Dzisiaj jest 05 czerwca 2025, 05:24

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

PRZEKRĘCENIEM KLUCZYKA

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 186
Rejestracja: 10 września 2013, 18:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 2
Motocykl:

Post » 12 kwietnia 2014, 22:32

WD40 to nie wiem, ale ja w R1 dawałem kropelkę oliwy do maszyn na kluczyk i kilka razy wkładałem i wyjmowałem. Grot oblepia się syfem, a sam zamek ładnie się smaruje.
Problem znikał na cały sezon.

Możesz ew. i to chyba nawet lepiej, kupić silikon w spraju do smarowania zamków.

Awatar użytkownika
 
Posty: 430
Rejestracja: 16 stycznia 2010, 14:23
Lokalizacja: Kobyłka
Pochwały: 5
Motocykl: 954 RR
Rok produkcji: 2003

Post » 13 kwietnia 2014, 00:11

Ja psikam co jakiś czas wd40. Co prawda w stacyjce nigdy mi się nic nie blokowało, ale przy otwieraniu siedzenia owszem. w samochodzie również psikam bo tam mi się blokuję w zamkach których nie używam i na jakiś czas pomaga.

 
Posty: 102
Rejestracja: 04 marca 2014, 19:19
Lokalizacja: Studzionka
Pochwały: 1
Motocykl: Honda CBR 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2004

Post » 13 kwietnia 2014, 03:34

ja mam wersje usa, wiec jest bez hissa. Moim zdaniem jak psikne tam troszke wd40 to się nic wielkiego nie stanie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 172
Rejestracja: 24 grudnia 2011, 00:37
Lokalizacja: Puławy-Kozienice
Pochwały: 7
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 13 kwietnia 2014, 07:41

Cały problem polega na tym ,że przyśniedziały zapadki od bembenka i nie układają się jak potrzeba po włożeniu kluczyka ( nieużywane przez jakiś czas, wilgoć) wtryśniećie środka typu wd 40..... Raczej proponuje strzykaweczką wkapać odrobine nafty i zostawić na troche, nafta ładnie penetruje i nie jest lepka.

 
Posty: 16
Rejestracja: 28 lutego 2014, 08:34
Lokalizacja: Wrocław
Pochwały: 2
Motocykl: Honda CBR 1000 RR SC57a
Rok produkcji: 2005

Post » 14 kwietnia 2014, 19:27

WD40 z tego co mi wiadomo ma właściwości penetrujące, wypiera wilgoć, odrdzewia i izolujące. Ja używałem WD40 do zamków w samochodzie, do starych przewodów wysokiego napięcia które miały przebicie, do pordzewiałych śrub. Maśle że produkt jest ok
Do stacyjki myślę ze się nadaje odrdzewi to co pordzewiało, nie przewodzi prądu tak więc zwarcia nie powinien spowodować, wyprze wodę i zakonserwuje.
Link zastosowanie WD40:
http://mc-bis.pl/wp-content/uploads/2012/05/wd-40.pdf

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 17 kwietnia 2014, 11:04

nie stosujcie nigdy wd40 do stacyjek bo on niszczy zapadki! smaruje sie specjalnym smarem/psikadlem do zamkow ja np mam gerdy taka malutka tubke

co do psikania to tak wlasnie wd40 rozpieprzylem stacyjke w nsr 125r po 3 latach jezdzenia, że kluczyk potrafil mi wypasc ze stacyjki przy 130 km/h i szukalem na jezdni :one: :clap:

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 17 kwietnia 2014, 11:11

wd40 strasznie wysusza. Poprawa jest na chwile a potem jeszcze gorzej. lepiej zainwestowac w cos specjalnie do zamkow.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 2 gości