Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 00:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak to w końcu jest z SC59...

opinie, opinie i jeszcze raz opinie

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 12:14

MsK pisze:Wejdź na forum mojekawasaki i tam jest gość o Nicku Carry


Skoro mam 10tkę to wiadomo, że tam też jestem zarejestrowany - wiem o kim mówisz :P

Hmm o taką właśnie opinie mi chodziło, no nic, chyba następnym motocyklem będzie właśnie SC59 i to zdecydowanie dlatego, że chce się przekonać jak lata ten motocykl po winklach ;)
Yamaha R1 RN22 !

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 13:58

Tytus pisze:Akurat gixer k9 jest najslabszy z tych wszytskich gixow do tego silnik zwaryjny (kumpel 3 silniki!!! wymienial bo panewy padly od jazdy dlugich gum) i do tego sc59 jest szybsze na przyspieszenie co bardzo sie zdziwilem bo niby fajer najslabszy... ogolnie podobno k9 jest gorsze od k7 a ten od k5 :) Mi moj repsol 09 przez 10 tys km zjadl troche ponad 1L oleju a bylem kilka razy na torze i ogolnie daje w palnik ostro.


no dziwne na razie co siędze w temacie gixów to nic złego na temat k9 się nie dowiedziałem raczej same superlatywy,

i teraz mowisz ze k9 jest wolniejsze od sc59? hmm no ciężko uwierzyć zobacz jak gixer L2 pomyka jest zaraz za kawą i bmw a moc ta sama 185KM co w k9 a sc59 z R1 raz szybsza raz wolniejsza, jeśli ta z filmiku RN22 jeździ tak samo jak model z 2010r to wychodzi na to że mój gix jest szybszy i to sporo bo jak pisałem wcześniej ścigałem się z kumplem kilka razy i jak startowalismy z miejsca czy z rolki to ngdy mnie nie dogonił, jak wyjechałem po prostu za nim ale obok (wiadomo że nie w jego tunelu aerodynamicznym) to praktycznie na każdym biegu doganiałem go bez problemowo i musialem odpuszczać gaz żeby go nie wyprzedzić, a z kumplem ważymy tyle samo i tu by wychodziło że R1 i SC59 jadą tak samo praktycznie
poniżej filmik ze ściganka z 2012r superbików
https://www.youtube.com/watch?v=-Ycg4ynxVpI


Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 15:35

Testowaliśmy nie raz nie dwa gix k9 prawie nowy bo przejechane poniżej 10 tys z 2x sc59 08 i 09 mój przejechane 7tys to za kazdym razem z rolki do maxa dostawal baty a o dziwo fajery szly rowno, aż ciężko było uwierzyć że do 299 licznikowe różnica była może 20cm heh, k9 był najwolniejszy z naszej ekipy 2x sc59, 2x s1000rr , panigale, k7 a startowalismy chyba z 10 razy i zawsze wygrywal panigale przed beta a sc59 ładnie się trzymał do 3 biegu pozniej dochodziły ale do vmax może ze 70metrow dostawal wiec tragedi nie bylo a k9 do sc59 z 50m tracil

Wysłane z mojego HTC One_M8 przy użyciu Tapatalka

Awatar użytkownika
 
Posty: 1899
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 15:44

co do filmu to jest ze startu wiec nie miarodajne, panigale ma duzy monent wiec z rolki odchodzi na dzien dobry o kilkanascie metrow, beta trzyma sie blisko...
maciekx przeciez ty wg opisu masz k5 wiec najmocniejszego gixa ever, k7 i k9 nie maja szans z k5

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 15:59

no z tego co piszesz to faktycznie tak by to wyglądało że mój gix jest szybszy od nowszych gixów co jest dla mnie raczej nie zrozumiałem bo przecież mają więcej koniuf są nowsze itp a przecież nowsze to lepsze hehe ale własnie strasznie sie zdziwiiłem gdy bez problemu objechałem RN22 z 2010r i przecież mocniejsza bo 182KM a mój gix jest seryjny poza wydechem i filtrem powietrza

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 16:08

Konie na papierze to jedno, a ich oddawanie na drodze to drugie tymbardziej w nowszych motocyklach, które są napaćkane różnymi systemami "pomagającymi" kierowcy, chcący zrobić z litrowego motocykla potulnego baranka dla laika, który dopiero co wchodzi w świat motocykli ;)
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 501
Rejestracja: 30 lipca 2014, 09:17
Lokalizacja: pl
Pochwały: 3
Motocykl: .
Rok produkcji: 2000

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 20:39

maciek mówiłem Ci chyba już ze 3 razy w tym temacie, k5/k6 najlepszy gixer ever, oblatuje nowsze które wg mnie są kaszaną, gixer się skończył na k6. RN22 ssie pałkę, wadliwy, na mapie A narowisty i ciężko płynnie CENZURA, ociężały.

Ziutek jak chcesz koniecznie spróbować czegoś nowego to weź sc59, się nie zawiedziesz raczej. Osobiście też rozmyślam zakup właśnie sc59 i zx10r ale pewnie wezmę to co będzie w lepszym stanie po prostu :mrgreen: stara mądra zasada

 
Posty: 22
Rejestracja: 30 kwietnia 2015, 23:36
Lokalizacja: Gromnik/ Wiedeń
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2010

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 22:21

Co do mocy- kto jezdzil ZX10R I gen ten wie, ze mimo mniejszej ilości kucy na papierze to owe moto zaskakuje. Tam moc jest oddawana zero jedynkowo.
Ten motocykl został stworzony do zapier dalania i nie byl nijak skastrowany, ani ograniczony. Bestia, ktora czekala tylko na odkrecenie manety i nikt nie kupowal jej do jazdy po bulki ;) do dzis trzepie dupe nowym moto, pokazuje co to Power wheelie i jak powinna byc oddawana moc w litrze ;)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 22:35

MsK pisze:Co do mocy- kto jezdzil ZX10R I gen ten wie, ze mimo mniejszej ilości kucy na papierze to owe moto zaskakuje. Tam moc jest oddawana zero jedynkowo.
Ten motocykl został stworzony do zapier dalania i nie byl nijak skastrowany, ani ograniczony. Bestia, ktora czekala tylko na odkrecenie manety i nikt nie kupowal jej do jazdy po bulki ;) do dzis trzepie dupe nowym moto, pokazuje co to Power wheelie i jak powinna byc oddawana moc w litrze ;)

I dokładnie tak jest !!! zrobiłem nie wiele km zdarzyło mi się manetkę ostro traktować a motocykl to samo zrobił ze mną. Tak jak piszą i mówią jeżdżąca wścieklizna. Przed kawa byłą sc57a nie ma co porównywać przepaść.
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 23:16

Dlatego mówię, konie na papierze, a konie na drodze to zupełnie co innego ;)

Raczej spróbuję sc59, jak będę odczuwał ten lekki brak mocy w porównaniu do 10tki to po prostu coś tam ją dlubne. Czy TRE, bo na pewno tam jest, czy jakiś wydech, PC, może zębatki etc.

Albo zadziała właśnie zasada, co będzie w lepszym stanie... sc59 albo 3 gen, wiem, że z obu będę zadowolony :)

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Yamaha R1 RN22 !

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 23:19

Ziutek pisze:Dlatego mówię, konie na papierze, a konie na drodze to zupełnie co innego ;)

Raczej spróbuję sc59, jak będę odczuwał ten lekki brak mocy w porównaniu do 10tki to po prostu coś tam ją dlubne. Czy TRE, bo na pewno tam jest, czy jakiś wydech, PC, może zębatki etc.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka


Będziesz tęsknił za kawasaki zobaczysz :mrgreen:
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 682
Rejestracja: 27 grudnia 2012, 15:32
Lokalizacja: Starachowice
Pochwały: 4
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008
Samochód: E61 525d

Re: Jak to w końcu jest z SC59...

Post » 18 listopada 2015, 23:49

Tego się obawiam, ale jak nie spróbuję to nie zobaczę

Chociaż na razie się waham z myślami, raczej następny sezon zostane z 10tka i dopiero za rok coś kupię kawą mi się serio zajebiście jeździ.

Wysłane z mojego SM-N9005 przy użyciu Tapatalka
Yamaha R1 RN22 !

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości