No i wspomniany oplot już na miejscu
Dziś modzimy przy moto

foty z prac też jakieś porobię
[ Dodano: Pią Mar 12, 2010 8:19 pm ]Po krótkiej przerwie kilka nowości w przygotowaniu do sezonu.
Kupiłem kilka fantów :
1.Amorek skrętu ,podobno LSL :

2.Nowe gumy Michelin Pilot Power , felgi zostały wypiaskowane i pomalowane proszkowo :
Do tego nowe łożyska SKF oraz ziemeringi .

3.Zestaw stalowego oplotu HEL (wcześniej kupiłem na allegro z Goodridge sam przód ,ale doszedłem do wniosku ,że chce komplet i ten przód sprzedałem kumplowi.

Oraz wzorem kolegi Miazga wziąłem się za czyszczenie zacisków , próbowałem płynem hamulcowym ,ale średnio czyścił więc wziąłem CIF Cream i cały syf zszedł aż miło.









Do tego wyczyściłem i nasmarowałem gumki oraz wodzik z tylnego zacisku ,żeby pracowało bez problemów.
Z akcji serwisowej wyczyściłem wahacz oraz miejsca przy zębatkach po starym smarze i brudzie.

Wymyłem zbiorniczek wyrównawczy ,wypłukałem i wyczyściłem żeberka chłodnicy z błota i much + wyprostowałem kilka zagięć.
Układ już napełniony Motulem Motocool .
Założony został też filtr KN-a , wymyłem całego airbox-a , założyłem nowe świece irydowe , wymieniliśmy z kumplem sprzęgło na EBC Kevlar + sprężyny ,filtr i zalaliśmy olejem .
Najbardziej ucieszył mnie fakt ,że udało mi się wykręcić urwaną śrubę z prawej strony gdzie przykręca się crashpad.
Dostałem w gratisie od kumpla zestaw ZIPPER-a .
W zeszłym tygodniu ją odpaliłem - złapała od strzału także byłem mega szczęśliwy!
W sumie zostało założyć koła, przykręcić czache ,zalać płyn hamulcowy + odpowietrzyć układ i założyć napęd.
Można śmiało powiedzieć ,że teraz jest igła. Jedyne co mi zostało to lakier ,ale narazie zostanie jak jest bo w planie mam ciekawy pomysł