Rafał Z pisze:Nie polecam profilu 55 , znacznie zmienia się przelozenie i moto sporo traci na wigorze . Miałem nowa , zrobiłem 900 km zdjalem i zalozylem opone 50 . Nie powiem prowadzil się fajnie na 55 , ale co z tego jak jechać nie chciał .
TomRR pisze:
Wigor to chyba ty straciłeś jak coś to jedynie może prędkościomierz o kilka kilometrów oszukiwać bo co do do profilu 55 jest to bardzo dobra opcja do jazdy po winklach, chyba że jesteś turystą
więcej życia mniej wikipediimati1490 pisze:Pany lepiej poszukac na necie a nie sie drapac o CENZURA Większy obwód koła oznacza dłuższe przełożenie = gorsze przyspieszenie, oraz pogorszoną zwrotność i stabilność(oszukiwanie licznika ) Większa opona oznacza większą masę nieresorowaną i większy efekt żyroskopowy generowany przez obracające się koło im bardziej oddalony jest punkt podparcia pojazdu od osi pionowej motocykla, tym gorsze zachowanie motocykla na winklach , przy zalozeniu wyzszej oponki zmienia sie geometria calego moto i przy jezdzie po dziurawych drogach moze to skutkowac nie milym zdazeniem ....
Wróć do Ogólne (CBR1000RR SC59)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość