Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 13:43

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

blad 35 EGCV kilka pytan

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 11
Rejestracja: 13 maja 2011, 19:13
Lokalizacja: Ruda Śląs
Motocykl: honda 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

blad 35 EGCV kilka pytan

Post » 12 czerwca 2012, 22:01

Witam mam taki problem oddałem motocykl do firmy MG motorsport żeby mi zrobili tłumik trochę głośniejszy ... i dżwięk motocykla super tylko pojawił się problem bo wyświetla mi błąd 35. Koleś z MG który mi tam grzebał mówił ze na pewno wszystko dobrze złożył (EGCV) więc na razie mu zaufałem i odebrałem motocykl bo po przejechaniu się wszystko było ok oprócz wyświetlania błędu. Pytanie jak spróbować skasować ten błąd w sc57a i czy ktoś miał podobna sytuację i czy kasowanie błędu pomogło a może ktoś ma jakiś inny pomysł co z tym zrobić w miarę moich niewielkich możliwości bo inaczej będę musiał znowu odstawiać moto do MG

 
Posty: 15
Rejestracja: 05 marca 2012, 23:02
Lokalizacja: Swarzędz
Motocykl:

Post » 12 czerwca 2012, 23:51

Spróbuj odłączyć od aku , albo ewentualnie przez ta wtyczkę po prawej stronie przy bezpiecznikach zmostkować .

Awatar użytkownika
 
Posty: 19
Rejestracja: 26 grudnia 2011, 16:13
Lokalizacja: GA
Motocykl: dzik
Rok produkcji: 0

Post » 13 czerwca 2012, 18:24

Nie wiem, czy EGCV można odnieść do EXUPa, ale w tym drugim przypadku, normalne/nieszkodliwe jest wyświetlanie błędu po założeniu np. przelotowego komina & odłączeniu lambdy.

 
Posty: 11
Rejestracja: 13 maja 2011, 19:13
Lokalizacja: Ruda Śląs
Motocykl: honda 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 13 czerwca 2012, 20:11

Tak chodziło mi o dobre złożenie EXUPa czyli podłączenie dwóch linek, też mi się wydaje że to nie jest szkodliwe ale bardzo denerwujące, czyli kasowanie błędu nic nie da ? i jeszcze raz spytam jak kasuje się te błędy bo chciał bym spróbować ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 18 marca 2012, 15:04
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl:

Re: blad 35 EGCV kilka pytan

Post » 14 czerwca 2012, 11:49

lysy82 pisze:Witam mam taki problem oddałem motocykl do firmy MG motorsport żeby mi zrobili tłumik trochę głośniejszy ... i dżwięk motocykla super tylko pojawił się problem bo wyświetla mi błąd 35. Koleś z MG który mi tam grzebał mówił ze na pewno wszystko dobrze złożył (EGCV) więc na razie mu zaufałem i odebrałem motocykl bo po przejechaniu się wszystko było ok oprócz wyświetlania błędu. Pytanie jak spróbować skasować ten błąd w sc57a i czy ktoś miał podobna sytuację i czy kasowanie błędu pomogło a może ktoś ma jakiś inny pomysł co z tym zrobić w miarę moich niewielkich możliwości bo inaczej będę musiał znowu odstawiać moto do MG


hej jak wyszedł wydech? możesz wrzucić jakieś fotki? ile płaciłeś? jakieś wideo z dźwiękiem :D ogólnie zadowolony jesteś?

 
Posty: 11
Rejestracja: 13 maja 2011, 19:13
Lokalizacja: Ruda Śląs
Motocykl: honda 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 15 czerwca 2012, 15:26

wydech wygląda praktycznie tak samo tylko coś w środku porobili , na razie nie mam żadnego filmiku ale mi nowy głos się podoba cena to 500zl na razie jestem zadowolony 50%-50% jak skasuje błąd będzie 100% tylko dalej nie mam pewnej informacji jak to zrobic

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 18 marca 2012, 15:04
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl:

Post » 15 czerwca 2012, 19:36

Poszukaj na forum. W temacie o wydehach jest chyba opisane jak ominąć ten błąd. Musisz zostawić cały exup a wywalic sam silniczek. Tak żeby linki sobie pracowały.

Awatar użytkownika
 
Posty: 396
Rejestracja: 25 sierpnia 2008, 09:28
Lokalizacja: WG i WKZ
Pochwały: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Rok produkcji: 2005

Post » 16 czerwca 2012, 03:38

sprytny.k pisze:Musisz zostawić cały exup a wywalic sam silniczek. Tak żeby linki sobie pracowały.


Odwrotnie!... :) Wywalić zawór przed końcówką wydechu oraz linki, a zostawić silniczek, żeby sobie na pusto pracował i tym samym nie produkował błędów.

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 16 czerwca 2012, 13:21

Chyba trochę mieszacie koledze. Z tego co napisał, przerabiał samą końcówkę wydechu i exup został podłączony, tylko wywala błąd. Może wystarczy tylko skasowanie.
Musisz poszukać w serwisówce do swojego moto, ja ci podam jak to się robi na przykładzie 929:
SELF-DIAGNOSIS RESET
PROCEDURE
1 . Turn the engine stop switch to RUN and ignition
switch OFF .
2. Short the service check connector of the PGM-FI
system using a jumper wire .
3 . Turn the ignition switch ON .
4 . Remove the jumper wire from the service check
connector.
5 . The MIL lights about 5 seconds .
While the indicator lights, short the service check
connector again with the jumper wire .
Self diagnosis memory data is erased, if the MIL
turn off and start blinking .
• The service check connector must be jumped
while the indicator lights . If not, the MIL will not
start blinking .
• Note that the self diagnosis memory data cannot
be erased if you turn off the ignition switch before
the MIL starts blinking .
If the MIL blinks 20 times, the data has not been erased, so try again.

Przetłumacz sobie, sorry już nie miałem czasu :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 76
Rejestracja: 18 marca 2012, 15:04
Lokalizacja: Gliwice
Motocykl:

Post » 18 czerwca 2012, 01:15

LENAR pisze:
sprytny.k pisze:Musisz zostawić cały exup a wywalic sam silniczek. Tak żeby linki sobie pracowały.


Odwrotnie!... :) Wywalić zawór przed końcówką wydechu oraz linki, a zostawić silniczek, żeby sobie na pusto pracował i tym samym nie produkował błędów.


faktycznie :P się pomyliłem się :D

 
Posty: 11
Rejestracja: 13 maja 2011, 19:13
Lokalizacja: Ruda Śląs
Motocykl: honda 1000rr sc57a
Rok produkcji: 2005

Post » 20 czerwca 2012, 20:00

kasowanie błędu jednak nie pomogło i na razie nie próbowałem odłączać tych linek ale wydaje mi się że ten błąd generuje źle ustawiony znacznik w exup-ie podczas kasowanie błędu servo ustawia coś w exup ale niestety nie tak jak powinno i jak przyjechałem na garaż po normalnej przejażdżce kiedy rozkręciłem exup znacznik był źle ustawiony. W którym momencie znaczniki powinny na siebie wskazywać podczas zgaszonego motocykla po przekręceniu kluczyka na ON?

 
Posty: 66
Rejestracja: 29 kwietnia 2011, 08:33
Lokalizacja: Biłgoraj
Pochwały: 3
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 0

Post » 21 czerwca 2012, 07:18


Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości