poradami nawet twojego autorstwa:
- odchyłka tarczy service limit 0.30mm
- odchyłka felgi w pionie i poziomie 2.0mm (przód)
- oś przednia 0.20mm
wciąż zajmuję się serwisem

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości