Występujące awarie

Rejestracja nowego użytkownika

<


Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 15000

Awaria czego?: ROZRUSZNIK

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Pęknięty simering
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: USA | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 19000

Awaria czego?: REGULATOR NAPIĘCIA

Koszt części (bez robocizny): 350

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : spalil sie nie wiadomo kiedy, jadac z czasem zaczely mi kontrolki mrygac palily sie i zanikaly ale nie czulem nic na silniku spadku mocy. po chwili padl akumulator i juz nie bylo zadnego pradu.
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC28
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1995

Przebieg: 41100 Km.

Awaria czego?:

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : Motocykl zgasł podczas jazdy i niechce ponownie odpalic.
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: USA | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 20000

Awaria czego?: ragulator wraz z alternatorem

Koszt części (bez robocizny): 150 + 200

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : ta sama sprawa co wyzej.
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: USA | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 20000

Awaria czego?: LAGI uszczelniacze

Koszt części (bez robocizny): 45

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : wymiana na nowe uszczelniacze ale powod byl inny rury nosne byly krzywe i po przejechaniu 100km znow zaczelo cieknac olej az tarcze byly cale mokre
Honda Fireblade, model: CBR 1000RR SC57b
Wersja: USA | Rok produkcji: 2007

Przebieg: 5000km

Awaria czego?: amortyzator skr ę]]

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii :
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC28
Wersja: | Rok produkcji: 1992

Przebieg:

Awaria czego?: REGULATOR NAPIĘCIA

Koszt części (bez robocizny): 300

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : to juz po raz drugi
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: USA | Rok produkcji: 1996

Przebieg: 46000

Awaria czego?: SPRZĘGLO

Koszt części (bez robocizny): 170

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : konkretnie chodziłobymi o opisanie procesu wymiany sprzęgła w tym modelu, bede bardzo wdzieczny za przesłany opis. pozdrawiam sa1mon
Honda Fireblade, model: CBR 929RR SC44
Wersja: UK | Rok produkcji: 2001

Przebieg: 37000

Awaria czego?: BIEGI

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii :
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1998

Przebieg: 31 tys.

Awaria czego?: silnik

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : jestem posiadaczem sc33 z 98 roku. nikt nie wie o co chodzi kiedy powyzej 3/4 tys obrotow z srodka silnika wydobywa sie rytmiczny dzwiek grzechotki. juz wiadomo ze nie sa to panewki...motocykl ma pelna moc i jest po wszystkich mozliwych servisowych zabiegach... ...prosze o pomoc tych co sie z czyms tkim spotkali albo moga wiedziec co to jest !
Honda Fireblade, model: CBR 929RR SC44
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2001

Przebieg: 27000

Awaria czego?: PANEWKI

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii :
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2003

Przebieg: podobno 19 000

Awaria czego?: silnik

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : glosne stuki w silniku stale.zwlaszcza przy obciazeniu hamowanie silnikiem.oraz przy wyzszych obrotach zapala sie czerwona lampka i znak FI.a ostatnio przy wlaczonym zaplonie pompka paliwa dobija benzyne i slychac jakby bombelkowako w baku cos jakby pompka powolutku chodzila.ogolnie rr jest wypas!!!
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1997

Przebieg: 58000

Awaria czego?: PŁYTKI ZAWOROWE silnik

Koszt części (bez robocizny): 2500

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Witam Mam problem z motorkirm strasznie kopci przy zejscu z gazu niebiesko czy to problem uszczelniaczy
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: USA | Rok produkcji: 1999

Przebieg: 28000

Awaria czego?: LAGI

Koszt części (bez robocizny): 35

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Zaczął puszczać lewy uszczelniacz, usterka nie przeszkodziła w dalszej jeĹşdzie, komfort się pogorszył :)
Honda Fireblade, model: CBR 1000RR SC57a
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2005

Przebieg: 29000

Awaria czego?: alternator

Koszt części (bez robocizny): 120

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : Spalony alternator,skutki: brak prądu,przyczyna:nieznana
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC28
Wersja: UK | Rok produkcji: 1994

Przebieg: 31k

Awaria czego?: LAGI

Koszt części (bez robocizny): 1500zł

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : Witam wszystkich posiadaczy Fireblade-a, do ktĂłrego sam dołaczyłem dwa dni temu.PoniewaĹź motocykl jet po delikatnym "szlifie" potrzebuje wiadomosci dotyczacych przedniego widelca wraz z kołem - czy przednie lagi pasuja tylko z tego samego rocznika ,czy tez mozna podmienić i pasuja od innych modeli,jak sie do tego ma mocowanie zaciskow hamulcowych i czy tarcze hamulcowe i cały osprzet beda pasowac od sc28.Druga sprawa ,podczas wypadku został uszkodzony alternator(uzwojenia i metalowa osłona wokół alternatora)jak to naprawić?Ponizej podje link do motocykla w celu zobrazowania skali zniszczeń http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200398012287&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Pozdro i dzięki za pomoc,Tomek
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC28
Wersja: UK | Rok produkcji: 1994

Przebieg: 31k

Awaria czego?: LAGI

Koszt części (bez robocizny): 1500zł

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : Witam wszystkich posiadaczy Fireblade-a, do ktĂłrego sam dołaczyłem dwa dni temu.PoniewaĹź motocykl jet po delikatnym "szlifie" potrzebuje wiadomosci dotyczacych przedniego widelca wraz z kołem - czy przednie lagi pasuja tylko z tego samego rocznika ,czy tez mozna podmienić i pasuja od innych modeli,jak sie do tego ma mocowanie zaciskow hamulcowych i czy tarcze hamulcowe i cały osprzet beda pasowac od sc28.Druga sprawa ,podczas wypadku został uszkodzony alternator(uzwojenia i metalowa osłona wokół alternatora)jak to naprawić?Ponizej podje link do motocykla w celu zobrazowania skali zniszczeń http://cgi.ebay.co.uk/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200398012287&ssPageName=STRK:MEWAX:IT Pozdro i dzięki za pomoc,Tomek
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC28
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1995

Przebieg: 50000

Awaria czego?: SPRZĘGLO

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : palilem gume na 6 biegu koleczka i gdy wcisnalem sprzeglo kolo sie zaczymalo lecz gdy chcialem ruszyc na jakim kolwiek biegu nici biegi wskakuja ale ani troche nie pociagnie do przodu.mozliwe ze nie mialem wyregolowanego sprzegla moglo nie byc luzu.
Honda Fireblade, model: CBR 1000RR SC57b
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 40000

Awaria czego?: RAMA

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii :
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: UK | Rok produkcji: 2002

Przebieg: 49945

Awaria czego?: najprawdopodobnie regulator napięcia

Koszt części (bez robocizny): około 370zł

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : początkowo myślałem Ĺźe akumulator padł,ale po przebadaniu go miernikiem okazało sie Ĺźe aku jest ok dla pewności poĹźyczyłem drugi załoĹźyłem i wyjechałem po półtorogodzinnej jeĹździe blady niechciał odpalac z przycisku brakowało mu mocy do kręcenia rozrusznikiem.w garaĹźu stoi f4 i zx750r obydwa motocykle po odpaleniu i odłonczeniu akumulatora pracują dalej a blady gaśnie.zaczelem szukac info na forum okazało sie Ĺźe jak blady niema ładowania to zazwyczaj jest za to odpowiedzialny regulator napięcia więc trzeba rozbierac całe siedzisko i badac po kolei miernikiem bo niewykluczone jest ze to coś innego.pozdrawiam
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1997

Przebieg:

Awaria czego?: Ł‼OĹťYSKA TLNEGO KOŁA / ZĘBATKI

Koszt części (bez robocizny): 100

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Jakis czas temu pojawił mi się metaliczny dĹşwięk - wydawałoby się gdzies z tyłu silnika. Co fachowiec to inna diagnoza. JEden kazał wymienić rozrząd - kupiłem i wymienił mi . Stukanie dalej pojawiało się tylko przy jeĹşdzie na stałym gazie. Jak ciągnął nic, jak hamowałem silnikiem nic. Stały gaz napier.... jak cholera. Kolejna diagnoza "mechanika" - napęd. OK Wymieniłem zębatki i łańcuch. Nadal bez zmian :(. Spotkałem kiedys na zlocie w Ĺťywcu MECHANIKA z prawdziwego zdarzenia PIOTRA DUDKA i opisałem mu problem. Podszedł do Fajera poruszał zębatką i mĂłwi: wymień gumowe zabieraki bo wybite , a przyczyną metlaicznego stuku jest łoĹźysko. Wymieniłem więc łoĹźyska koła i w zębatce(to było rozpierniczone) i jak ręką odjął :) cisza spokĂłj moto śmiga i jest kolorowo :) Szacun dla Piotra. okazalo sie ze dĹşwięk kulek goniących się w łoĹźysku przenosił sie po wahaczu do przodu i wydawało sie Ĺźe to skrzynia czy coś w silniku brzęczy :) POZDRAWIAM
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC28
Wersja: USA | Rok produkcji: 1995

Przebieg: 70tys

Awaria czego?: Łożysko główki ramy

Koszt części (bez robocizny): 100

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Przy hamowaniu przednim hamulcem oraz przy jeĹşdzie po nierĂłwnej drodze strasznie trzesie kierownicą. Nie przeszkadzało to tak bardzo w jeĹşdzie, ale mechanik powiedział ze bez problemu mogło sie w kazdej chwili zablokowac łozysko a wraz z nim kierownica... nieciekawa sytuacja mogła z tego wyniknac...
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2002

Przebieg: 43000

Awaria czego?: licznik

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : czy ktoś moĹźe pomĂłc wie jak przełączyć temperaturę wody Ĺźeby pokazywało w celsjuszach temperatura wody pokazuje w farenhajtach F tak się stało po rozłączeniu kości od licznika do tej pory było wszystko o.k. kilometry pokazują normalnie w KM/H nie w milach moze juz ktoś miał taki przypadek pozdrawiam cbr 900 RC
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: UK | Rok produkcji: 2002

Przebieg: 46777

Awaria czego?: przekażnik albo czójnik od wentylatora chłodnicy

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : wentylator chłodnicy nie załancza się przy 100 stopniach wczoraj złapałem 127 stopni i dopiero się zorjentowałem Ĺźe frankowi coś dolega sytuacja była niekorzystna bo stałem w korku zblokowany.dzisiaj rozebrałem plastiki i podpiołem wentylator na krĂłtko chodzi.jesli ktoś z pasiadaczy 954 miał podobny problem to prosił bym o pomoc bo sezon w pełni a kaĹźdy dzień na kole to frajda dla umysłu i ciała. e-mail 25krystian@op.pl
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: USA | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 21000

Awaria czego?: Honda pali na rozruszniku gdy go puszczę gaśnie. H

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : Jadą po trasie stanełem na chwilę i po tym Honda paliła tak Ĺźe przy włączonym starterze chodziła gdy go puściłem gasła. I nie ma świateł i kierunkĂłw ALE zegary działają... Prosze o szybką pomoc!!!
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: | Rok produkcji: 1999

Przebieg:

Awaria czego?: teleskop tyl

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : przy łukach plywa
Honda Fireblade, model: CBR 1000RR SC59
Wersja: UK | Rok produkcji: 1992

Przebieg: 1000

Awaria czego?: gaznik

Koszt części (bez robocizny): 500000

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : siemanko chlopaki mam probelm z honda cbr400rr 89rok jest nadmiar paliwa w gazniku i wywal je wezykiem jak usunac ta awarie z gory dzieki
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 28000

Awaria czego?: BIEGI

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Wyskakuje mi 2 bieg przy dodaniu gazu (wyskakuje na N) Ale tylko dwojka-reszta biegow sa OK. Zaczelo sie to gdy zaczalem czesciej na 1 kole jezdzic i z jedynki na dwojke bez sprzegla przezucalem. Co moze byc problemem? Prosze o jakies info. Daniel 954
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: USA | Rok produkcji: 1996

Przebieg: 36000

Awaria czego?: ŚWIECE rozrusznik

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : wyczyscilem swiece i nie chce odpalic szczela z rury
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1996

Przebieg: 42000

Awaria czego?: silnik

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : cos stuka w silniku
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1997

Przebieg: 89000

Awaria czego?: uszczelniacz

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : leje mi uszczelniacz walka zdawczego lecz nie moge odczytac jego numerow ma ktos moze jego wymiary
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1998

Przebieg:

Awaria czego?: nie pali

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : witam mam problem z odpaleniem sc33 odpaliła z rana normalnie przejechałem się 2 km zatrzymałem , przygazowałem i walneła z komina i zgasła i juĹź nie odpaliła potem ściagnełem ją na warsztat; wymieniłem świece na nowe jest iskra,przeczyściłem gaĹźniki było trochę syfu, wymieniłem zupe na świeżą ,podaje paliwo ale zalewa świece ,aku dobre,czujnik połoĹźenia wału dobry,jesli jest iskra i zalewa go mĂłgł paść moduł ???
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 3000

Awaria czego?: ŚWIECE swiece

Koszt części (bez robocizny): 0000

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : witam co moze byc w mojej 954 szmata nie chce sie wkrecac na maksymalne obroty i zajebiscie duzo palai a swiece ma nowe
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 3000

Awaria czego?: ŚWIECE swiece

Koszt części (bez robocizny): 0000

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : witam co moze byc w mojej 954 szmata nie chce sie wkrecac na maksymalne obroty i zajebiscie duzo palai a swiece ma nowe
Honda Fireblade, model: CBR 1000RR SC57b
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2006

Przebieg: 28000

Awaria czego?: uszczelka pompy płynu chłodniczego

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : po uderzeniu bokiem w barierkę oddzielającą pasy jezdni zacżęło cieknąć z uszczelki pompy płynu chłodniczego. Zewnętrznych znakĂłw uderzenia czy zadrapania na pompie nie ma.
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: USA | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 28000

Awaria czego?:

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : Na stałe palą sie kierunkowskazy i lekko jarzy lampa przednia po włączeniu kierunkĂłw moto gaśnie,przy odpalaniu nie słychać pompy paliwa odpala po podkręceniu manetki.Proszę o pomoc!
Honda Fireblade, model: CBR 1000RR SC57a
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2005

Przebieg: 28000

Awaria czego?: listwa wtryskowa?

Koszt części (bez robocizny): 300

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Chłopaki ratunku! Honda nie wkreca sie wiecej niz 8tys. predkos max okolo 200km. odkrecam jej do konca a ona tak jakby za malo powietrza dostawala. byla u mechanika ktĂłry po kilku dniach szukania przyczyny nie znalazł jej i stwierdzil ze moze to byc listwa wtryskowa, za male cisnienie paliwa w niej. czy to mozliwe/ moze byc jakas inna przyczyna. ewentualnie polecicie mi kogos kto by mi to zrobil? jestem ze swietokrzyskiego.
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2002

Przebieg: 54000

Awaria czego?: Gasnie

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : Witam moje 954 zgaslo przy odkrecaniu na pierwszym biegu i ponownie odpalil po 30 minutach nie mam pojecia czym to jest spowodowanie mial ktos taki przypadek prosze o kontakt daro_stolar@wp.pl
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC28
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1992

Przebieg: 23000

Awaria czego?: silnik

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Normalnie odpala tylko tak jakby nie na wszystkie gary ale na obroty sie wkręca zapierdala na wysokich obrotach ale na niskich znowu go trzęsie i po przejechaniu paru metrĂłw gaśnie zapala znowu beZ problemĂłw ale trzeba trzymać go na obrotach swiece nowe moĹźe mi ktos powiedziec co to jest
Honda Fireblade, model: CBR 929RR SC44
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2001

Przebieg: 99999

Awaria czego?: Licznik przebiegu calkowitego

Koszt części (bez robocizny): Brak

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Licznik się zatrzymał na samych 9 kach, 99999km ,oprĂłcz tego wszystko działa
Honda Fireblade, model: CBR 929RR SC44
Wersja: | Rok produkcji: 2001

Przebieg: 38500

Awaria czego?: ZawĂłr EXUP

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka FI. Zgasiłem moto, odpaliłem ponownie po pewnym czasie znowu się zapaliła. Do garaĹźu zworka w piny i czytamy błędy, zaworu exup. Rozbieramy, diagnoza zmielone zębatki. Wywaliłem i smigalem bez jedynie co denerwuje to kontrolka FI ciągle się świeci ale da się przyzwyczaić.
Honda Fireblade, model: CBR 1000RR SC59
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2008

Przebieg: 52000

Awaria czego?:

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Bierze olej
Honda Fireblade, model: CBR 900RR SC33
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 1998

Przebieg: 33000

Awaria czego?: Silnik

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? nie

Kilka słów na temat awarii : Witam świeĹźo kupiłem.Hondw SC33 rok produkcji 1999.Mam do was pytanie odnośnie dwĂłch usterek ktĂłre zauwazylem: 1. Jadąc licznikowo 100km/h tak naprawdę według gos jade 130km/h i defakto prawie przy kaĹźdej prędkości róşnica wynosi około 30km/h 2. Druga usterka jest taka Ĺźe motocykl ma prędkość max tylko 205km/h i za cholere nie chce jechac więcej przy tej prędkości dławi się jakby mu paliwa brakowało. Macie moĹźe jakas wiedzę w jaki sposĂłb moĹźe być zablokowana? Moto pdzyprowadzone z Niemiec a na dodatek z tego co wyczytałem tu na forum to chyba ma zmieniony silnik poniewaĹź powinienem w tym roczniku mieć czujnik predkosci w bloku a mam w obudowie zegarki zdawczej.
Honda Fireblade, model: CBR 954RR SC50
Wersja: Europejska | Rok produkcji: 2003

Przebieg: 50256

Awaria czego?: pęknięty blok

Koszt części (bez robocizny):

Awaria uniemożliwiała dalszą jazdę? tak

Kilka słów na temat awarii : mam pęknięty blok i cieknie płyn chłodniczy. Czy to moĹźna naprawić? proszę o wskazĂłwki



Dodaj swoją awarie
STRONY: 1
Copyright (c) 2007-2010 by Tytus, Serwis FireBlade.pl , All rights reserved - Wszelkie prawa zastrzeżone

HONDA FIREBLADE | CBR 1000RR | CBR 954RR | CBR 929RR | CBR 900RR | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28