Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 21:21

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mój fajer sc44

Kupiłeś nowy motocykl, przerobiłeś moto ? tu możesz się tym pochwalić :)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 252
Rejestracja: 28 stycznia 2009, 15:46
Lokalizacja: NOS
Motocykl: sc 44
Rok produkcji: 2001

Post » 27 listopada 2009, 11:20

to i ja się podłączę...pod koniec sezonu chciałęm sprzedać sowją 954..:/ no, bylo jakies tam zinteresowanie, mowilem jak jest, choc moto w dobrym stanie, to mialo kilka mankamentow, ktore znalem, bo to w koncu moj sprzet, na pierwszy rzut oka-niewidoczne..moto oczywiscie do dzis u mnie w garażu...i dobrze..bede JA miał z niego pociechę..ale nie o tym..niedawno sprzedawalem auto należące do mojej rodziny...znalem wady, a przy sprzedazy przypalilem glupa i udalem, ze nic nie wiem-bo nie moje..ale "ja nim jeżdżę tydzień i jets perfekt"..towarzystwo zakupu dokonalo, piknie podziekowalo i zpocalowaniem w reke pojechali do domu...dodam, ze to nie byla zadna mina, tylko nie o wszystkim powiedzialem...
jesli chodzi o moto-przy kolejnej odsprzedaż będę stał przy swoim-rzetelnie powiem jak jest..
pozdrawiam
mam już motocykl-myślę nad podpisem ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 27 listopada 2009, 13:29

Ja akurat nie będę swojej sprzedawał tylko trzymał dla siebie i swojej przyjemności , na tym moto naprawde świetnie się jeździ i daje mi dużo frajdy!
Pozatym nie wstyd mi pokazać tych wszystkich wad jakie w niej były bo niestety wiele z nich ukryli Ci ,którzy właśnie mówią ,że ich sprzęty są igła - niestety to jest bajka i jak czytam na allegro czy otomoto sprzęty i tekst " stan bardzo dobry,idealny ,nie wymaga wkładu finansowego" to mam ubaw po pachy :)
Pozatym pokazałem to ,żeby Ci którzy się znają lub mieli takie moto podpowiedzieli mniej więcej co robić ,gdyż aż tak na moto się nie znam w przeciwieństwie do samochodów.
Dodatkowo awaryjnie trzymam wszystkie stare uszodzone części,rachunki oraz fotki ,które zrobiłem i w razie sprzedaży pokażę wszystko , i że wszystko zostało zrobione sumiennie z głową :)
Tak widzę ,że niezły zamęt wprowadziłem na tym forum pokazując swoją "MINĘ" heheh :one:
:one: rotfl2: rotfl2:

 
Posty: 197
Rejestracja: 04 lipca 2009, 13:30
Lokalizacja: konin
Motocykl: honda cbr900 fireblade
Rok produkcji: 1998

Post » 27 listopada 2009, 13:52

mi się nawet Twój pomysł podoba, powodzenia życzę. oby więcej takich ludzi :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 28 listopada 2009, 12:20

No i wspomniany oplot już na miejscu
Obrazek :jupi:
Dziś modzimy przy moto :) foty z prac też jakieś porobię :)

[ Dodano: Pią Mar 12, 2010 8:19 pm ]
Po krótkiej przerwie kilka nowości w przygotowaniu do sezonu.
Kupiłem kilka fantów :
1.Amorek skrętu ,podobno LSL :
ObrazekObrazek

2.Nowe gumy Michelin Pilot Power , felgi zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo :
Do tego nowe łożyska SKF oraz ziemeringi .
ObrazekObrazek

3.Zestaw stalowego oplotu HEL (wcześniej kupiłem na allegro z Goodridge sam przód ,ale doszedłem do wniosku ,że chce komplet i ten przód sprzedałem kumplowi.
ObrazekObrazek

Oraz wzorem kolegi Miazga wziąłem się za czyszczenie zacisków , próbowałem płynem hamulcowym ,ale średnio czyścił więc wziąłem CIF Cream i cały syf zszedł aż miło.
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek
Do tego wyczyściłem i nasmarowałem gumki oraz wodzik z tylnego zacisku ,żeby pracowało bez problemów.

Z akcji serwisowej wyczyściłem wahacz oraz miejsca przy zębatkach po starym smarze i brudzie.
ObrazekObrazek

Wymyłem zbiorniczek wyrównawczy ,wypłukałem i wyczyściłem żeberka chłodnicy z błota i much + wyprostowałem kilka zagięć.
Obrazek
Układ już napełniony Motulem Motocool .

Założony został też filtr KN-a , wymyłem całego airbox-a , założyłem nowe świece irydowe , wymieniliśmy z kumplem sprzęgło na EBC Kevlar + sprężyny ,filtr i zalaliśmy olejem .
Najbardziej ucieszył mnie fakt ,że udało mi się wykręcić urwaną śrubę z prawej strony gdzie przykręca się crashpad.
Dostałem w gratisie od kumpla zestaw ZIPPER-a .

W zeszłym tygodniu ją odpaliłem - złapała od strzału także byłem mega szczęśliwy!
W sumie zostało założyć koła, przykręcić czache ,zalać płyn hamulcowy + odpowietrzyć układ i założyć napęd.

Można śmiało powiedzieć ,że teraz jest igła. Jedyne co mi zostało to lakier ,ale narazie zostanie jak jest bo w planie mam ciekawy pomysł :)

 
Posty: 2
Rejestracja: 12 marca 2010, 21:46
Lokalizacja: Katowice
Motocykl: sc44
Rok produkcji: 2001

Post » 12 marca 2010, 21:47

Nieżle działasz !!!! Do zobczenia na drodze ! pozdro

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 12 marca 2010, 23:13

Piękna robota !!! Uwielbiam oglądać takie foty :D Zaciski wyglądają jak nówki sztuki ale widzę że kolektorek wydechowy ma lekki nalot, u mnie było tak samo ale doczyściłem elegancko za pomocą płynu W5 kamień i rdza czy jakoś tak. P. S. Też piaskowałem i malowałem felgi proszkowo ale nie pomyślałem i goście zamalowali te miejsca na feldze które stykają się z tarczą, oryginalnie były bez lakieru gołe aluminium i tak się zastanawiam czy nie rozebrać tego i nie usunąć lakieru nie wiem czy ma to jakieś znaczenie ? A jak jest u Ciebie ?? Pozdrawiam

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 13 marca 2010, 00:42

No widać włożoną prace no i oczywiście serce. Pięknie to wszystko wygląda. Pozdrawiam :brawo:
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 13 marca 2010, 01:07

Dzięki chłopaki!
Hej Krzychu ,dzięki za dobre słowo!
Apropo felg - to rzeczywiście u mnie też było gołe aluminium a teraz jest zamalowane... hmmm może póki koła są na wierchu to to usunąć hmm!? sam już nie wiem.
Tarcze usiadły równo i teraz mam dylemat ...

A co do kolektora to myślałem ,żeby go automaxem "przelecieć"... odkręcę owiewki i to zrobię.

Awatar użytkownika
 
Posty: 255
Rejestracja: 29 grudnia 2007, 03:44
Lokalizacja: Bełchatów
Pochwały: 6
Motocykl: Byla 954 i SC33 x2
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2010, 09:27

Heh no właśnie też mam ten dylemat w końcu lakier ma jakąś grubość i tarcze minimalnie wychodzą na zewnątrz. Nie wiem czy ma to jakieś znaczenie, przejeździłem tak już parę ładnych km i niby wszystko jest ok. Co do kolektorów jak automaxem będzie szło ciężko to ten płyn W5 daje radę ja nakładałem go pędzlem, zostawiałem na chwilę i cały nalot rdzy spływał elegancko potem jeszcze przeczyściłem gąbką do zmywania tą szorstką stroną spłukałem wodą i kolektory czyściutkie.
Załączniki
DSCF2945.JPG

Awatar użytkownika
 
Posty: 468
Rejestracja: 05 marca 2009, 19:59
Lokalizacja: Warszawa/Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: było cbr954rr & sc59 jest sc57b i K4
Rok produkcji: 2007

Post » 13 marca 2010, 09:42

Świetna robota :one: chętnie i ja też bym tak zrobił , ale czas nie pozwala :(

Awatar użytkownika
 
Posty: 155
Rejestracja: 22 września 2009, 00:50
Lokalizacja: Bytom
Pochwały: 1
Motocykl: Yamaha Xmax 400
Rok produkcji: 2015
Samochód: Audi A3

Post » 13 marca 2010, 12:24

Tymczasowo jestem chory więc do garażu (nieogrzewany) nie idę ,ale mogę właśnie zrobić coś w "kuchni" :D na szczęście mieszkam w domu i mamy dwie oddzielne... i mama z żoną patrzą krzywo :)
Spodobało mi się te mycie i naprawdę polecam wam CIF Cream !!

Zabrudzone zbiorniczki płynu były już trochę zmęczone, pożółkłe i brudne a teraz wyglądają tak...
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
Ostatnio zmieniony 13 marca 2010, 12:27 przez klari, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 13 marca 2010, 12:26

krzychooo po tym jednym zdjeciu, to motocykl chyba jest igla!! To co na focie to wyglada jak by wczoraj wyjechalo z fabryki!! szok
sisi to jest gość

PoprzedniaNastępna

Wróć do Mój Fireblade, nasze motocykle, nowe nabytki

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości