Dzisiaj jest 06 czerwca 2025, 23:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

drgania po puszczeniu kierownicy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR1000RR SC57 2004-2007

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 12 maja 2013, 07:21

najgorsze jest to ze niemozna tego ot tak zdiagnozowac i robia sie koszty a moze sie okazac na koniec ze jakas bzdura .tez mam moto lalke i wiem ze nie miala zadnego dzwona itp i co zrobisz.

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 12 maja 2013, 10:15

Ja bym się jeszcze pobawił z ustawieniami zawieszenia...

Awatar użytkownika
 
Posty: 137
Rejestracja: 10 października 2007, 20:52
Lokalizacja: kielce
Pochwały: 3
Motocykl: k9 1000
Rok produkcji: 2009

Post » 13 maja 2013, 23:40

dobra doszlismy co to bylo .zawieszenie bylo zle zlozone po wymianie oleju i uszczelniaczy .np wg serwisowki napiecie wstepne sprezyny oscyluje w granicach 1-7 obrotu a u mnie zakres wynosil 17 obrotow .roznica miedzy maksymalnie miekkim a maksymalnie twardym byla niewielka .po odpuszczeniu nastawow na maxa problem calkowicie zniknal .teraz zostalo od nowa rozebrac lagi i zlozyc jak serwisowka nakazuje.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR1000RR SC57)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości