Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 00:46

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC59 limitowana edycja

Tematy dotyczące ogólnych zagadnień Hondy Fireblade CBR1000RR SC59 2008-2016

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 417
Rejestracja: 15 kwietnia 2011, 14:38
Lokalizacja: OGL
Pochwały: 5
Motocykl: S1000RR
Rok produkcji: 2012

Post » 13 października 2011, 22:50

tak jak mówiłem, jak ze szczecina to musi cos byc nie tak,

 
Posty: 16
Rejestracja: 13 października 2011, 00:01
Lokalizacja: Piaseczno
Motocykl: CBR1000rr
Rok produkcji: 2008

Post » 14 października 2011, 02:25

Tak jak mówiłeś... To jeszcze podaj na PW numery w totka.

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:53
Lokalizacja: starogard
Pochwały: 2
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 14 października 2011, 07:34

GSX-R pisze:generalnie wszystko jest ok. Moto jak przyszło z USA miało +/- 1500km (nie pamiętam dokładnie)

Było już z układem two brothers , powerem. Ja dorzuciłem klamki pazzo,korek wlewu oleju yoshimura, przewody w stalowym oplocie , filtr powietrza K&N.

Jedyna rzecz o której sprzedawca mi nie powiedział ,bo niby zapomniał . To ,że nie działa obrotomierz. Wymieniłem głowną wiązkę i nadal nie działa. Przed wymianą wiązki byłem w hondzie plaza przy ul. malowniczej . Cała diagnostyka trwałą prawie 5 godzin ,bo za późno mnie przyjęli , i powiedzieli ,że to wiązka.

(może ktoś ma wersje USA ,jest z okolic Warszawy i pożyczy na chwilę licznika ?)


Czasami zastanawiam się kto pracuje w takich serwisach... dostawcy pizzy???

Do diagnozy takiej usterki mając sprzęt w autoryzowanym serwisie moto nie powinno stać dłużej niż 30-40 minut. Chyba, że nie korzystają z komputera serwisowego. Stawiam na budzik, miałem już coś kiedyś podobnego.

pozdrawiam

[ Dodano: Pią Paź 14, 2011 7:57 am ]
sprawdż jeszcze kabel od licznika do sterownika ECU. Wykluczysz ewentualne złe połaczenie w złaczu 20 pinowym.

Kabel tacho ma kolor żółto/zielony, w liczniku znajdziesz taki tylko jeden, w sterowniku ecu jest w złaczu B na 17 pinie.

 
Posty: 16
Rejestracja: 13 października 2011, 00:01
Lokalizacja: Piaseczno
Motocykl: CBR1000rr
Rok produkcji: 2008

Post » 14 października 2011, 13:22

sbstg dzięki za podpowiedź.


Mówisz kabel od licznika do sterownika ECU ,czy on jest na tej mniejszej wiązce ? Bo ściągnąłem taką nową z USA ,tylko muszę ja przełożyć.

[ Dodano: Pią Paź 14, 2011 1:36 pm ]
Czy ten kable licznik-sterownik jest na tej wiązce ?



Wiązka z foto nr 3 ?

Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 24 stycznia 2011, 14:53
Lokalizacja: starogard
Pochwały: 2
Motocykl: SC59
Rok produkcji: 2008

Post » 16 października 2011, 18:24

hej

wiązka o której mówisz jest z gniazdem do licznika, powinieneś tak jak sugerowałem sprawdzić przejście-połączenie pomiędzy sterownikiem a bezpośrednio odpowiednim złączem we wtyczce do zegarów. Tak więc "ta" wiązka jest tylko częścią tej układanki. Zdejmij osłonę zbiornika, sterownik znajdziesz ma airboxie. Zlokalizuj pin o którym pisałem i odpowiednio ten we wtyczce do zegarów i sprawdż "przejście zwykłym miernikiem. Za obroty odpowiada tylko to połaczenie... jeżeli połaczenie jest ok zdobądz "na chwilę" zegary na podmiankę... bo istnieje też prawdopodobieństwo uszkodzenia w sterowniku silnika.


Pozdrawiam

 
Posty: 16
Rejestracja: 13 października 2011, 00:01
Lokalizacja: Piaseczno
Motocykl: CBR1000rr
Rok produkcji: 2008

Post » 12 listopada 2011, 21:44

W 5 poście gość pisze ,że to zwykły fajer. I tu się mylisz! Tylko zastanawiam się skąd taka opinia ,nie znając tematu ?

Tutaj jest artykuł ,a w nim jest napisane ,że wyjdzie tylko 500 sztuk.

http://www.motorcycle-usa.com/347/1245/ ... -Look.aspx

zresztą tutaj też jest to opisane

http://www.motorcycle.com/manufacturer/ ... 67164.html

http://www.gtamotorcycle.com/vbforum/sh ... -of-500%29

Miło mieć jedną z 500. Tylko nadal nie wiem ,który to numer ?
Podaje numer vin jakby ktoś ,coś wiedział

JH2SC59418M000510

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 12 listopada 2011, 22:01

chłopaki a jak ja sam sobie pomalowalem motor u wujka Cześka to znaczy ze tez mam limitowana wersje? a co ta wersja daje? :):):)

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 12 listopada 2011, 22:05

Precyzyjnie mówiąc to normalny model z limitowanymi owiewkami, jeśli to ma znaczenie (do pierwszej gleby) to spox ;)

 
Posty: 16
Rejestracja: 13 października 2011, 00:01
Lokalizacja: Piaseczno
Motocykl: CBR1000rr
Rok produkcji: 2008

Post » 12 listopada 2011, 22:30

blazej33 pisze:Precyzyjnie mówiąc to normalny model z limitowanymi owiewkami, jeśli to ma znaczenie (do pierwszej gleby) to spox ;)


Żadna wersja nic nie daje. Jak masz hrc cieszysz się tym ,że masz hrc i to samo tyczy się repsola. Ja się cieszę ,że mam jedną z 500.

A wasze posty pachną zawiścią.

[ Dodano: Sob Lis 12, 2011 9:34 pm ]
roksc33 pisze:chłopaki a jak ja sam sobie pomalowalem motor u wujka Cześka to znaczy ze tez mam limitowana wersje? a co ta wersja daje? :):):)


Blazej33 generalnie odpowiedź skierowana była do roksc33 ,tylko przez przypadek jest twoja wypowiedz.

Btw. Jak sobie pomalujesz moto u wujka Cześka i Ci go zwali to będziesz obciachem. Jeśli zrobi Ci to dobrze , i projekt będzie dobry to będziesz INDYWIDUALNY a nie LIMITOWANY.

Kumasz różnicę ?

 
Posty: 155
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Post » 12 listopada 2011, 23:44

O ile się nie mylę w przypadku Hond z wersji limitowanej powinna ona mieć nalepkę metalową na półce z wygrawerowanym numerem serii czyli np Limited Edition #304/400 bądź też 329 itp.

 
Posty: 16
Rejestracja: 13 października 2011, 00:01
Lokalizacja: Piaseczno
Motocykl: CBR1000rr
Rok produkcji: 2008

Post » 13 listopada 2011, 00:24

Adk pisze:O ile się nie mylę w przypadku Hond z wersji limitowanej powinna ona mieć nalepkę metalową na półce z wygrawerowanym numerem serii czyli np Limited Edition #304/400 bądź też 329 itp.


Tak powinno być. Z tego co wyczytałem ,oni to jakoś z numeru vin sprawdzali,bo żadnej naklejki nie ma. Tyle się orientuję ,co wyczytałem.

 
Posty: 480
Rejestracja: 11 stycznia 2011, 21:08
Lokalizacja: Stara Iwi
Pochwały: 5
Motocykl: CBR SC28
Rok produkcji: 0

Post » 13 listopada 2011, 07:56

GSX-R pisze:A wasze posty pachną zawiścią.

mi również tym pachnie w wypowiedziach... nie przejnuj się... ale z frugiej strony, nigdy nie docenia się tego co się ma... Zawsze chciało by się mieć cos wiecej.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości