Dzisiaj jest 03 czerwca 2025, 01:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Jak to możliwe??

Miejsce przeznaczone do ogólnych rozmów na temat motocykli Honda ;)

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Jak to możliwe??

Post » 05 maja 2009, 15:11

Oprócz tego że jestem leszczem-amatorem i pierwszy raz byłem na torze to historia wygląda następująco...
Tor kartingowy w Koszalinie, nic specjalnego choć jak na 20zł/h to piękna sprawa. Dość wąski, dużo zakrętów i oponę można zamknąć bez problemu. Do czego zmierzam...
Na jednym z winkli w prawo(moich ulubionych jak się okazało) próbowałem zejść na kolano. Prędkość w wirażu ok 60km/h, dość długi łuk. Kumpel jadący za mną stwierdził że już nie wiele brakuje, więc ja jeszcze niżej... Nagle coś jeb... zamotało mną ale na szczęście bez konsekwencji. Zatrzymałem się żeby obadać sprawę, a tu zeszlifowany podnóżek i owiewke!!! Jak to możliwe?? Czy to tylko i wyłącznie moja wina wynikająca ze złej pozycji na moto, czy może zły profil toru??? Kumple jak i sam właściciel toru stwierdził że jest to co najmniej dziwne :| Wrzuciłem kilka fotek...

[ Dodano: Wto Maj 05, 2009 3:35 pm ]
fotki:
Załączniki
2.JPG
3.JPG
4.JPG
Ostatnio zmieniony 05 maja 2009, 20:19 przez daniello22, łącznie zmieniany 1 raz

 
Posty: 86
Rejestracja: 06 kwietnia 2009, 17:09
Lokalizacja: Wrocław/s
Pochwały: 2
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 05 maja 2009, 15:39

tak na oko patrzac (coz tylko dwa zdjecia wiec moge sie mylic ) to chyba za bardzo na srodku siedzisz co owocuje tym ze skladasz za mocno moto a kolanem jeszcze nie dotykasz . sproboj w tym zakrecie tylek bardziej na prawo (w zasadzie tylko lewym pol dupkiem na siedzeniu) i barki z glowa nizej i w prawo.

zreszta 2 dzialy nizej caly temat o tym jest. ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 05 maja 2009, 15:55

No fakt, zbytnio poza moto nie wystawałem :| Widziałem ten temat na forum, oglądałem filmiki instruktażowe, no ale praktyka to zupełnie inna bajka...
Trzeba będzie mocniej nad tym popracować!

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 05 maja 2009, 19:41

Zejdź więcej z siedzenia tyłkiem i pochyl sie delikatnie do przodu tak jak kolega pisał głowa i barki troche na prawo i niżej nawet możesz sie wiecej wychylić tyłkiem niż na lewy pośladek. tylko się nie skręcaj w lewo. Powinno wyjść. Trening czyni mistrza.
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

Awatar użytkownika
 
Posty: 900
Rejestracja: 07 września 2007, 23:16
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 15
Motocykl: RN19 (Były SC:33,57a,59)
Rok produkcji: 2007

Post » 05 maja 2009, 22:42

Kładziesz maszynę fajnie tylko odważniej schodz z niej ciałem i będziesz szorował na kolanie! Kozacko. Co do przytarcia elementów moto to się zdaża ja jak jezdziłem sc33 to pourywałem te śruby przy podnóżkach na Biłgoraju też na gokartowym. Teraz na 1000rr to nie miałem okazji na torek wyskoczyć a ciekawe jak sie bedzie jezdzilo.

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2009, 08:11

Mozliwe że masz też źle zestrojone zawieszenie i w zakręcie przysiada, przez co zmnijsza ci się prześwit.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 06 maja 2009, 08:20

ja mialem dobrze zestrojone zawieszenie. Zrobil mi to koles w Poznaniu na torze i tez pourywalem śruby przy setach.... kładziesz sie ładnie ale jak koledzy pisali musisz zejsc troche z motorku. Powodzenia w nauce :)

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 06 maja 2009, 09:24

kozackie zejscie ... zejdz dupa z moto i wystaw kolano i bedzie dobrze. Ale zeby motocyklem przytrzec owiewki jestes dla mnie kozak !! ja bym sie nie smucił a cieszył!!
sisi to jest gość

Awatar użytkownika
 
Posty: 46
Rejestracja: 29 marca 2009, 20:13
Lokalizacja: Piastów
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2002

Post » 06 maja 2009, 22:53

tak z innej beczki, na jakich oponach latasz?
yamaha RAPTOR 700 R nieeeezła jazdaaaa

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 07 maja 2009, 04:27

daniello22 pisze:Zatrzymałem się żeby obadać sprawę, a tu zeszlifowany podnóżek i owiewke!!!

a ja pamietam ze czytalem kiedys test w ktorym napisano ze 954 ma po prostu tak (czyli troche kiepsko) zaprojektowane przeswity ze przycieranie owiewkami jest mozliwe i tyle, wiec to chyba nie jest Twoj blad tylko potwierdziles te teze :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 02 listopada 2007, 06:17
Lokalizacja: Darłowo ;
Motocykl: ******
Rok produkcji: 0

Post » 08 maja 2009, 00:13

czaro pisze:tak z innej beczki, na jakich oponach latasz?


DUNLOP D208 , wymiary jak w oryginale.


Wróć do Ogólne Dyskusje

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 5 gości